تعداد بازدید : 456
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۱۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۶/۱۴
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۶/۱۴ ۱۱:۵۵:۱۵
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

معرفی چند مدل سه پایه موبایل

(ویرایش)

سه پایه موبایل جز ابزاری ضروری در عکاسی می باشد و تفاوتی ندارد که شما عکاس حرفه ای یا آماتور هستید در هر سطحی که باشید نیاز به بهترین سه پایه موبایل دارید. در واقع این ابزار می تواند کار شما را بسیار راحت کند. برای این که در همه جا و در همه کار های خود بتوانید موبایل خود را ثابت نگه دارید نیاز به سه پایه موبایل دارید. در این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین سه پایه موبایل و ویژگی های آن آشنا شوید.

چرا به سه پایه موبایل نیاز داریم؟

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا نیاز به آشنایی با  بهترین سه پایه موبایل دارید؟ در پاسخ این سوال باید بگوییم، بیشتر افرادی که نیازمند ضبط ویدئو و ثبت تصاویر حرفه ای با دوربین موبایل خود هستند، به یک سه پایه مناسب گوشی موبایل نیاز دارند. در واقع این ابزار به شما کمک می کند تا موبایل شما ثابت باشد و بدون تکان خوردن و تغییر زاویه بتوانید تصاویر با کیفیتی را ثبت کنید.

کاربرد سه پایه موبایل

از این ابزار برای کار های مختلفی استفاده می شود و یکی از کاربرد های آن عکاسی و فیلمبرداری است. با داشتن این سه پایه شما تنها نیاز به گوشی موبایل دارید تا به یک عکاس حرفه ای تبدیل شوید. با در دست داشتن سه پایه موبایل دیگر نگران لرزش دست خود در هنگام ثبت تصاویر نباشید و می توانید به مانند یک عکاس حرفه ای به عکاسی و فیلم برداری بپردازید.

کاربرد سه پایه موبایل

ساختار سه پایه موبایل

همانطور که گفته شد این ابزار برای ثابت نگه داشتن گوشی موبایل شما طراحی شده است و دارای سه پایه می باشد. این پایه ها برای تحمل حداکثر فشار، در اطراف یک میله مرکزی به هم دیگر متصل شده اند. همچنین یک هولدر یا نگه دارنده از طریق چندین اتصال در بالای سه پایه قرار گرفته است. این اتصالات به شما کمک می کند تا به راحتی تلفن همراه خود را بچرخانید و سپس با سفت کردن پیچ نگهدارنده، موبایل خود را در موقعیت دلخواه خود پایدار کنید.

معرفی بهترین سه پایه موبایل

سه پایه موبایل ریموت دار

یکی از جدیدترین سه پایه های موجود در بازار، نوع ریموت دار آن است که به کمک بلوتوث به گوشی های هوشمند شما متصل می شود و امکان تصویر برداری تا فاصله ده متری را برای شما امکان پذیر می کند. در برخی از مدل های این ابزار امکان زوم کردن با استفاده از ریموت را به شما می دهد و به کمک یک کابل usb که در هنگام خرید در اختیار شما قرار می گیرد شارژ می گردد.

سه پایه موبایل ریموت دار

سه پایه موبایل مونوپادی

این مدل یکی از بهترین سه پایه موبایل می باشد که به شما امکان ثابت نگه داشتن دسته مونوپاد را فراهم می کند و دارای سایز کوچکی است و در دسته مینی پایه ها قرار می گیرد. در برخی از این مدل ها قابلیت قفل شدن پایه ها و همچنین پد لغزش در آن ها به کار رفته است که لرزش را در تصویر برداری به حداقل می رساند.

سه پایه انعطاف پذیر

در این مدل پایه ها کاملا منعطف هستند و جالب است که بدانید این مدل از سه پایه های موبایل مشهور به هشت پا هستند. این سه پایه حمل آسانی دارد و در هر مکان و زمانی می تواند در اختیار شما باشد. این مدل دارای پایه های مغناطیسی است که باعث چسبندگی به فلز می شود. پایه های این نوع سه پایه موبایل به گونه ای طراحی شده است که هم می توانید روی سطح صاف استفاده کنید و هم در طبیعت و سطح های ناهموار استفاده کنید.

سه پایه انعطاف پذیر

سه پایه بلند موبایل

این مدل دارای ابعاد و وزن بالایی در مقایسه با دیگر سه پایه های موبایل می باشد و از تنوع بالایی برخوردار است. این مدل یکی از ویژگی های منحصر به فردی که دارد، شکل T آن می باشد که تنها در این مدل سه پایه موبایل می توانید مشاهده کنید. این ابزار به دلیل متریال مرغوب در تولید آن از استحکام بالایی برخوردار می باشد. در برخی از مدل های آن امکان اتصال به نور LED وجود دارد.

سه پایه موبایل رومیزی

این نوع از سه پایه ها برای افرادی که علاقمند به آموزش و کلاس های آنلاین هستند بسیار مناسب و کاربردی می باشد. برای افرادی که آموزش های آنلاین ضبط می کنند این مدل سه پایه ها بسیار ضروری است زیرا بدون هیچ لرزشی می توانند فیلم های آموزشی ضبط کنند. ابعاد این ابزار بسیار مناسب است و می توانید به راحتی حمل کنید.

سه پایه موبایل رومیزی

خرید بهترین سه پایه موبایل

از آنجایی که تولید کنندگان زیادی این ابزار را تولید می کنند ممکن است در هنگام خرید آن دچار سردرگمی شوید. پس برای این که انتخاب مناسبی داشته باشید لازم است که نکات زیر را رعایت کنید:

  1. به استفاده و نوع عکاسی خود توجه کنید و برای خرید آن را اولویت قرار دهید. اگر می‌خواهید یک عکاسی معمولی و ساده داشته باشید مدل‌ها ساده و ارزان تر را انتخاب کنید زیرا به تنظیمات حرفه‌ای مدل‌های پیشرفته نیازی نخواهید داشت.
  2. سعی کنید مدل سبک تر را انتخاب کنید. اگر سه پایه سنگینی نیز انتخاب کنید، حمل و نقل کل وسایل را برای خود سخت خواهید کرد.
  3. سه پایه موبایل باید از متریال اولیه و مناسبی ساخته شده باشد تا در حمل و نقل‌ها دچار شکستگی نشود. به سر، پایه و همچنین اتصالات دقت کنید و مطمئن شوید که از مواد درجه یک و با کیفیت ساخته شده است.

معرفی چند مدل سه پایه موبایل

در ادامه به بررسی چند مدل سه پایه موبایل می پردازیم:

سه پایه گوشی موبایل ابر مدل ABR-3120

سه پایه گوشی موبایل ابر مدل ABR-3120

مزیت

  • قیمت مناسب
  • قابلیت تغییر ارتفاع
  • هولدر به صورت عمودی و افقی
  • ظاهر مناسب
  • وزن خوب

معایب

  • کیفیت ساخت متوسط

سه پایه گوشی موبایل یونیمات مدل D909

سه پایه گوشی موبایل یونیمات مدل D909

مزیت

  • جنس خوب
  • قیمت متوسط
  • سبک
  • ابعاد بسیار کوچک
  • زیبایی
  • دارای جنس پلاستیک فشرده

سه پایه گوشی موبایل ویفینگ مدل 3110A

سه پایه گوشی موبایل ویفینگ مدل 3110A

مزایا

  • ساختار خوب
  • قابلیت تغییر ارتفاع مناسب
  • دارای دستگیره برای کنترل و هدایت
  • وزن کم
  • قیمت مناسب
  • مناسب برای گوشی تا 7 اینچ
  • دارای جنس آلومینیوم

معایب

  • پایه های ضعیف

 

کلام آخر

در این مقاله به طور کامل بهترین سه پایه موبایل را معرفی کردیم و چند مدل از بهترین ها را به شما معرفی کردیم. با استفاده از این ابزار می توانید تصویربرداری و فیلمبرداری حرفه ای انجام دهید و به هیچ وجه نگران لرزش دست خود نباشید. همچنین افرادی که تولید محتوا ویدئویی انجام می دهند این ابزار می تواند برایشان بسیار کاربردی باشد. شاپ هشت و چار یکی از سایت های آنلاین در زمینه فروش تجهیزات دوربین عکاسی و فیلمبرداری که با مراجعه به سایت می توانید خرید راحت و ایمنی را تجربه کنید.

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران