تعداد بازدید : 1179
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۲۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۵/۲۴
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۵/۲۴ ۱۱:۱۲:۵۱
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

نکات مهم خرید روسری نخی کریستال

(ویرایش)
روسری نخی کریستال

روسری یکی از اکسسوری های مهم بانوان می باشد و با شروع هر فصلی مد جدیدی وارد بازار می شود و خانم ها طبق رنگ و طرح لباس خود روسری خود را انتخاب می کنند. با توجه به کاربردی بودن و استفاده فراوان از روسری، خانم ها حساسیت و دقت بیشتری در انتخاب آن می کنند. در واقع در انتخاب و خرید روسری جدا از این که مدل و طرح و رنگ آن برایشان مهم می باشد، به جنس روسری هم توجه زیادی دارند. در این مطلب قصد داریم تا روسری نخی کریستال را توضیح دهیم و بگوییم چه نوع جنسی است و چه مزیت هایی دارد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با این جنس از روسری آشنا شوید.

روسری نخی کریستال

در واقع امروزه تولید کننده های زیادی هستند که به تولید و فروش روسری نخی کریستالی در انواع رنگ و طح های متفاوت می پردازند. این نوع روسری ها در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد و این مدل های مختلف باعث می شود تا کیفیت آن ها از همدیگر متمایز گردد، به این معنا می باشد که هر چه مرغوبیت و جنس روسری بهتر باشد، در نتیجه دوام و استقامت روسری هم بیشتر خواهد بود.

روسری نخی کریستال

معرفی پارچه نخی کریستال

روسری نخی کریستال از جنس پارچه نخی کریستال است که بهتر می باشد که با این نوع پارچه آشنا شوید. امروزه کارخانه های زیادی در شهر های مختلف کشور وجود دارد که به تولید پارچه نخی کریستال پرداخته اند. این نوع پارچه ها با دستگاه های پیشرفته صنعتی و بهره بری از فناوری روز دنیا ساخته شده است. استفاده از ماشین آلات صنعتی در تولید این نوع پارچه ها به گونه ای است که باعث تمایز آن ها می گردد و هر چه در تولید آن ها از مواد اولیه مرغوب تری استفاده شود با کیفیت تر خواهد بود. بدین معنا می باشد که دارای مقاومت و ضخامت بیشتری خواهد بود و طول عمر روسری نخی کریستال بیشتر خواهد شد.

در تولید این جنس روسری هر چه در الیاف آن ها درصد نخ پنبه بیشتر باشد و یا به عبارت دیگر با خلوص بیشتری باشد، دارای لطافت و نرمی بیشتری نیز خواهد بود. پارچه نخی کریستال بسیار کاربردی و مقرون به صرفه می باشد به طوری که امروزه برای مقرون به صرفه بودن از ماده شیمیایی مانند پلی استر که در واقع از نوع پلاستیک نیز است در تهیه آن به صورت گسترده استفاده می کنند و علاوه بر این دارای کاربرد های زیادی نیز می باشد و در صنعت ریسندگی برای تولید مانتو و لباس های مجلسی، کیف و کفش کاربرد دارد. علاوه بر این، پارچه نخی کریستال در طرح و رنگ های متفاوتی موجود می باشد که مطابق با هر سلیقه ای تولید می گردد.

معرفی پارچه نخی کریستال

مزیت استفاده از روسری نخی کریستالی

استفاده از پارچه های نخی کریستالی برای روسری مزیت های خوبی دارد که در ادامه به مزیت های استفاده از روسری نخی کریستالی اشاره خواهیم کرد:

  • ایجاد نکردن حساسیت پوستی که حداقل می توانیم بگوییم که کمترین حساسیت پوستی را ایجاد می کند. در واقع روسری نخی کریستالی کاملاً با پوست سازگاری دارند.
  • کمتر عرق کردن با استفاده از این مدل روسری ها در مقایسه با دیگر جنس های روسری یک موهبت بسیار خوب تلقی می شود.
  • جذب بوی بد عرق در لباس های با جنس نخی کریستالی مانند روسری خیلی کمتر خواهد بود.
  • خنک بودن جنس نخی کریستالی برای استفاده از آن در فصول گرما از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • روسری نخی کریستالی برای تمیز کردن یا لکه گیری راحت تر خواهد بود.
  • عمر و ماندگاری انواع لباس ها خصوصاً روسری نخی کریستالی نسبت به سایر جنس ها بیشتر خواهد بود.
  • خالص بودن این جنس از روسری ها باعث خواهد شد که کمتر نیاز به اتو کشیدن داشته باشد. این در حالی است که اگر پنبه در آن بکار رفته باشد، اتوکشی لازم خواهد بود.

البته استفاده کنندگان این نوع روسری باید توجه کنند که اگر درصد پنبه استفاده شده در تولید این مدل روسری ها زیاد شود، سبب بروز چروک در این گونه لباس ها خواهد شد و خانم ها یا افرادی که قصد استفاده از روسری دارند را مجاب به بکار گرفتن اتو برای صاف شدن آنها خواهد کرد. ضمن اینکه اگر به مدت طولانی در یک محیط نمناک نگهداری شوند، احتمال بروز کپک در لباس ها بخصوص روسری با این جنس وجود دارد.

مزیت استفاده از روسری نخی کریستالی

کلام آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا روسری نخی کریستالی را به خوبی معرفی کنیم و شما را با این جنس مدل روسری ها آشنا کنیم با مزیت ها این مدل روسری ها هم آشنا شدید. برای خرید این مدل روسری ها در انواع رنگ و طرح های مختلف به سایت مروا مزون مراجعه کنید.

 
 
ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران