تعداد بازدید : 573
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۲۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۸/۲۹
کاربران آنلاین : 0
atmavara
۱۴۰۰/۸/۲۹ ۱۲:۴۷:۴۳
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۶/۲ ۱۷:۱۷:۱۲

ماموپلاستی

(ویرایش)

کوچک کردن سینه

قدیما فکر میکردم که اصلا چرا باید یک خانم اندام خودش رو دوست نداشته باشه و تن به جراحی زیبایی بده ؟ یا به قول قدیمی تر ها خدا بهترین چیزهارو برای هرکسی قرار میده ما چرا باید تو اون دست ببریم و تغییرش بدیم. اما با مطالعاتی که داشتم و تصاویر واقعی که تو رسانه های مختلف مثل اینستاگرام داشتم دیدم که بسیاری از این جراحی های زیبایی چقدر به داد مردم رسیده و اونها رو از چه مشکلات و معضلاتی نجات داده.

به عنوان مثال همین کوچک کردن سینه. بعضی از خانم ها به طور مادرزادی و به طور ژنتیک دارای سینه های بزرگی هستند و بعضی ها هم به خاطر بچه داری و شیردادن به نوزاد اینها دچار بزرگی سینه شدند. این سینه های بزرگ مشکلاتی برای فرد ایجاد می کنه که واقعا سلامتی فرد به خطر می افته .

یکی از مهمترینِ این عارضه ها ، دچار شدن به آرتروز و دیسک گردن و دیسک کمر هست. فردی که سینه های بزرگی داره متاسفانه فشار زیادی رو به مهره های کمر و گردنش وارد می کنه این فشار همیشگی هست در موقع ایستادن نشستن ورزش کردن و...

به همین خاطر بعد از گذشت چندین سال علاوه بر اینکه فرم بدن فرد از حالت ایستاده به فرم قوز کرده درمیاد مشکلات گردن درد و اینها هم بهش اضافه میشه . پس اینجاست که واقعا علم پزشکی به کمک افراد اومده و به راحتی با انجام یک جراحی کوچک کردن سینه میتونیم از شر این مشکلات احت بشیم.

این حرفها کاملا دلی بود که دوست داشتم با شما بانوان محترم در میون بزارم . این مطالب جالب در مورد سینه بزرگی و کوچک کردن اون و سرطان سینه و مشکلات و..... من در سایت دکتر عظیمی نژادان خوندم و خیلی برام جالب بود. لینک سایت رو میزارم اگر دوست داشتید میتونید از مطالب علمی که مورد تایید ایشون هست استفاده کنید. برای آگاهی بیشتر شما عزیزان که ایشون رو نمیشناسید هم بگم که خانم دکتر پریسا عظیمی نژادان فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان هستند.

تغییر از خودت شروع میشه
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران