تعداد بازدید : 474
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۷/۱ ۱۲:۲۵:۳۹
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

در چه مکان هایی از تخت فرفورژه شیک استفاده می کنیم؟

(ویرایش)

معمولا در باغ ها و حیاط های باصفا برای اینکه از هوای تازه در کنار خانواده بهره ببریم بهترین انتخابی که می تواند از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشد تخت های فلزی و چوبی می باشد. با زیاد شدن طرفداران این سازه مدل های متنوعی از آن در بازار موجود می باشد. تخت فرفورژه شیک یکی از این مدل ها می باشد که هم دارای سبکی مدرن و هم کلاسیک می باشد به همین دلیل قابلیت اجرا در تمامی محیط های قدیمی و یا جدید را دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با طرح های مختلف این سازه آشنا شوید.

تخت باغی فلزی مناسب تر است یا چوبی؟

هر زمان که سخن از ساخت تخت های باغی و حیاطی به میان می آید افراد معمولا بین متریال چوب و فلز می مانند. برای گفتن برتری هر کدام به دیگری در ابتدا باید با مزایا و معایب هر یک آشنا شویم. از آنجایی که تخت های باغی چوبی اکثرا در فضای باز هستند از چوب درخت ساج ساخته می شوند تا در برابر گرما و رطوبت مقاوم باشند. ولی هر چقدر هم که این سازه مقاوم باشد باز هم در زیر بارش های برف و باران و یا تابش شدید آفتاب خراب می شود. در مقابل تخت های حیاطی فلزی مناسب برای 4 فصل سال می باشد و چه بسا اگر از تخت فرفورژه شیک استفاده نماییم از نمای زیبایی برخوردار خواهیم شد.

 

قیمت تخت آهنی برای حیاط ویلا

در چه مکان هایی از تخت فرفورژه شیک استفاده می کنیم؟

این تخت ها را در تمامی فضاهای باز مورد استفاده قرار می دهند. که علاوه بر زیبایی یک محیط دنج و آرام را برای استراحت شما در هوای تازه فراهم می آورد. این سازه فلزی را می توان در تراس، پشت بام، ایوان، کنار استخر، باغات و حیاط های سرسبز، روف گاردن و… طراحی و اجرا کرد. اگر صاحب کافه و یا رستوران هستید و می خواهید فضایی سنتی و زیبا داشته باشید استفاده از این تخت های فلزی باغی بسیار کارا می باشد.

برای سفارش انواع تخت فرفورژه شیک با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02177002023

موبایل: 09128670109

 

قیمت تخت باغی فلزی

 

تخت فرفورژه شیک

شرکت های طراحی سازه های فلزی مانند تکنومتال معمولا با توجه به سلیقه امروزی افراد که در پی وسایل مدرن و ساده می باشد سعی می کنند که تخت های باغی فلزی خود را طبق این الگو طراحی نمایند. البته که طرح های فانتزی و زیبا نیز می سازند تا سلیقه دیگر مشتریان را نیز در نظر بگیرند.

تخت مدرن و امروزی

سبک طراحی و ساخت این تخت ها به مبلمان امروزی نزدیک تر است. برای ساخت آنها از نقشه اصلی ساخت تخت های سنتی استفاده می گردد یعنی با ارتفاع کم و با پشتی های کوتاه ولی ظاهر آنها به مبلمان راحتی بیشتر شباهت دارد.

 

تخت حیاطی فرفورژه

 

تخت کلاسیک و سنتی

این مدل تخت باغی کاملا منطبق با مدل های قدیمی است با این تفاوت که به جای چوب از فلز فرفورژه در ساخت آن بهره می برند. برای زیبایی بیشتر نمای این سازه بهتر است از تشک ها و کوسن های سنتی با رنگ های شاد استفاده نماییم. البته که تمامی این تخت ها در ابعاد و اندازه های متنوع طراحی می شوند.

 

تخت فلزی باغی

تخت هایی مناسب برای کنار استخر و ساحل

گاها مکان ما جایی به جز یک باغ زیبا و سرسبز می باشد ممکن است ما تخت فرفورژه شیک را برای ساحل و یا در کنار استخر برای برخورداری از نور آفتاب بخواهیم. برای این تخت معمولا از سایه بان استفاده می نمایند البته که به طور کامل سقف آن پوشیده نیست. شاید با خود بگویید خوب چرا به جای این سازه فلزی از یک آلاچیق زیبا و جذاب استفاده نکنیم؟ در جواب باید گفت که حمل و جابه جایی تخت بسیار راحت تر از آلاچیق است به علاوه هزینه ساخت آن خیلی به صرفه تر از آلاچیق می باشد.

 

تخت برای حیاط ویلا

 

ساخت و نصب انواع تخت سنتی فرفورژه

طراحان تکنومتال همواره در تلاش اند تا با استفاده از تجربه خود بهترین تخت های فلزی و شیک را برای شما طراحی و اجرا کنند. اگر طرحی را در ذهن خود دارید و می خواهید آن را بسازید کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید و موضوع را با آنها به اشتراک بگذارید. کیفیت مواد اولیه در ساخت انواع سازه های فلزی مانند تخت سنتی بسیار مهم است چرا که قرار است این کالا به مدت طولانی در فضای باز باشد پس تولید کننده ای را انتخاب نمایید که در حرفه خود بهترین باشد. برای ارتباط با مشاوران و اطلاع از قیمت و شرایط نصب می توانید از طریق کلیک بر تکنومتال اقدام نمایید.

ارام با پشتکار زود رنج
۱۴۰۰/۱۲/۲۳ ۱۰:۲۱:۱۸
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ ۱۰:۲۱:۲۰
(ویرایش)

فرفورژه در ساخت درب، پنجره، نرده، سقف کاذب، پارتیشن، حصار، حفاظ پنجره، نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی کاربرد فراوان دارد، از این رو شرکت های طراحی داخلی برای تلفیق هنر فرفورژه در پروژه های خود دست به کار شدند و با ذوق هنری طرح های خود را در قالب فرفورژه پیاده سازی می کنند.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران