تعداد بازدید : 1432
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۱۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۹/۲۹
کاربران آنلاین : 0
mohsenkeshavarzi
۱۴۰۰/۶/۱۷ ۰۰:۵۴:۰۰
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ۲۱:۵۷:۵۰

دلایل اهمیت یادگیری زبان از سنین کودکی

(ویرایش)

ارتباطات یکی از اساسی ترین جنبه های زندگی بشر است. زبان به ما اجازه می دهد تا یاد بگیریم ، بیان کنیم و ایده ها را به اشتراک بگذاریم و با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم. از آنجایی که انگلیسی به رایج ترین زبان در جهان تبدیل شده است ، نیاز کودکان به یادگیری زبان انگلیسی در طول سالها همچنان افزایش یافته است. اما چرا شروع یادگیری زبان انگلیسی در سنین پایین بسیار مهم است؟

به عنوان والدینی که به تحصیلات فرزند خود اهمیت می دهید ، پیشنهاد می کنیم در دوران کودکی آموزش زبان دوم را انتخاب کنید و آن را خیلی دیر شروع نکنید. و اما دلایل ان چیست؟

یادگیری بسیار با سهولت انجام می شود

اگر فرزند شما خیلی زود شروع به یادگیری زبان انگلیسی کند ، زبان جدید را به ساده ترین روش یاد می گیرد. در کودکی ، ما زبان را به طور غریزی و طبیعی می آموزیم. ما برای یادگیری به تلاش زیادی احتیاج نداریم.

بین 4 تا 0 سالگی ، کودکان ارتباطات عصبی زیادی برقرار می کنند. در این دوره شکل گیری مغز ، مغز مانند یک اسفنج عمل می کند و به سرعت و به راحتی حجم زیادی از اطلاعات و دانش را جذب می کند. بنابراین اکنون زمان مناسبی برای تحریک زبان کودک است.

اگر فرزند شما از ابتدا شروع به یادگیری زبان انگلیسی کند ، می تواند زبان را بیاموزد و آن را به خوبی تلفظ کند. مهمتر از همه ، فرزند شما در آینده دو زبانه می شود.

اگر زبان انگلیسی را در سنین بالاتر یاد بگیرید ، یادگیری آن بسیار سخت تر و سخت تر خواهد بود. وقتی کودکان انگلیسی می خوانند ، آموخته های خود را در همان ناحیه از مغز ذخیره می کنند. با این حال ، بزرگسالان به دو حوزه عصبی نیاز دارند ، که یادگیری یک زبان خارجی را بسیار دشوار می کند.

برای سلامت روان آنها بسیار مفید است.

یادگیری زبان انگلیسی از سنین پایین تأثیر بسزایی در رشد مغز کودک دارد. آنها توانایی تمرکز بیشتری خواهند داشت و در حل مشکلات انعطاف پذیرتر و موثرتر خواهند بود.

مزیت بزرگ دیگر این است که فرزند شما قادر خواهد بود چندین کار را به طور مثر انجام دهد. توانایی آنها در ذخیره اطلاعات توجه و همچنین توانایی آنها در ارتباط سریع مفاهیم مختلف را افزایش می دهد.

به طور کلی ، این همه در مقایسه با سایر کودکان هم سن ، رشد شناختی بهتری دارد.

توسعه فکری آنها را غنی می کند

با یادگیری زبان انگلیسی از کودکی ، فرزند شما به دو فرهنگ دسترسی پیدا می کند. این برای پیشرفت تحصیلی و فکری آنها بسیار ارزشمند است. و نه تنها در سطح آموزشی.

با مطالعه زبان یا فرهنگ دیگری ، آنها باید ذهنیت بازتری ایجاد کنند که در آینده بر روابط حرفه ای و شخصی آنها تأثیر مثبت بگذارد.

فرزند شما از تنوع فرهنگی به خوبی آگاه است و بنابراین می تواند بدون در نظر گرفتن ملیت با مردم سراسر جهان ارتباط برقرار کند.

ما در جهانی به طور فزاینده جهانی می شویم ، بنابراین یادگیری زبان انگلیسی ، که سومین زبان رایج در جهان و مهمترین حرفه ای است ، برای اطمینان از آینده فرزند شما ضروری است. بازار جهانی کار

نکته بسیار مهم دیگر این است که پس از یادگیری زبان انگلیسی توسط فرزند شما ، یادگیری زبان سوم بسیار آسان تر می شود. آنها فقط به این دلیل که به دو یا سه زبان خارجی صحبت می کنند ، افرادی با آینده ای بزرگ خواهند شد.

اینده انهارا به شدت تحت تاثیر قرار می دهد

انگلیسی در 53 کشور جهان زبان رسمی است و بیش از 400 میلیون نفر آن را به عنوان زبان اول خود صحبت می کنند. اما تعداد افرادی که از انگلیسی به عنوان زبان دوم استفاده می کنند بسیار بیشتر است و همچنان در حال افزایش است.

جهان در حال تبدیل شدن به یک دهکده جهانی است ، جایی که مردم می توانند با هر شخص یا مکان دیگری ارتباط برقرار کنند. ارتباطات به یک زبان مشترک نیاز دارد ، و شکی نیست که انگلیسی همانطور که قبلاً نیز این نقش را ایفا می کند.

۱۴۰۰/۹/۲۹ ۱۹:۰۶:۳۸
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۵ ۱۳:۳۱:۰۱
(ویرایش)

دنبال آموشزگاه زبان حرفه ای میگردید که زبان فرانسه یا فرانسوی را آموزش دهد آموزشگاه توانش یکی از بهترین زبان آموز حرفه ای است که تدریس خصوصی زبان فرانسه هم داره

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران