تعداد بازدید : 405
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۳
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۸/۳
کاربران آنلاین : 0
fatemeh7997
۱۴۰۰/۸/۳ ۱۶:۲۸:۵۳
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۶:۴۴:۵۶

فروش بهترین یخچال های فروشگاهی

(ویرایش)

یخچال پرده هوا چیست؟

یخچال های روباز فروشگاهی

یخچال پرده هوا از چندین طبقه تشکیل شده است و به دلیل اینکه بدون درب هستند دیگر از دردسرهای باز و بسته کردن درب یخچال آسوده هستید.

نکته مهمی که در هنگام خرید یخچال پرده هوا باید به آن توجه کنید ظرفیت آن است که متناسب با نیاز شما باشد، در غیر این صورت هزینه اضافی مصرف انرژی را بر دوش شما می گذارد.این یخچال ها معمولا برای نگه داری انواع محصولات لبنی،نوشیدنی ها، میوه ها و.... مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر برای فروشگاه خود نیاز به مشاوره و راه اندازی یخچال پرده هوا دارید در ادامه برترین مجموعه ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

عملکرد یخچال پرده هوا به چه صورتی است؟

یخچال فروشگاهی

این یخچال ها که نام دیگر آن ها،یخچال روباز فروشگاهی است، منافذ بسیار ریزی در فضای زیر طبقات آن وجود دارد که هوای سرد به آرامی در داخل یخچال جابجا می شود.دمای این یخچال در کمتر از یک دقیقه به حد مطلوب می رسد.یخچال پرده هوا در دو نوع ایستاده و خوابیده طراحی شده است.

با تثبیت دمای یخچال،گردش مداوم هوای سرد باعث می شود هوای داخل محفظه همیشه مطبوع باشد .ویژگی های منحصر به فرد این یخچال باعث شده محبوبیت آن در بین مشتری های فروشگاه های زنجیره‌ای و همین طور صاحبان فروشگاه ها دو چندان گردد .

بزرگترین مزیت این یخچال صنعتی چیدمان و برداشتن سریع و بی دردسر اجناس از داخل آن و فضای بسیار زیاد موجود در یخچال می باشد.

موتور سرخود در یخچال های پرده هوا چگونه است؟

در این مدل ها موتور در داخل یا پشت و یا کنار یخچال نصب میشود به همین دلیل در اندازه های زیر ۱۰ متر ساخته میشوند و فضای کمی را اشغال میکنند و دارای مصرف انرژی پایین هستند و جا به جایی آنها آسان است.

موتور خانه مرکزی در یخچال های پرده هوا چگونه است؟

به علت فضای زیاد برای نگهداری و شکیل بودنشان بسیار مورد توجه مشتریان است که دارای قیمت های متنوعی است که بستگی به کمپرسور و کندانسور و اواپراتور به کار رفته در آن بستگی دارد.و موتور در این مدل در بالکن،انباری و مکان هایی ک سقف داشته باشد نصب میشود و به همین دلیل در اندازه های بالای۱۰ متر ساخته میشود.

برای یخچال صنعتی پرده هوا بایستی به نکات زیر توجه نمود:

قطعات استفاده شده در موتور خانه و پیکره آن بایستی از سطح کیفی بالایی برخوردار باشند.

محیط موتورخانه بایستی وضعیت مناسبی داشته باشد.

گونه قطعات و ابزار آلات استفاده شده مطلوب با وضعیت پیرامون، نوع استعمال سامانه و سایز تبخیر کننده باشد.

منبع:

https://www.alef.ir/news/4000122054.html

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران