تعداد بازدید : 1504
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۱۲
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۸/۱۲
کاربران آنلاین : 0
نیلادکور
۱۴۰۰/۸/۱۲ ۱۰:۵۵:۵۶
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۱۶ ۱۴:۲۲:۰۶

سرویس پلاستیک چه رنگی بخرم ؟

(ویرایش)

اگر برای خرید جهیزیه خود از افراد با تجربه کمک بگیرید بی شک همه ی آن ها به این موضوع اشاره می کنند که بهتر است اقلام جهیزیه خود را لیست کنید ، یکی از اقلامی که در لیست جهیزیه وجود دارد سرویس پلاستیک عروس است که شامل لوازم دست شویی ، لوازم آشپزخانه ، لوازم حمام و … می شوند.

سرویس پلاستیک عروس در رنگ های بسیار متنوع و جذابی تولید می شوند به همین دلیل وقتی نوعروسان با دنیایی از سرویس های پلاستیکی رو به رومی شوند این سوال که سرویس پلاستیک چه رنگی بخرم برای آنان به وجود می آید .

بنا بر این تصمیم گرفتیم تا در این مقاله رنگ های پرطرفدار و محبوب سرویس پلاستیک را بررسی کنیم و تجربه های دیگر افراد را در استفاده از انواع رنگ سرویس پلاستیک عروس برای شما شرح دهیم .

سرویس پلاستیک سفید

سرویس پلاستیک سفید یکی از رنگ هایی است که مورد سلیقه همه نوع افرادی قرار دارد به همین دلیل می توان گفت جزو پرفروش ترین رنگ های سرویس پلاستیک به شمار می روند ،در واقع رنگ سفید نشان از پاکی و خوشبختی دارد و کمتر کسی پیدا می شود که به این رنگ دست رد بزند ، اما نکته ای که در رابطه با استفاده از سرویس پلاستیک سفید وجود دارد این است که سفید رنگی است که وقتی کثیفی یا لکه ای بر روی آن ظاهر می شود به سرعت و واضح آن را نشان می دهد به همین دلیل نیاز به مراقبت بالایی دارد .

اگر فردی نیستید که همیشه سر صبر و حوصله سرویس پلاستیک خود را تمیز کنید پیشنهاد می کنیم به سراغ رنگی از سرویس پلاستیک بروید که کمتر لکه و کثیفی را نشان دهد .

سرویس پلاستیک سفید

خرید سرویس پلاستیک لیمون

 

سرویس پلاستیک طوسی

شاید این نکته را ندانید اما طوسی را رنگی خنثی می نامند ،به این معنی که نه رنگ گرمی است و نه رنگ سرد ، به همین دلیلیاست که به راحتی با هر نوع رنگی ست و هماهنگ می شود ،در واقع از جمله از رنگ های ترکیبی طوسی می توان به سرویس پلاستیک طوسی و سفید ، طوسی و صورتی ، طوسی و بنفش اشاره کرد که بسیار محبوب هستند .پیشنهاد می کنم حتما قبل پاسخ دادن به سوال سرویس پلاستیک چه رنگی بخرم این ست طوسی و ترکیب رنگی های آن را بررسی کنید.

سرویس پلاستیک طوسی

سرویس پلاستیک صورتی

سرویس پلاستیک صورتی یکی از پر طرفدار ترین سرویس ها در بازار می باشند ، ابتدا برند لیمون بود که این رنگ از سرویس پلاستیک را روانه بازار کرد بعد از تولید سرویس پلاستیک صورتی پاستیلی و پر طرفدار شدن آن ها نمونه رنگ های دیگری در طیف پاستیلی مانند آبی ، بنفش و … روانه بازار شدند . رنگ صورتی کم رنگ بسیار آرامش بخش است و لطافت و آرامش خاصی را به همراه خود دارند . ترکیب شدن رنگ صورتی با سفید و طوسی زیبایی این سرویس را بسیار جذاب تر می کنند .

سرویس پلاستیک صورتی

سرویس پلاستیک آبی

یکی دیگر از محبوب ترین رنگ ها برای سرویس پلاستیک رنگ آبی کمرنگ است ، آبی جزو رنگ های سرد شمرده می شوند به گفته روانشناسنان آبی رنگ خنکی است که حالت استراحت دهندگی و آرامش را به شخص القا می کند . شما میتوانید رنگ آبی را با دیگر رنگ های کرم ، قرمز و نارنجی استفاده کنید . البته نمونه هایی از سرویس پلاستیکی به رنگ های آبی پر رنگ هم در بازار مشاهده میشوند که این نوع رنگ از سرویس پلاستیک بیشتر مورد سلیقه افراد با روحیه یا خاص است ، در کل انتخاب بین طیف رنگی آبی بسته به سلیقه افراد دارد. پس برای یافتن پاسخ سرویس پلاستیک چه رنگی بخرم حتما طیف رنگ های آبی را بررسی کنید .

سرویس پلاستیک آبی

سرویس پلاستیک سبز

به گفته اکثر روانشناسان رنگ سبز هم همانند رنگ آبی جزو رنگ های خنک کننده به شمار می روند که حالت آرامش دهندگی خاصی را القا می کنند و از آن به عنوان نماد مهربانی و تعادل روح و روان یاد می شود . شاید باور نکنید اما برخی ها معتقدند که رنگ سبز میل به زندگی را افزایش می دهند رنگ سبز روشن که در میان طیف رنگی سبز سرویس پلاستیکی لیمون ، جزو محبوب ترین رنگ ها است و تقریبا می توان گفت شبیه به رنگ آبی روشن است ، در واقع رنگی سبز از ترکیب دو رنگ زرد و آبی درست می شود . در ادامه عکس سرویس پلاستیک سبز را مشاهده خواهید کرد .

سرویس پلاستیک لیمویی و زرد

افرادی که سرویس پلاستیک زرد را انتخاب میکنند قطعا جزو افرادی با سلیقه های خاص به شمار می روند ، این رنگ به گونه ای یادآور نشاط تابستانی است و استفاده از آن جلوه خاص و زیبایی به منزل شما می بخشد به به خصوص رنگ لیمویی سرویس پلاستیک که امروزه می توان گفت جزو محبوب ترین رنگ ها به شمار می روند . قبل از آن که پاسخ به سوال سرویس پلاستیک چه رنگی بخرم پیشنهاد می کنم طیف رنگ های زرد و لیمویی پر طرفدار از سرویس پلاستیکی را مشاهده کنید .

سرویس پلاستیک کرم

بیشتر آشپزخانه های ایرانی و یا دکور منزل خانه ها در تم رنگ های کرم و قهوه ای وجود دارند ، به همین دلیل خرید سرویس پلاستیک کرم رنگ می تواند ست دکور منزل شما را تکمیل کنید ، اگر آشپزخانه شما قرار است در تم رنگ قهوه ای باشد حتما پیش از جواب سوال سرویس پلاستیک چه رنگی بخرم سرویس پلاستیک کرم را بررسی کنید که به راحتی می توان آن را با رنگ قهوه ای ست کرد .

سرویس پلاستیک بنفش

در این قسمت میخواهیم رنگ بنفش را برای خرید سرویس پلاستیک به شما معرفی کنیم که امروزه بسیار پر طرفدار شده اند ،در حقیقت رنگ بنفش از ترکیب دو رنگ قرمز و آبی به دست می آید ، به گفته کارشناسان و روانشناسان رنگ بنفش سبب روح بخشی به دنیای اطراف خود می شود ، اگر شما جزو دوست داران بنفش هستید فرد خوش شانسی هستید چرا که تنها چند وقتی است سرویس پلاستیکی های بنفش وارد بازار شده اند 

راهنمای خرید سرویس پلاستیک عروس


1. انتخاب سرویس پلاستیک در رنگ مناسب

برخی از نو عروسان حساسیت های زیادی به هنگام خرید جهیزیه از خود نشان می دهند انتخاب رنگ مناسب سرویس یکی از نکاتی است که به هنگام خرید سرویس پلاستیک جهیزیه باید به آن توجه کنیم . برخی از افراد محصولات پلاستیکی منزل خود را به صورت جدا جدا خریداری می کنند دقت کنید که اگر قرار است این کار را انجام دهید حتما همه وسایل خود را در یک رنگ مشخصی بخرید یا می توانید دو رنگ مانند سفید و طوسی ، کرم و قهوه ای و یا صورتی و طوسی را با یکدیگر ترکیب کنید .

2. سرویس پلاستیک را بو کنید

برخی از سودجویان و متقلبان برای سود بیشتر هنگام تولید محصولات پلاستیکی خود از مواد اولیه بی کیفیت و تقلبی استفاده می کنند ، به همین دلیل وقتی محصول پلاستیکی را بو می کنید متوجه بوی نا مطبوعی از آن می شوید ، پس یکی از راه های تشخیص اصل بودن سرویس پلاستیکی بود کردن آن هاست .، پلاستیکی که با کیفیت باشد بوی بدی ندارد و از نظر سلامتی هم ایمن تر هستند .

4. ضخیم بودن ظروف پلاستیک
بهتر است سرویس پلاستیک ضخیم باشد چرا که تجربه نشان داده است سرویس های پلاستیکی که ضخیم تر هستند از مقاومت بالاتری برخوردار هستند و همچنین از دوام بالاتری هم دارند.

5. برند های معتبر و نمایندگی های با اعتبار
برای آن که سرویس پلاستیک نامناسبی را خریداری نکنید و از اصل بودن سرویس خود اطمینان داشته باشید توصیه می کنم تا بهترین مارک های سرویس پلاستیک جهیزیه را بشناسید و از نمایندگی ها و فروشگاه های شناخته شده سرویس پلاستیک خود را خریداری کنید .

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران