تعداد بازدید : 600
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۹/۷
کاربران آنلاین : 0
fatemeh7997
۱۴۰۰/۹/۷ ۱۶:۵۰:۱۰
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۶:۴۴:۵۶

هر آنچه که باید در مورد یخچال های پرده هوا بدانید

(ویرایش)

یخچال پرده هوا چیست؟

قیمت یخچال پرده هوا

داشتن یخچال و فریزر صنعتیی فروشگاهی برای راه اندازی هر فروشگاهی الزامی و یکی از رکن های ضروری برای نگهداری از انواع محصولات غذایی و خوراکی اعم از محصولات پروتئینی، میوه، سبزیجات می باشد در یک نگاه کلی یخچال و فریزر فروشگاهی به دو صورت پرده هوا و غیر پرده هوا تقسیم شده و در صنایع برودتی در مارکت با بکار گیری از بهترین متریال ساخت، تولید می شود. یخچال پرده هوا که به نام های یخچال روباز فروشگاهی و یخچال بدون درب شناخته می شود اغلب در هایپر مارکت و فروشگاه های زنجیره ای مانند کوروش، جانبو، رفاه مورد استفاده قرار می گیرد، از آنجایی که این یخچال فروشگاهی بدون درب طراحی شده است کمک شایانی با به نمایش گذاشتن محصولات در خرید و جذب بیشتر مشتری در فروشگاه می کند این یخچال ها معمولا به صورت چسبیده به دیوار در فروشگاه و مغازه ها قرار می گیرد که علاوه بر کارایی و عملکرد بالا فضای کمی از فروشگاه را اشغال می کند، در حالت کلی یخچال پرده هوا به دو صورت ایستاده و خوابیده تولید می شود که با زیبایی و جذابیتی که همراه دارد دکوراسیون شیک و چشم نوازی را برای فروشگاه شما به ارمغان می آورد. سیستم سرمایشی یخچال بدون درب فروشگاهی از نوع چرخشی و بدنه آن نوع استیل استنلس ضد زنگ با رنگ پودری الکترو استاتیک است، یخچال قفسه ای دارای کاور شب همراه با ریموت کنترل، عایق بندی تزریقی بایر آلمان، دارای روشنایی سر تا سری SMD/LED، نوار اتیکت قیمت محصول و ضربه گیر بدنه است

طرز کار یخچال های پرده هوا

مکانیزم کارکرد یخچال پرده هوا مانند انواع یخچال ایستاده به این صورت است که به این صورت است که گردش هوای خنک به صورت دائمی است، هوای سیستم از طریق فن هایی که در آن ها قرار داده شده است مکش می شود و از اواپراتور سردخانه عبور می کند و هوای سرد از دهانه ی فن به بیرون فرستاده می شود. دوباره همین هوا توسط فن جمع شده، از اواپرتور گذشته و همین مسیر تکرار می شود.
یخچال پرده هوا از محبوب ترین و پر طرفدارترین یخچال های موجود در بازار محسوب می شوند که در اکثر فروشگاه ها و سوپرمارکت ها و مراکز عرضه شیلات و... استفاده می شود، چرا که نیازی به درب نخواهند داشت و مشتریان مجبور نیستند که چندین بار درب یخچال را باز و بسته نمایند مواد غذایی داخل یخچال همواره کیفیت و تازگی خود را حفظ می کنند.

یخچال پرده هوا با موتورخانه مرکزی

این نوع یخچال ها برعکس یخچال های پرده هوا موتور سر خود، از فضای بیشتری برخوردار هستند چرا که موتور در یک فضای دیگری به صورت مجزا قرار می گیرد با توجه به جادار بودن و نورپردازی و به کار بردن رنگ های بسیار زیبا و کیفیت بالا در ساخت این نوع یخچال ها، مشتری تمایل و احساس خرید بیشتری را پیدا می کند و حداقل طول مورد نیاز برای نصب این نوع یخچال 10 متر خواهد بود.
بیشتر هایپرمارکت ها و سوپرمارکت ها برای ایجاد دکوراسیون زیباتر و شیک تر از این نوع یخچال ها استفاده می کنند، چون حجم بیشتری از مواد غذایی و نوشیدنی را همراه با تنوع زیادتری در چیدمان می توانند به کار بگیرند، علاوه بر این، درصد تخفیف بیشتری را می توانند ارائه داده و به نمایش بگذارند.

نکات مهم برای خرید یخچال پرده هوا با موتورخانه مرکزی

در هنگام خرید یخچال پرده هوا با موتورخانه مرکزی باید یکسری نکات ذیل را به یاد داشته باشید:

  1. دما و مقدار برودت هوا در تمام قسمت های یخچال یکسان و ثابت باشد.
  2. شرایط محیطی موتورخانه در حالت استاندارد قرار گرفته باشد.
  3. برند و کیفیت ساخت قطعات به کار رفته در موتورخانه و بدنه یخچال مرغوب باشد.
  4. هارمونی مناسبی بین میزان مصرف انرژی و قدرت اواپراتور با دیگر تجهیزات و قطعات به کار برده شده در یخچال وجود داشته باشد.

یخچال پرده هوا با موتور سرخود

این نوع یخچال ها دارای ابعاد و اندازه کوچکی هستند و موتور آنها درون یا پشت دستگاه نصب میشود.این یخچال ها مصرف انرژی کمی دارند و جابجایی و حمل آنها هم آسان است و بزرگترین ایرادی که این یخچال ها دارند این است که فضای داخلی یخچال کم است؛ زیرا با توجه به اینکه این نوع یخچال ها، موتور در قسمت داخلی یا پشتی یخچال نصب می شود به خاطر وجود کندانسور و کمپرسور در داخل یخچال، فضای درونی کمتری نسبت به یخچال های مدل موتورخانه مرکزی دارا می باشند.از مزایای این نوع یخچال، می توان به جابجایی راحت توسط پایه های چرخ دار قفل شونده و مصرف پایین انرژی اشاره نمود.

منبع:

https://deymarket.ir/post/1/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%A7

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران