تعداد بازدید : 698
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۱۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۹/۱۴
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۹/۱۴ ۱۳:۰۸:۱۶
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

کافی من کیست؟

(ویرایش)

باریستا کیست؟و چه تفاوت هایی با کافی من دارد.اگر عاشق کافه و قهوه هستید حتما تا به حال این اصطلاح هارا شنیده اید ،.ما در این مقاله درباره تفاوت باریستا و کافی من صحبت می کنیم.

تفاوت باریستا و کافی من

تفاوت باریستا و کافی من

باریستا شخصی است که نوشیدنی ها را بر پایه قهوه آماده و سرو می کند اما کافی من شخصی است که مدیریت امور داخلی کافی شاپ را بر عهده دارد. پس در جواب تفاوت باریستا و کافی من باید بگوییم کار اصلی کافی من ارتباط با مشتریان و مدیریت داخلی کافه می باشد اما باریستا در درست کردن نوشیدنی ها بر پابه قهوه تخصص دارد.کافه دارانی که کاملاً از موارد فوق مطلع هستند. به فردی ماهر ، باتجربه و حرفه ای که هر بار در زمینه تهیه قهوه اسپرسو از طریق یک قهوه ساز خودکار آموزش دیده است ، اعتماد می کنند.این به این دلیل است که باریستا شور و اشتیاق را در تجربه قهوه به ارمغان می آورد و آنها می توانند نتیجه طعم و مزه برتر را به یک دستگاه قهوه ساز خودکار ارائه دهند. آنها این کار را با مدیریت ماهرانه تمام متغیرها و عوارض مربوط به تهیه قهوه اسپرسو با کیفیت انجام می دهند.

باریستا کیست؟

باریستا یک حرفه ای کامل ، یک صنعتگر ماهر و یک هنرمند تئاتر است. همیشه بهترین ها برای شغل خود احترام قائل هستند. که بهترین تعالی فنی را با نمایشی عالی و جذابیت مشتری درگیر می کند. ویژگی هایی که یک ماشین خودکار نمی تواند ارائه دهد.با درک تفاوت باریستا و کافی من می توان در این حرفه موفقیت های بالایی کسب کرد.کار و تئاتر اختصاصی باریستا و کافی من اعتبار کسب و کار رستوران را افزایش می دهد. و بازگشت مشتری را بارها و بارها تضمین می کند. قهوه اسپرسوی خوب سلاح بازاریابی دهان به دهان قدرتمند و موثری را ایجاد می کند.شکی نیست که قهوه تهیه شده در کافه با استفاده از دستگاه خودکار باعث صرفه جویی در هزینه دستمزد رستوران در نتایج سود امروز می شود .

تفاوت باریستا و کافی من

آیا باریستا کار سختی است؟

باریستا، کار سخت اما کار خوب فصلی است. بسته به مدیریت شما، ساعت ها بسیار انعطاف پذیر هستند. نوشیدنی رایگان در فروشگاهی که در آن کار می کنید همیشه دلچسب است می توانید به عنوان یک باریستای تمام وقت، درآمد مناسبی کسب کرد. بسیاری از کافی شاپ های تخصصی دستمزد ساعتی مناسبی را پرداخت می کنند.

نکاتی ساده سرو قهوه که شما را به یک باریستای خوب تبدیل میکند

  • از دانه های قهوه با کیفیت بالا و تازه درست شده استفاده کنید. این برای همه قهوه ها بسیار مهم است، به ویژه در هنگام سردی به دلیل اینکه می توانید ظرافت ها را چشید.
  • قهوه خوب و تجهیزات خوب بخرید و هرگز تمرین خود را متوقف نکنید.
  • تجهیزات خود را گرم و تمیز نگه دارید. یک روال را تمرین کنید تا اینکه یک آئین شود.
  • همانطور که می خواهید تمیز کار کنید.
  • به یاد داشته باشید که سرور خوبی باشید. جنبه های فنی بودن باریستا تنها در صورتی مهم است که ابتدا با مشتری درگیر شوید. به جای اینکه آنها را مجبور به خوردن قهوه مورد علاقه خود قرار کنید، از آنها بپرسید که ترجیحات آنها چیست.
  • با نسبت استخراج اسپرسو (قهوه به آب) قوام خود را حفظ کنید. وقتی یک کوکتل درست می کنید ، نسبت آن بسیار مهم است و با اسپرسو نیز یکسان است. درست کردن قهوه عالی این روزها آسان است، اما قوام آن بسیار سخت تر است.
  • شما به عنوان یک باریستا باید از ابتدا تا انتها حرفه ای باشید. هرگز بخشی از کارتان را حذف نکنید.

باریستا کیست؟

کافی من کیست؟

در مقاله تفاوت باریستا و کافی من باید بدانید که کافی من شخصی است است که امور داخلی یک کافی شاپ یا قهوه خانه را اجرا می کند و معمولا افراد خوشتیپ را برای این سمت، انتخاب می کنند.در واقع کار اصلی او ارتباط با مشتری و مدیریت داخلی کافی شاپ می باشد. تخصص لازم برای کافی من شدن روابط عمومی بالا، خوش برخورد و خوشتیپ بودن می باشد.برای مطالعه بیشتر میتوانید مقاله طراحی دکوراسیون کافی شاپ را نیز مطالعه کنید.

یک باریستا خوب و حرفه ای

جمع بندی:

در این مطلب سایت سرنقش تفاوت باریستا و کافی من را فهمیدیم و به این نتیجه می رسیم. که هر دو در کنار هم بسیار مهم و حیاتی هستند. و کامل کننده هم می باشند.با به اشتراگ گذاری دیدگاهتان موجب دلگرمی ما شوید.

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران