تعداد بازدید : 466
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۴/۱۳
کاربران آنلاین : 0
fatemeh7997
۱۴۰۰/۷/۸ ۱۰:۰۸:۴۸
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۶:۴۴:۵۶

لیست قیمت انواع یخچال ایستاده با بهترین کیفیت

(ویرایش)

یخچال ایستاده

قیمت یخچال سوپری

یخچال ایستاده دسته ای از یخچال صنعتی محسوب می شود که از تجهیزات مهم و بسیار ضروری  هر سوپرمارکت یا فروشگاه مواد غذایی است و بسته به نوع محصولی که در آن نگهداری می شود دارای ابعاد و انواع گوناگونی می باشد.این یخچال ها که به آن ها یخچال سوپرمارکتی یا فروشگاهی نیز گفته می شود یک انتخا بسیار مناسب جهت نگهداری محصولات لبنی و پروتئینی ،انواع نوشیدنی وخوراکی ها و ...و اصولا مشاغلی که با مواد غذایی حساس و فاسد شدنی سرو کار دارند می باشد.

یکی از پرکاربرد ترین یخچال های ایستاده ،یخچال ایستاده نوشیدنی یا یخچال ایستاده نوشابه است که در سوپرمارکت ها،فست فود ها و رستوران ها و ... به کار می رود.

یخچال ایستاده صنعتی تولید شده توسط صنایع برودتی پرنس سرما در دو نوع استیل ضد زنگ که در برابر پوسیدگی ها جلوگیری میکند و ضد زنگ است و ورق رنگی یا گالوانیزه عرضه می شود.

از دیگر ویژگی ها و مزیت های انواع یخچال های ایستاده می توان به رده بندی انرژی A اشاره کرد که مصرف انرژی را در این محصول به حداقل می رساند.علاوه بر این عایق بندی این محصول  از تزریق فوم پلی یورتان استفاده شده است سبب  جلوگیری از اتلاف انرژی و سرما می شود.همچنین جنس شیشه های به کار رفته از نوع سکوریت نشکن است. برای نمایش بهتر محصولات از نورپردازیLED در ساختار این یخچال استفاده شده است، که بر زیبایی و جلوه محصولات تاثیر دو برابر دارد.

صنایع برودتی پرنس سرما انواع و طرح های مختلفی و همچنین ابعاد متفاوتی از یخچال های ایستاده طراحی و تولید می کند تا شما عزیزان بتوانید از میان تنوع محصولات،بهترین یخچال ایستاده صنعتی را انتخاب کنید.

ابعاد یخچال ایستاده کدام است؟

یخچال های ایستاده در ابعاد مختلف (60، 70، 120، 200 ) و مدل های مختلف ( تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب، شش درب) طراحی و تولید شده، و هر محصول ابعاد مخصوص به خود را دارند.

انواع یخچال های ایستاده

از انواع این یخچال ها می توان یخچال ایستاده تک درب نوشیدنی،یخچال قنادی،یخچال سوپر مارکتی و هایپری، یخچال قصابی، یخچال لبنیاتی،یخچال های پروتئینی و یخچال های ایستاده روبازاشاره کرد.

  • یخچال ایستاده تک درب

  • یخچال ایستاده دو درب

  • یخچال ایستاده سه درب

  • یخچال ایستاده چهار درب

  • یخچال ایستاده شش درب

  • یخچال ایستاده لبنیاتی

  • یخچال ایستاده پروتئینی

  • بخچال ایستاده قصابی

  • یخچال ایستاده بدون  درب پرده هوا

منبع:

https://princesarma.ir/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

 

۱۴۰۲/۴/۱۳ ۱۴:۳۹:۴۳
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۶:۴۴:۵۶
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران