تعداد بازدید : 712
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۱۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۶/۱۴
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۶/۱۴ ۱۱:۵۷:۳۴
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

روسری ابریشم چطوره بنظرتون؟

(ویرایش)
روسری ابریشم مامی

روسری یکی از مهم ترین پوشش ها می باشد که در زیبایی استایل بانوان بسیار تاثیر گذار است. برای داشتن یک استایل زیبا و شیک به وسیله روسری در ابتدا نیاز به انتخاب یک روسری مناسب دارید. این نیاز شما با خرید روسری ابریشم مامی رفع می گردد. شاید برایتان سوال باشد که چه نوع روسری می باشد؟ در این مطلب همراه ما باشید تا با روسری ابریشم مامی را به شما معرفی کنیم.

روسری ابریشم چیست؟

ابریشم یکی از جنس های روسری می باشد که جز شیک ترین مدل ها است. این مدل روسری ها بسیار مقاوم بوده و چروک نمی شوند و برای تمام فصول مناسب هستند. روسری ابریشم بیشتر مناسب مجالس دوستانه و رسمی کاربرد دارد. به دلیل بافت مناسبی که دارند اصلا لیز نمی خورند و لطافت بسیار بالایی دارند.

روسری ابریشم مامی چیست؟

روسری ابریشم مامی یکی از مدل های روسری ابریشم می باشد که بیانگر ابریشم نازک و لطیف است و یکی از گزینه های عالی برای فصل گرما است. کیفیت این مدل روسری ها به پارامتر هایی همچون: درصد خلوص نخ، کیفیت نخ به کار برده شده و نحوه دوخت آن دارد. یکی از مدل های محبوب پرفروش این مدل روسری، مدل های قواره بلند و دست دوز است که مجلسی هستند و در طرح های زیبایی مشاهده می شود.

روسری ابریشم مامی چیست؟

خرید روسری ابریشم مامی

برای خرید روسری ابریشم مامی باید دقت و حساسیت لازم را داشته باشید به این دلیل که این مدل روسری ها از انواع ابریشم مصنوعی و طبیعی تهیه می شود.  اگر در خرید روسری ابریشم دقت کافی داشته باشید می توانید طرح های زیبا و متفاوتی خریداری کنید که زیبایی منحصر به فردی به استایل شما خواهد داد.

یکی روسری ابریشم اصل و طبیعی از مقاومت بالایی برخوردار است و به همین راحتی لیز نمی خورد و همچنین در مقابل چروک شدن هم مقاوم است.  برای رفتن به یک میهمانی دوستانه یا رسمی بهترین انتخابی که می توانید داشته باشید، روسری ابریشم مامی است.

معرفی روسری ابریشم مامی ایرانی

برند های ایرانی زیادی در حوزه تولید این مدل روسری ها فعالیت دارند. در برند های ایرانی از طرح و نقش و نگار های ایرانی همچون بته و جقه استفاده می شود و الگو های سنتی استفاده شده در این مدل روسری ها زیبایی آن ها را دو چندان می کند. پارچه های با کیفیتی در تولید این مدل روسری ها استفاده می شود پارچه های گرانقیمتی همچون: مامی پنبه ای، مامی زبرا در تولید این مدل روسری ها نقش مهمی دارند.

معرفی روسری ابریشم مامی ایرانی

روسری ابریشم مامی ترک

این مدل روسری که تولید خارجی است از طرح های ساده برخوردار است اما کیفیت پارچه فوق العاده ای دارد. تفاوت این مدل از روسری ها طرح های آن می باشد که برخلاف مدل ایرانی بسیار ساده می شود اما نرمی پارچه مامی استفاده شده در آن بسیار جلوه می کند.

انواع روسری ابریشم مامی

  • روسری مامی جناقی طرح دیجیتال دست دوز
  • روسری های مامی ابریشم ثواره ۱۴۰ تک رنگ
  • روسری مامی نخی قواره ۱۲۰

کدام طرح روسری ابریشم مامی پرفروش تر می باشد؟

بیشترین طرح هایی که از روسری ابریشم مامی به فروش می رسد، طرح فضایی و آبرنگی می باشد که بسیار ترند هستند. این مدل طرح روسری ها را می توانید در قواره ۱۴۰ در بازار پیدا کنید.

کدام طرح روسری ابریشم مامی پرفروش تر می باشد؟

انواع جنس روسری

نمونه دیگر روسری موجود است که دارای پارچه کشمیر است که دارای بافتی نرم است و بدون پرز می باشد و کاملا هم سبک است. یکی دیگر از جنس روسری ها می توانیم به روسری ساتن اشاره کنیم که به دلیل براق بودن پارچه طرفداران مخصوص خودش را دارد. البته که قیمت این نوع روسری ها در مقایسه با روسری ابریشم مامی بسیار پایین تر است. روسری های حریر ابریشم هم یکی دیگر از جنس های روسری است که دارای بافت نرم و لطیفی می باشد که این مدل روسری های برای فصل تابستان و گرما بسیار مناسب است. روسری مدل حریر ابریشم دست دوز از طرح های مجلسی هم برخوردار است و می تواند یک روسری مجلسی باشد.

نحوه شستن روسری ابریشم

  • در ابتدا یک ظرف یا لگن را پر از آب ولرم کنید و مقداری مایع شوینده، شامپو و سرکه بریزید
  • در مرحله بعدی روسری خود را در این ظرف قرار دهید
  • برای مرحله آبکشی کافی است ظرف را خالی کرده و با آب تمیز پر کنید و سپس روسری را درون آن قرار داده و تکان بدهید تا مواد شوینده از آن پاک شود.
  • توجه داشته باشید که در هنگام شستشو روسری خود هرگز آن ها را فشار ندهید.
  • بهترین روش برای جذب آب اضافی روسری، تکاندن آن به آرامی می باشد و آن را بر روی سطح تمیزی آویزان کنید.
  • توجه داشته باشید که برای خشک کردن روسری خود آن ها را مستقیم جلو نور آفتاب قرار ندهید.

در شستن این مدل روسری دقت لازم را داشته باشید زیرا دارای بافت نرمی است. اگر قصد دارید بیشتر با شتسشو شال و روسری آشنا شوید به این مطلب مراجعه کنید.

نحوه شستن روسری ابریشم مامی

کلام آخر

روسری ابریشم مامی یکی از شیک ترین مدل های روسری می باشد که در مجالس رسمی و دوستانه می توانید از این مدل روسری استفاده کنید. در این مقاله این مدل روسری را به طور کامل بررسی کردیم و مشخصات آن را بیان کردیم برای خرید انواع طرح های مختلف روسری ابریشم می توانید به سایت مروا مزون مراجعه کنید.

 

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران