تعداد بازدید : 1571
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۲۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۸/۱۵
کاربران آنلاین : 0
دختر هنرمند
۱۴۰۰/۷/۲۸ ۱۷:۳۱:۲۷
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۸/۳۰ ۱۶:۵۵:۰۸

با مانتو بلند چه شال و روسری بپوشیم؟

(ویرایش)

ست کرد شال و روسری با مانتو بلند یکی از مواردی است که دغدغه بسیاری از خانم ها می باشد. در واقع خرید شال و روسری بخش مهمی از زیبایی و جذابیت استایل شما می باشد به همین دلیل بسیار مهم است که شال و روسری متناسبی با لباس خود انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم شما را در ست کردن شال و روسری با مانتو بلند راهنمایی کنیم در ادامه این مطلب آموزشی و کاربردی همراه ما باشید.

ست کردن شال و روسری با مانتو بلند

مانتو های بلند دخترانه و زنانه جز مدل های پرطرفدار است که با پوشیدن مانتو بلند می توانید استایل زیبا و منحصر به فردی داشته باشید. اگر شما هم به علاقمند به پوشیدن مانتو های بلند هستید باید نکات لازم ست کردن شال و روسری با مانتو بلند را بدانید و در انتخاب اکسسوری و کیف و کفش توجه ویژه ای داشته باشید. به این دلیل که اگر شما بهترین و گران ترین مانتو هم بپوشید اما به درستی با اکسسوری های خود ست نکنید نمی توانید استایل زیبا و منحصر به فردی داشته باشید.

ست کردن شال و روسری با مانتو بلند

با مانتو بلند شال یا روسری بپوشم؟

یکی از سوالاتی که برای ست کردن شال و روسری با مانتو بلند برای خانم ها پیش می آید این است که شال سر کنند یا روسری؟ در پاسخ این سوال باید بگوییم که شال  و روسری هردو زیبایی خاص خودشان را دارند و انتخاب آن وابسته به سلیقه شخصی فرد می باشد. تنها لازم است که شال و روسری متناسب با مانتو بلند خود انتخاب کنید. به طور مثال شما می توانید برای مکان های رسمی مانتو بلند خود را با روسری ست کنید و این امر بستگی به نوع بستن آن و یا رنگ و مدل آن تغییر خواهد کرد برای میهمانی های غیر رسمی خود بهتر است که از روسری های ساده با رنگ های زیبا استفاده کنید و برای مهمانی های رسمی روسری ساتن دار مناسب است.

با مانتو بلند شال یا روسری بپوشم؟

 

اصول ست کردن شال و روسری با مانتو بلند

در واقع ست کردن شال و روسری با مانتو بلند اگر اصولی و درست انجام شود می توانید یک استایل زیبا و منحصر به فردی داشته باشید. توجه داشته باشید که اگر مانتو شما طرح دار است بهتر می باشد که شال و روسری مورد انتخاب شما ساده و دارای طیف رنگی متناسب با مانتو شما باشد. اگر قرار مهمی دارید و می خواهید چهره شما مورد توجه قرار بگیرد لازم است که از شال و روسری طرح دار استفاده کنید و با آن مانتو بلند ساده بپوشید. اگر می خواهید با انواع آموزش بستن شال و روسری در مهمانی ها آشنا شوید به این مطلب مراجعه کنید.

مانتو بلند برای چه افرادی مناسب است؟

علاوه بر این که ست کردن شال و روسری با مانتو بلند مهم است لازم است این نکته را بدانید که مانتو های بلند برای چه افرادی مناسب است:

  • اگر قدتان کوتاه است سعی کنید از مانتوهای کوتاه دوری کنید.
  • اگر قد بلندی دارد، مانتوهایی که بلندیشان تا زانوی شماست برازنده خواهد بود.
  • خانم های چاق نیز باید مانتوهای را انتخاب کنند که خیلی کوتاه نباشد زیرا این مانتوها آن ها را کوتاه تر و چاق تر نشان می دهد.

مانتو بلند برای چه افرادی مناسب است؟

 

خانم های قد کوتاه در هنگام خرید مانتو بلند باید به موارد زیر توجه کنند:

مانتوهایی را انتخاب کنید که سبک و ظریف هستند. در انتخاب مانتو بلند برای استایل خانم های کوتاه قد، بهتر است که طرح راه راه عمودی است زیرا طرح راه راه عمودی باعث می شود، شما باریک تر و کشیده تر به نظر برسید. هرچه طرح راه راه عمودی مانتوی شما باریک تر باشد، قد شما نیز بلندتر دیده می شود.

یکی از نکاتی که به هنگام خرید مانتو بلند برای خانم های کوتاه قد باید مورد توجه قرار گیرد، این است که سایز مانتو بلند باید دقیقا اندازه سایز تن شما باشد و حتی کمی چسبان باشدزیرا مانتوی فیت تن خطوط بدن تان را برجسته می کند و شما باریکتر دیده می شوید بنابراین از پوشیدن مانتوهای بلند اورسایز خودداری کنید، زیرا خطوط بدن شما محو خواهند شد و بر خلاف تصورتان نه تنها قد شما را بلندتر نشان نمی دهد بلکه باعث می شود، جثه شما ریز نقش و کوچک تر به نظر آید.

برای مانتوهای بلند از کمربند های عریض و ضخیم استفاده نکنید زیرا تمام تلاش های شما را برای قد بلند تر به نظر نمی رسد. هر چه کمربند ها را بالاتر ببندید، اندازه پاهای شما بلند تر به نظر می رسد و در نتیجه قد شما بلند تر دیده می شود.

ست کردن شال و روسری با مانتو بلند متناسب با رنگ پوست

ست کردن شال و روسری با مانتو بلند مناسب با رنگ پوست بسیار مهم است. اگر رنگ پوست گرمی دارید شما می توانید از رنگ های قرمز ، نارنجی و..... انتخاب کنید  و اگر رنگ پوست سردی دارید بهتر است از شال و روسری های با رنگ های مانند سبز ،بنفش ، آبی ... انتخاب کنید. و اگر رنگ پوست خنثی دارید می توانید از رنگ های مختلفی برای ست کردن شال و روسری خود انتخاب کنید و اگر رنگ پوست تیره ای دارید بهتر است که به سراغ رنگ های مانند صورتی ، آبی روشن و رنگ سبز بروید و همچنین اگر رنگ پوست روشنی دارید میتوانید از رنگ های مانند قرمز ، سبز و یا آبی انتخاب کنید.

ست کردن شال و روسری با مانتو بلند متناسب با رنگ پوست

 

کلام آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا نکات لازم برای ست کردن شال و روسری با مانتو بلند را عنوان کنیم. با مطالعه این مقاله می توانید یک استایل زیبا و جذاب با مانتو بلند داشته باشید. توجه داشته باشید که انتخاب شال و روسری باید دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید استایل زیبایی داشته باشید. برای خرید انواع شال و روسری در طرح و مدل های مختلف می توانید به سایت مروا مزون مراجعه کنید.

خلاق
۱۴۰۰/۷/۳۰ ۱۸:۵۲:۰۷
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۷ ۲۰:۱۰:۰۶
(ویرایش)

درمورد ست کردن رنگ روسری و مانتو چهار پست دقیق بهمین موضوع پاسخ تصویری میدهد. در سایت به پیج اینستاگرام رجوع کنید.

خرید انواع کفش اسپرت مردانه

۱۴۰۰/۸/۱۰ ۱۳:۱۷:۴۶
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ۱۴:۲۳:۱۲
(ویرایش)

مرسی از مطلب و موضوع جذابی که انتخاب کردید منم درباره ست کردن با پالتو خردلی ی مطلب گذاشتم اگه دوست داشتید بخونید خوشحال میشم نظر بدیدsmile https://mamasite.ir/fa/forum/639494/بهترین-رنگ-برای-ست-مانتو-خردلی

هر لحظه در لحظه
۱۴۰۰/۸/۱۵ ۱۰:۲۸:۵۴
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۹/۲۷ ۲۰:۰۴:۰۱
(ویرایش)

دوستان سایت خوب برای خرید آنلاین مانتو معرفی می کنید؟

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران