تعداد بازدید : 399
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۲۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۸/۲۹
کاربران آنلاین : 0
atmavara
۱۴۰۰/۸/۲۹ ۱۳:۴۳:۰۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۶/۲ ۱۷:۱۷:۱۲

متخصص زنان خوب

(ویرایش)

رفتن به پزشک متخصص زنان مثل قدیدم به دغدغه تبدیل نشده اما از اهمیت آن نیز کاسته نشده . امروزه متخصص های بسیار زیادی در هر شهر بزرگ و کوچیکی وجود دارند. اما با توجه به مشکلاتی که هر فرد داره و راه های درمانی مختلفی که با توجه به پیشرفت های علم وجود داره اهمیت انتخاب متخصص خوب بسیار بیشتر شده.

بنابراین علاوه بر اینکه میتوان از راهنمایی های یک پزشک خوب استفاده کرد برای مراجعه باید توجه خیلی زیادی کرد.

علاوه بر تخصص های لازم که یک پزشک نیازمند آن است. تبحر و مهارت بالای پزشک اهمیت زیادی دارد. هر فردی که به پزشک مراجعه می کند ابتدا شرح حالی از شرایط و بیماری های خود را بیان می کند. سپس با توجه به آنها پزشک اقدام به معاینه و یا استفاده از تصویر برداری های مختلف مثل سونوگرافی و غیره می کند. با توجه به نتایج راه درمانی متناسب فرد به وی گفته می شود. اما چرا می گوییم که انتخاب بهترین پزشک اهمیت زیادی دارد.

اول اینکه پزشک باید دوره های تخصصی لازم را گذرانده باشد.

دوم اینکه صبور باشد و به صحبتها پزشک خود گوش دهد تا متوجه شرح حال کامل بیمار بشود.

سوم اینکه با توجه به شرایط بیمار بتوانید بهترین راه حل را به او پیشنهاد کند.

دکتر ندا حاجیها یکی از   متخصصان زنان در تهران هستند که سابقه طولانی در زمینه زنان و زایمان دارند. افراد بسیاری از راه های دور و نزدیک حتی از شهرستانها مراجعه می کنند تا بتوانند یک درمان خوب بگیرند. همین مساله نشان می دهد که خوشبختانه زنان در جامعه ایرانی به سلامت خود اهمیت ویژه ای میدهند و این امر بسیار خوشحال کننده و حائز اهمیت است.

هرچند که نزدیک بودن متخصص به منزل شما بسیار مهم است و برای هرکسی مقدور نیست که راه طولانی را طی کند تا به پزشک برسد، اما مواردی وجود دارند که لازم است فرد سختی هایی را تحمل کند. اما در عوض بتواند بهترین درمان را دریافت کند.

تغییر از خودت شروع میشه
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران