تعداد بازدید : 382
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۶/۷
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۶/۷ ۱۱:۳۲:۵۱
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

ویژگی های کلی میکروفون بویا BY-MM1

(ویرایش)

آیا شما تولید کننده محتوا هستید؟ آیا فن بیان خوبی دارید؟ اگر شما جزو آن دسته افرادی باشید که تولید محتوا ویدیویی انجام می دهد و می تواند جلوی دوربین به خوبی حرف بزند اما میکروفون مناسب و با کیفیتی نداشته باشد باعث می شود تا مخاطب خود را از دست بدهید. در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی میکروفون boya بپردازیم. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با این میکروفون با کیفیت و حرفه ای آشنا شوید.

معرفی کمپانی بویا

قبل از نقد و بررسی میکروفون boya بهتر است که با خود این کمپانی و محصولات آن آشنا شوید. برند بویا یکی از برند هایی است که محصولات با کیفیتی دارد اما یکی از محصولات بسیار مطرح این کمپانی می توانیم به میکروفون های این برند اشاره کنیم. این کمپانی میکروفون های بسیاری به مانند by-mm1  ، میکروفون استودیویی بویا مدل by-m 1000 و.. می باشد. این محصول برای افرادی مناسب است که به دنبال میکروفون با کیفیت و با قیمت مناسب هستند.

نقد و بررسی میکروفون boya به شما کمک می کند تا بیشتر با این محصول آشنا شوید و در هنگام خرید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید. یکی از نکته های اصلی که در هنگام خرید میکروفون باید به آن توجه داشته باشید، دیافراگم میکروفون می باشد. دیافراگم یک پرده نازکی می باشد که در هنگام تولید صدا و برخورد آن به پرده باعث تکان شود به این صورت که دیافراگم اصوات را دریافت می کند و به جریان الکتریکی تبدیل می کند.

معرفی کمپانی بویا

معرفی میکروفون بویا M1

در این مقاله نقد و بررسی میکروفون boya یکی از پیشنهادات ما برای خرید، این مدل میکروفون می باشد. میکروفون بویا m1 از نوع باسیم و یقه ای می باشد و می تواند بیشتر نیاز های صدابرداری شما را با کیفیت مناسب را برطرف سازد. میکروفون های یقه از آن جایی که نزدیکی زیادی به دهان گوینده دارند، به همین دلیل صدا را به خوبی دریافت کرده و گوینده را محدود نمی کند. البته آزادی کامل با میکروفون بویا بی سیم بیشتر احساس می شود اما این مدل میکروفون هم دارای کابل 6 متری می باشد.

از نظر طراحی و ساختار، میکروفون بویا M1 دارای کپسول دریافت صدا از نوع خازنی (الکترت کاندنسر) با ساختار پلاستیکی بوده و دارای یک فوم کاهش صدای باد و یک گیره نصب فلزی است. کیفیت گیره در این محصول بسیار خوب می باشد و دارای ظرافت است و به راحتی بر روی لباس قرار می گیرد. جالب است که بدانید بخش کنترلی میکروفون هم دارای کلیپس نگه دارنده می باشد و می توانید آن را بر روی لباس قرار دهید.

معرفی میکروفون بویا M1

معایب میکروفون boya مدل M1

برای نقد و بررسی میکروفون boya ما به نقاط ضعف محصولات تولیدی این برند هم می پردازیم. این مدل از میکروفون دارای نقاط ضعف زیر می باشد:

  • یکی از موارد و نکات منفی این میکروفون، نداشتن نشانگر میزان باتری است.
  • از نقاط ضعف دیگر  میکروفون بویا  دست و پا گیر بودن سیم بلند آن است که اجتناب ناپذیر است اما می‌توانید با استفاده از جمع‌کننده‌های سیم و چند گیره کار را کمی آسان‌تر کنید.
  • یکی دیگر از معایب میکروفون نداشتن تنظیم کننده حساسیت است. در واقع شما هیچ راهی برای تنظیم حساسیت میکروفون ندارید تا صدای کمتری از محیط بگیرید یا صدای سوژه‌ در حال حرف زدن را بیشتر دریافت کنید.

معرفی میکروفون کادیو بویا BY-MM1

این میکروفون دارای ظاهر شیکی می باشد که دارای کابل های TRS و TRRS می باشدکه با استفاده از این کابل ها می توانید به گوشی های همراه، دوربین، دستگاه های مخصوص ضبط صدا و… متصل کنید. این میکروفون این قابلیت را دارد که تمام نویز ها و صدا های اضافی همراه با لرزش را حذف کند.

این محصول دارای 86 گرم وزن می باشد و جز میکروفون های سبک در بازار است. دیافراگم این محصول 2.1 اینچ است. و الگوی قطبی این میکروفون حرفه ای از نوع CARDIOID می باشد. همچنین نوع میکروفون بویا کندانسر الکتریکی می باشد و دارای منبع تغذیه مستقل است.

معرفی میکروفون کادیو بویا BY-MM1

ویژگی های کلی میکروفون بویا BY-MM1

  • نوع میکروفن : کندانسر الکترونیکی
  • نوع کاربری : وکال
  • رابط : جک 3.5 میلی متری صدا
  • منبع تغذیه : مستقل
  • فرکانس پاسخ گویی : 35 – 180000 هرتز
  • حساسیت : 42dB- تا +/- 1dB دسی بل
  • سایز دیافراگم : 2.1 اینچ
  • الگوی قطبی : CARDIOID
  • ابعاد : 22×81 میلی متر
  • وزن : 86 گرم

نقد و بررسی میکروفون boya مدل کاردیو

این نوع میکروفون ها دارای الگوی قطبی cardiod می باشد به این معنی که از ناحیه جلو به دریافت صدا حساس تر می باشد و دیافراگم هم از نکاتی است که در هنگام خرید میکروفون باید به آن توجه کنید که این محصول دارای دیافراگم 2.1 اینچ می باشد. وزن میکروفون هم بسیار مهم می باشد در هنگام خرید که این مدل از میکرفون بویا دارای ابعاد مناسب می باشد و سبک وزن است.

نقد و بررسی میکروفون boya مدل کاردیو

کلام آخر

در این مقاله به نقد و بررسی میکروفون boya پرداختیم و سعی کردیم دو نوع از محصولات این کمپانی معروف را مورد بررسی قرار دهیم. با مطالعه این مقاله به طور کامل با میکرفون های بویا آشنا خواهید شد. این نوع میکروفون ها دارای قیمت مناسبی می باشد و در کنار آن کیفیت محصولات هم بالا می باشد. شاپ هشت و چار یکی از سایت های آنلاین ارائه دهنده انواع تجهیزات دوربین عکاسی و فیلم برداری می باشد.

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

خرداد 1403
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران