تعداد بازدید : 632
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۲۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۷/۲۸
کاربران آنلاین : 0
fatemeh7997
۱۴۰۰/۷/۲۸ ۱۶:۴۶:۳۸
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۶:۴۴:۵۶

خرید دستگاه بستنی ساز صنعتی

(ویرایش)

دستگاه بستنی ساز

بستنی ساز نیکنام مدل دلارام سه فاز 1.5اسب

در دستگاه بستنی ساز بستنی ها را می توان از ترکیب کردن شیر و خامه و دیگر ترکیبات مهم برای منجمد نگهداشتن آن استفاده کرد، این ترکیبات را در داخل دستگاه ریخته و خود دستگاه به صورت خودکار و اتوماتیک این مواد را با هم ترکیب کرده، و بستنی ها را تولید می کند. این دسر را به صورت خامه ای که غلیظ می باشد، و منجمد شدن تهیه می کنند، تا بتوانند از آب شدن آن جلوگیری کنند. بستنی ها را می توان در طعم ها (میوه ای، شکلاتی، ستنی، معجون و...) و در رنگ های مختلف تهیه می شوند.

هر آن چه که باید درباره دستگاه بستنی ساز صنعتی بدانید.

از آن جایی که از دستگاه های بستنی ساز در بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها، کافی شاپ ها و... کاربرد بسیار زیادی دارند. برای این که بتوانیم این دسر خوش مزه و خوش طعم را تهیه کنیم کافی است، به مقدار کافی و لازم از مواد اولیه ی تهیه ی بستنی را در در داخل دستگاه های بستنی ساز ریخته، تا دستگاه بستنی ساز بتواند بستنی مد نظر شما را درست کند، این دستگاه های صنعتی معمولاً با برق کار می کنند. تا وقتی که موادی که داخل دستگاه ریختیم، به صورت خامه ای و غلیظ تبدیل شود، مراحل مخلوط شدن آن ها ادامه دارد، در غیر این صورت اگر مواد اولیه به خوبی همزده نشود، بافت بستنی نرم و یکدست نخواهد شد، و به صورت کریستال های بزرگ و یخی در خواهد آمد.

یکی از دلایل محبوبیت بیش از حد دستگاه های بستنی ساز صنعتی به این خاطر می باشد، که می تواند بستنی هایی با طعم های متفاوتی را تولید کند، همین مسئله باعث می شود، تا مشتریان زیادی را داشته باشید. در زمان گذشته فقط بستنی ها را در فصل های گرم سال می توانستید تهیه کنید، ولی امروزه بستنی در تمام فصول سال می توان تهیه کرد. از آن جایی که مشتریان علاقه دارند، بستنی هایی با طعم های جدید را بیشتر امتحان کنند، پس آن دسته از افرادی که بتوانند بستنی هایی با طعم های جدیدی درست کنند، می توانند مشتریان ثابت زیادی برای خودشان داشته باشند. ایجاد بستنی با طعم ‎های ترش، شیرین و ملس و با انواع میوه ‎های مختلف می تواند مغازه شما را به یک بیزینس بسیار مفید با سود بسیار بالا تبدیل کند.

انواع دستگاه بستنی ساز 


ماشین بستنی قیفی در سه مدل: 
 • دستگاه بستنی رو میزی
•  دستگاه بستنی ایستاده
•  و دستگاه بستنی رولی میباشد.

طرز کار بستنی ساز قیفی

بستنی ساز ژله ای سه فاز شمس

دستگاه بستنی ساز باید به طور همزمان مراحل کره گیری و سرمایش ترکیب بستنی را انجام دهد. تا به این ترتیب هوا دهی مناسب صورت گیرد و کریستال های یخ را در اندازه های بسیار کوچک نگه دارد. کره گیری در دستگاه به این معناست که اگر میزان کره موجود در این بستنی ها بیشتر از محدود اشاره شده (حدود 3-6 درصد) باشد، عمل تفکیکی که داخل دستگاه رخ می دهد این میزان اضافی کره را از بین می برد. خوبی این دستگاه ها این است که می توان بستنی را بلافاصله پس از آماده شدن، مصرف کرد. در این دستگاه ها ترکیباتی که حاوی موادی با نقطه انجماد بالاتر می باشند، اغلب بیشتر سرما داده می شوند تا قوام و سفت بودن خود را حفظ کنند.  

اجزای اصلی بستنی ساز قیفی

  • مخزن استوانه ای 
  •  محفظه 
  • همزن 

منبع:

https://narniasarma.ir/category/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران