تعداد بازدید : 729
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۱۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۱/۲
کاربران آنلاین : 0
mohammadxdd
۱۴۰۰/۷/۱۸ ۱۰:۱۵:۱۰
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۷/۱۸ ۱۰:۵۹:۵۶

اهمیت استفاده از گوگل ادز برای کسب و کارهای کوچک

(ویرایش)

اهمیت استفاده از گوگل ادز برای کسب و کارهای کوچک به احتمال زیاد سئوال صاحبان این قبیل کسب و کارهایی است که به دنبال راهی هستند تا اهداف اقتصادی خود را محقق سازند. بنابراین قبل از پرداختن به توضیحات بیشتر در همین ابتدا باید بیان کنیم که فضای گوگل ادز دقیقاً برای تجارت های خرد کاربرد دارد.

به عبارت دیگر، تبلیغات در گوگل برای آن دسته از شرکت هایی که به دنبال رسیدن به مشتریان هدف (نهایی) هستند و می خواهند که ROI (نرخ بازگشت سرمایه) خود را کنترل کنند بیشترین کارآیی را دارد.

تاثیر تبلیغات گوگل ادز بر رشد کسب و کارهای کوچک

همانطور که می دانید فضای گوگل ادز از PPC بهره می برد، یعنی پرداخت به ازای هر کلیک. PPC و گوگل ادز بنا به دلایلی که در ادامه خواهد آمد برای کسب و کارهای کوچک کاربرد دارند:

۱. رفتن به سمت مشتریان هدف

اگر از کلمات کلیدی مناسب در تبلیغ PPC استفاده کنید، انگاه تبلیغ شما دقیقا در موقع مناسب به مشتریانی عرضه می شود که کالای شما را مورد جستجو قرار داده اند. برای یک شرکت کوچک که تازه فعالیت خود را آغاز کرده چه موهبتی از این بالاتر می تواند وجود داشته باشد؟

گوگل ادز برای کسب و کارهای کوچک

مثلا اگر سایت فروش عینک داشته باشید ” خرید آنلاین عینک” کلمه کلیدی معاملاتی است که دقیقا از سوی کاربران یا مشتریان بالقوه مورد استفاده قرار می گیرد. البته استفاده از کلمات کلیدی به همین سادگی نیست و پیچیده تر از این است.

۲. هدف گذاری براساس محل جغرافیایی

اگر فعالیتی را در یک محیط جغرافیایی خاص دنبال می کنید، احتمالا نیازی به اینکه در جستجوی نقاط دیگر بالا بیایید نخواهید داشت.
گوگل ادز به شما این امکان را می دهد که بنابر محل سکونت، جستجوها را هدف گذاری کنید و به آن مشتریانی دست پیدا کنید که در نزدیک شما ساکن هستند. استفاده از سئوی محلی، به همراه این امکان گوگل ادز، شانس شما برای رسیدن به مشتریان بیشتر را بالا می برد.

۳. هدف گذاری کاربران مختلفی که به دنبال یک محصول می باشند

اگر محصولی را عرضه می کنید که مشتریان مختلفی داشته باشد، PPC به شما کمک می کند که با استفاده از کلمات کلیدی متنوع، طیف مختلف مشتریان را هدف گذاری کنید.

۴. هدایت کاربران به صفحات مختلف

وقتی که فردی روی یک آگهی تبلیغاتی گوگل کلیک می کند، به صفحه ای از سایت شما وارد می شود. یکی از نقاط قوت PPC آن است که شما می توانید آن صفحه را مشخص کنید.

تاثیر تبلیغات گوگل ادز بر کسب و کارهای کوچک

بسیاری از سایت ها کاربران را به صفحه اصلی می فرستند که اشکالی هم البته ندارد. اما بواسطه گوگل ادز می توانید افراد را به صفحه ای مخصوص هدایت کنید که در آن امکان تبدیل (یعنی اقدام به خرید مشتریان) بالاتر است. با هدایت کاربران به صفحات فرودی که جنس و کالای مورد تقاضای آنها ارائه شده، شانس فروش بالاتر می رود.

۵. امکان تعقیب کمپین

بواسطه PPC، شما می توانید نرخ کلیک، میزان هزینه و نرخ تبدیل را روی صفحات فرود دنبال کنید. یکی از دلایلی که تبلیغ گوگل را به یک تاکتیک بازاریابی عالی تبدیل می کند، قابلیت کنترل ROI است. میزان سرمایه گذاری یک معیار مهم برای مدیریت بودجه بازاریابی است و گوگل این اطلاعات را به طور کامل در اختیار شما قرار می دهد.

۱۴۰۱/۱/۲ ۰۸:۱۸:۱۰
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۶/۱۵ ۱۶:۳۷:۵۰
(ویرایش)

گوگل همچنین برای موتور جستجوی خود در اکثر کشورهای دنیا دامنه اختصاصی دارد و در بسیاری از همین کشورها وب سایت رتبه اول می باشد. یعنی بالاترین بازدید را در آن کشور در اختیار دارد. طبق آمار سرویس رتبه بندی الکسا، گوگل اکنون برترین وب سایت دنیاست که رتبه اول بازدید را به خود اختصاص داده است.

http://shanargroup.com/google-ads/

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران