تعداد بازدید : 574
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۱۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۷/۱۴
کاربران آنلاین : 0
دختر هنرمند
۱۴۰۰/۷/۱۴ ۱۵:۲۰:۴۴
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۸/۳۰ ۱۶:۵۵:۰۸

آموزش بستن شال گردن برای روزای سرد زمستانی

(ویرایش)

بستن شال گردن برای روزای سرد بسیار کاربردی است و شال گردن و شال های ضخیم جز اکسسوری های ضروری  برای فصل سرما هستند. در واقع شال گردن ها نه تنها گرمای خوبی می دهند و شما احساس سرما نخواهید کرد، باعث جذاب تر شدن استایل زمستانی شما هم می شوند و با بستن مدل های مختلف می توانید یک استایل زمستانی شیک و منحصر به فردی داشته باشید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا مدل های مختلف بستن شال گردن برای روزای سرد را به شما آموزش دهیم. این مقاله آموزشی و کاربردی را از دست ندهید.

چگونه یک شال گردن مناسب انتخاب کنیم؟

قبل از آموزش بستن مدل های مختلف بستن شال گردن برای روزای سرد، بهتر است که بدانیم برای انتخاب شال گردن باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم. مهم ترین نکته در انتخاب شال گردن برای فصل پاییز این است که به جنس الیاف آن توجه داشته باشید و این الیاف به نوع نیاز و محلی که قصد استفاده آن را دارید کاملا وابسته است. به طور کلی شال گردن ها به دو دسته ضخیم و نازک تقسیم می شوند. شال گردن های ضخیم از جنس پشم هستند و برای فصل زمستان کاملا مناسب هستند و جنس دیگر از ابریشم و پارچه و کشمیری است که برای فصل پاییز مناسب می باشد.

دومین نکته ای که در انتخاب شال گردن برای فصل پاییز دقت کنید، رنگ آن است. اگر می خواهید از شال گردن خود در محیط های اداری و رسمی استفاده کنید بهتر است که از رنگ های تیره و بدون طرح استفاده کنید. اما اگر قصد استفاده در محیط های عمومی دارید انتخاب رنگ های روشن با طرح های متنوع می تواند گزینه های مناسبی برایتان باشد. اگر قصد دارید تا با انواع رنگ و مدل شال گردن آشنا شوید به این مطلب مراجعه کنید.

چگونه یک شال گردن مناسب انتخاب کنیم؟

ایده های بستن شال گردن برای روزای سرد

مدل شل

یکی از مدل های بستن شال گردن برای روزای سرد، به صورت شل می باشد که ای مدل با پوشیدن یک کت چرم بسیار شیک و جذاب خواهد بود. برای بستن این مدل مراحل زیر را باید انجام دهید:

  1.  در ابتدا شال را دور گردن می اندازیم و دو طرف آن را آویزان می گذاریم.
  2.   یک طرف آن را ثابت نگه داشته و مجددا آن را دور گردن می پیچانیم.
  3.  دوباره سر همان طرف شال را در نظر گرفته و آن را از داخل قسمتی که دور گردن پیچیده شده است عبور می دهیم تا دو سر شال از زیر بیرون بیایند.
  4. در آخر دو سر شال را به هم گره زده و آن را دقیقا جلوی گردن تنظیم می کنیم.

مدل شل

مدل حلقه ای

این مدل را می توانید برای شال گردن های کهنه خود استفاده کنید. برای این مدل مراحل زیر را انجام دهید:

  • در ابتدا شالی را در نظر بگیرید که آنقدر در کمد لباستان باقی مانده که گره خورده است و یا اینکه خودتان شال را دور سر بیاندازید و دو سر آن را گره بزنید.
      سپس مانند تصویر یک دور آن را بپیچید و بعد آن را از سر عبور دهید.
  • در نهایت، دو حلقه ی دایره ای به وجود می آید که کمی آن را شل کنید و دقت داشته باشید که گره ی ایجاد شده در ابتدای کار حتما پشت سر بیافتد.

مدل پیچ

سومین مدل بستن شال گردن برای روزای سرد که قصد آموزش آن را داریم، مدل پیچی می باشد که بهتر است این مدل را برای کت های اسپرت ببندید. برای بستن این مدل شال گردن مراحل زیر را انجام دهید:

  1. در ابتدا شال را از وسط در نظر گرفته و آن را کاملا دولا کرده و دور گردن بیاندازید .
  2.  دو سر شال که با هم یکی شده است را از وسط شال که دولا شده است عبور دهید.
  3. آن را دقیقا جلوی گردن تنظیم کنید و کمی آن را شل تر کنید.

مدل پیچ

مدل کلاسیک

این مدل بستن شال گردن برای روزای سرد طرفداران زیادی دارد و در عین سادگی بسیار شیک می باشد. اگر به دنبال سادگی و زیبایی هستید این مدل برای شما بسیار مناسب است:

  1. در ابتدا شال را دور گردن انداخته و سپس یک طرف آن را مانند تصویر در نظر گرفته و حلقه ای در وسط آن ایجاد می کنیم.
  2. دست را از داخل این حلقه رد کرده و طرف دیگر شال را می گیریم و از داخل آن عبور می دهیم .
  3.  در آخر دو طرف را به صورتی کاملا یک اندازه در داخل حلقه بالا و پائین می کشیم و آن را تنظیم می کنیم .

مدل کلاسیک

مدل به هم تابیده

یکی از مدل های بستن شال گردن برای روزای سرد به شکل به هم تابیده می باشد که از روسری هم برای بستن این مدل می توانید استفاده کنید. برای بستن آن باید شال گردن رو از وسط تا کنید تا عرض کمتری داشته باشد. شال رو به شکلی در پشت گردن قرار بدید که یک سمت بسیار بلندتر از سمت دیگه باشد. قسمت بلندتر رو به دور گردن بپیچونید و در اخر قسمت های آزاد شال گردن رو در زیر حلقه ای که دور کردن ایجاد شده مخفی کنید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا انواع مدل بستن شال گردن برای روزای سرد را به شما آموزش دهیم. با شروع فصل سرما استفاده از شال گردن و شال های ضخیم بسیار زیاد می شود و به همین دلیل با بستن مدل های زیبا و متفاوت می توانید یک استایل زمستانی شیک و جذابی داشته باشید. برای خرید انواع شال پاییز و زمستانی می توانید به سایت مروا مزون مراجعه کنید و خرید مطمئن و راحت داشته باشید.

 

خلاق
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران