تعداد بازدید : 764
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۲۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۱/۹
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۵/۲۵ ۱۲:۱۸:۴۷
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

سیستم رزرواسیون آنلاین

(ویرایش)

مدیر یک هتل یا مهمانسرا هستید و هنوز نمیدانید چرا باید اقدام به طراحی سایت هتل نمایید؟ با ما تا انتهای این مطلب همرا باشید تا شما را با مزایای طراحی وبسایت هتل آشنا کرده و یه پیشنهاد عالی ارائه کنیم. چراکه با افزایش حجم سفرهای تجاری و تفریحی ، سیستم رزرو آنلاین اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

طراحی سایت هتل و مهمان سراچرا به طراحی سایت هتل نیاز داریم؟

امروزه با گسترش خرید اینترنتی بلیط و رزرو هتل؛ مردم به دنبال بهترین و ارزانترین هتل ها هستند تا قبل از سفر آنرا رزرو کرده و باخیال راحت به سفر بروند. پس با این حجم از استقبال از سیستم رزرو آنلاین ، حتما بعنوان یک مدیر هتل و مهمانسرا به آن فکر کرده اید. اما سوال اینجاست به سراغ آژانس های مسافرتی برویم و یا خودمان اقدام به طراحی سایت کنیم؟

طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل

بررسی همکاری با آژانس های مسافرتی

یک شرکت آژانس مسافرتی بعنوان واسطه ی سیستم رزرواسیون هتل حتما به شما مراجعه کرده و شما را برای درج اطلاعات هتل یا مهمانسرای تان پرزنت کرده است. این جلسه ذهن شما را مشغول کرده است که با آنها همکاری کرده و کمیسیون پرداخت کنید و یا اینکه خودتان اقدام به ساخت سایت هتل نمایید؟ شما با همکاری با آژانس مسافرتی مجبور به پرداخت کمیسیون هستید. چراکه آنها مشتری را برای شما پیدا کرده و این مبلغ را میبایست پرداخت کنید. اما چرا واقعا اینکار را میکنید؟ درحالیکه میتوانید با ساخت سایت رزرو آنلاین ، تمامی این بخش ها را خودتان انجام داده و فقط یک بار هزینه ی ساخت سایت را پرداخت نمایید. بعلاوه اینکه شما در صورت همکاری با آژانس های مسافرتی هیچ دسترسی مستقیمی قبل از سفر به آنها ندارید و این یک نکته منفی در هتل داری به شمار میاید و همه چیز از طریق واسطه کنترل و منتقل میشود.  از جمله مزایای طراحی سایت هتل عبارتند از :

مزایای طراحی سایت هتل در تهران

  • از بین بردن واسطه ها و کاهش هزینه ی کمیسیون
  • امکان پرداخت مستقیم
  • امکان رزرو آنلاین و صرفه جویی در وقت کارکنان هتل یا مهمان سرا
  • برند سازی هتل
  • ایجاد فضای ارتباط با مشتریان
  • افزایش امکان تبدیل مسافر به مسافر دائمی هتل
  • امکان پباده سازی سیاست های رزرواسیون و کنسلینگ هتل
  • مدیریت بیشتر تعداد مسافرین هتل
  • دریافت اطلاعات بیشتر برای تحلیل ( از جمله شهر ، دستگاهی که با آن سرچ میکنند ، ارزیابی اینکه تمایل بیشتر به کدام یک از خدمات هتل است و …. )
  • از بین بردن وابسنگی به آژانس های مسافرتی

برای طراحی سایت هتل حرفه ای با سیستم رزرواسیون آنلاین همین حالا با استودیو هشت و چار تماس بگیرید و بصورت رایگان و تخصصی مشاوره دریافت کنید.

ارام با پشتکار زود رنج
۱۴۰۱/۱/۹ ۱۳:۴۸:۱۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱/۳۰ ۱۷:۳۳:۵۹
(ویرایش)

به نکات خوبی اشاره کردید. سیستم رزرو هتل آزادی هم حرفه‌ای و کاربرپسند هستش.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران