تعداد بازدید : 488
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۲۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۷/۲۵
کاربران آنلاین : 0
boyer
۱۴۰۰/۷/۲۵ ۱۹:۵۲:۲۱
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ۲۰:۰۴:۴۳

4 نکته در انتخاب مبل تختخواب شو

(ویرایش)

اگر فضا کم دارید اما به جایی نیاز دارید که مادر شوهر یا دوستان خارج از شهر بخوابند ، یک مبل تخت خواب شو ممکن است راه حل باشد. این چند کاره می تواند با خوشحالی در اتاق نشیمن یا اتاق تلویزیون شما (یا اگر اتاق بازی بچه های شما وجود دارد) بنشیند و در روز به عنوان یک مبل و در شب به عنوان یک تختخواب عمل کند.

در هنگ کنگ گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد - چگونه می توانید روی زمین مناسب خود و فضای خود را پیدا کنید؟ کلینتون کوردیرو ، مشاور طراحی برای زندگی در نیلی ، اینجا است تا مشاوره خود را در مورد مرتب سازی دیودها از دیوان ها ، فوتون ها از روی مبل های مبل ارائه دهد و نظر خود را در مورد بحث سبک و راحتی ارائه دهد.

نکته شماره 1: راحتی را انتخاب کنید


کدام اولویت دارد ، سبک یا راحتی؟ کوردیرو می گوید راحت باشید. "اگر در وهله اول یک مبل تختخواب شو در نظر بگیرید ، احتمالاً منتظر مهمان خواهید بود ، که از یک استراحت خوب و راحت در شب به طور کامل قدردانی می کند."

هرچند فقط در مورد آسایش یک شبه نیست. "به راحتی نشستن و راحتی خواب فکر کنید!" کوردیرو می گوید.

ساده ترین راه برای یافتن بهترین تختخواب مبل از نظر راحتی؟ خودت تستش کن از فروشگاه آی تی مبل دیدن کنید و مجموعه مبل های مبل خود را شخصاً امتحان کنید.

نکته شماره 2: تشک مناسب را انتخاب کنید


کیفیت تشک در تعیین میزان راحتی خوابیدن مبل راحتی شما نقش دارد. کوردیرو می گوید: "به دنبال ضخامت و ساختار تشک باشید تا سیم پیچ یا ساختار آن احساس نشود."

مبل های کانورتیبل دارای انواع مختلف تشک های مختلف هستند: فوتون اغلب دارای تشک های پنبه ای یا پر از الیاف مصنوعی است-برای راحتی واقعی به یک ضخامت حداقل 8 اینچی (20 سانتی متر) نیاز دارید.

بسیاری از کاناپه های تخت خواب دار دارای تشک های فوم دار هستند. اینها اغلب از مواد با چگالی کم ساخته شده اند که می تواند یک خواب راحت را برای شما ایجاد کند: شما یا مهمانتان به احتمال زیاد هر قسمت از تختخواب را در زیر تشک احساس می کنید. سعی کنید یک مبل تختخواب شو انتخاب کنید که دارای یک تشک با فوم حافظه یا ژل فوم برای راحتی بیشتر باشد.

تشک های گزینه دیگری هستند. برای داشتن بهترین خواب شب ، یک مبل تختخواب شو با تشکی با ضخامت حداقل 5 اینچ (12.5 سانتی متر) و کلاف های فولادی انتخاب کنید. اما هشدار داده شود: چشمه ها می توانند تخت های پر سر و صدا ایجاد کنند که در صورت پرت شدن و چرخیدن خواب باعث اعتراض می شود. بنابراین این اتاق ها برای اتاق های خصوصی بهتر از یک مبل در اتاق نشیمن شما هستند.

تشک های روکش دار گزینه نسبتاً جدیدی هستند: آنها به صورت جمع و جور جمع می شوند اما وقتی باز می شوند ، عمق آنها دو برابر بیشتر از تشک های دیگر است-و بنابراین بسیار راحت هستند.

همچنین به دنبال تشک و قاب تخت باشید که دو بار تا سه بار تا می شود. اگر تشکی را که از رختخواب به مبل منتقل می کنید سه بار جمع شود ، احتمالاً نازک تر است و بنابراین راحت تر نیست.

برای راحتی بیشتر ، یک محافظ تشک را زیر ملحفه های مبل راحتی خود اضافه کنید. این یک لایه اضافی از پشتیبانی را ایجاد می کند و از خوابیدن کلاف یا قاب تختخواب جلوگیری می کند ، در حالی که از تشک شما در برابر لکه های احتمالی محافظت می کند.

نکته شماره 3: مبل تختخواب شو یا فوتون؟


فوتون یک تشک است که می تواند تا شود و شبیه یک نیمکت باشد. راه اندازی سریع است ، بدون نیاز به قاب و مکانیزم های خاص. "فوتون ها همه کاره و سبک تر هستند ، زیرا شما می توانید آنها را جابجا کنید و معمولاً هزینه کمتری دارند. Cordeiro می گوید ، برخی از فوتون ها علاوه بر مبل پشتی یا قالب تخت ، دارای وضعیت خوابیده نیز هستند.

اما راحتی فوتون ها نسبت به تختخواب های مبل راحتی کمتری است ، به ویژه هنگامی که در حالت نیمکت هستند. و آنها شبیه آنچه هستند هستند: هیچ ترکیب فوتونی با بقیه مبلمان اتاق نشیمن شما ترکیب نمی شود.

در همین حال ، یک مبل تختخوابشو مبل است که یک تخت در آن قرار دارد ، به این معنی که به طور طبیعی راحت تر از یک فوتون است. بعلاوه در حالت بسته بودن به نظر می رسد و هنگام باز بودن به یک تخت خواب شباهت دارد. اما یک مبل راحتی به مکانیزم های باز و بسته شدن پیچیده تری نیاز دارد و این مکانیسم ها به این معنی است که آنها به طور قابل توجهی سنگین تر از یک فوتون یا یک مبل معمولی هستند.

نکته شماره 4: یک مبل تختخواب شو با مکانیسم های بصری انتخاب کنید


کوردیرو می گوید ، اگر می خواهید روی مبل بخوابید ، "سهولت استفاده مهم است." "سعی کنید مبل تخت را باز کنید تا سهولت حرکت و صاف بودن آن بررسی شود. یک مکانیسم خوب نیازی به عضله یا تلاش ندارد. "

مکانیزم های استاندارد مبل تختخواب شامل مکانیزم های کلیک کردن (مکانیزم های فوق العاده ساده ای هستند که فوتون ها را مشخص می کنند: باز کنید تا کلیک شود ، آن را تا کنید تا صاف و چپق شود). سپس مکانیسم های بیرون کشیدن وجود دارد که به شما امکان می دهد مبل تختخواب شو را تنها با یک دست باز کنید. مکانیسم های باز کردن قدرت به شما امکان می دهد یک دکمه را فشار دهید و مبل ، مبل شما به تخت باز می شود.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران