تعداد بازدید : 804
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۹/۶
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۹/۶ ۱۵:۲۳:۴۲
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

چرا با وجود اینستاگرام، به سایت مکانیکی نیاز داریم؟

(ویرایش)

آیا ممکن است به فکر رشد و پیشرفت کسب و کار خود باشید اما تابحال به طراحی سایت مکانیکی فکر نکرده باشید؟ سایت بخش جدای ناپذیر از هویت برند شما خواهد بود و بعنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی کسب و کارتان به شما کمک میکند. در حقیقت از الزامات ابتدایی برند شدن؛ ساخت سایت میباشد.

طراحی سایت مکانیکیسایت آماده یا کدنویسی شده؟

شاید این سوال را از خود بپرسید که آیا بهترست سایت خودتان را به صورت کدنویسی شده طراحی کنید و یا اینکه از cms های دیگر همچون وردپرس استفاده کنید؟ پیشنهاد ما به شما اینست زمانیکه تصمیم دارید برای اولین بار اینکار را انجام دهید و هنوز درآمدی از کسب و کار اینترنتی کسب نکرده اید. بهترست با استفاده از طراحی سایت وردپرسی هزینه های خود را مدیریت کرده و اقدام به ساخت سایت ارزان و حرفه ای کنید. شاید برخی تصور کنند وبسایتی که با وردپرس طراحی شده است ضعیف میباشد؛ نمیتواند امکانات مدنظر شما را پیاده کرده و یا از نظر امنیتی مشکل ساز خواهد بود. اما باید بگوییم سایت های بسیار زیاد موفقی همچون سایت رسمی کشور سوئد، وبلاگ شرکت بلک‌بری ، وبلاگ شرکت موزیلا ، اتاق خبر فیسبوک و … با وردپرس طراحی شده اند و هیچ مشکلی ندارند. در واقع آنچه میتواند برای شما خطر آفرین باشد؛ ضعف در پیاده سازی سایت است و اگر شخصی حرفه ای سایت را با وردپرس بسازد هیچ مشکلی نخواهید داشت.

اگر علاقه مند به طراحی سایت لوازم یدکی خودرو هستید، این مطلب را بخوانید و با امکانات آن آشنا شوید.

قیمت طراحی سایت مکانیکی با وردپرسچرا با وجود اینستاگرام، به سایت نیاز داریم؟

نکته ای که وجود دارد اینست که هیچ اتفاقی قابل پیش بینی در مورد شبکه های اجتماعی وجود ندارد و مشخص نیست فردا باز هم بتوانید از طریق شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام به مشتریان خود دسترسی داشته باشید و برای معرفی خدمات و محصولات تان با مخاطبین پیج ارتباط بگیرید. ازین رو شما به یک فضای امن؛ رسمی و قابل اعتماد نیاز دارید تا بعنوان مرجع رسمی خود از آن استفاده کرده و به معرفی مجموعه فعالیت هایتان بپردازید. همچنین هرچقدر از بسترهای مختلفی برای معرفی خود به مشتریان استفاده کنید و تولید محتوای حرفه ای انجام دهید ضرر نکرده اید. پس زمان را از دست ندهید و اقدام به طراحی سایت مکانیکی کنید تا از رقبای خود جا نمانید.

همچنین اگر میخواهید بدانید چگونه به اکسپلور اینستاگرام بروید؛ این مقاله را بخوانید.

شرکت طراحی سایت مکانیکی در تهران

امکانات سایت مکانیکی

سایت مکانیکی میتواند امکانات فوق العاده ای داشته باشد که شما برای معرفی برند خود از آن استفاده کنید. از جمله این امکانات موارد زیر است که به آن اشاره میکنیم:

  • ساخت صفحه درباره ی ما
  • ساخت صفحه تماس با ما
  • معرفی خدمات و محصولات
  • معرفی تعرفه ها
  • دسترسی راحت
  • گفتگوی انلاین
  • اخبار و مقالات

سئو سایت مکانیکی

بعد از آنکه اقدام به ساخت سایت مکانیکی کردید؛ شما میتوانید برای قرار گرفتن در رتبه یک گوگل از سئو و بهینه سازی سایت استفاده کنید . با تعیین استراتژی مناسب در دیجیتال مارکتینگ ؛ شما میتوانید جایگاه خوبی گرفته و خدمات خود را به صورت گسترده تری ارائه کنید.

منبع : استودیو هشت و چار

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران