تعداد بازدید : 676
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۱۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۹/۱۶
کاربران آنلاین : 0
mohsenkeshavarzi
۱۴۰۰/۹/۱۶ ۲۳:۰۴:۲۱
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ۲۱:۵۷:۵۰

3 نکته طلایی در آموزش زبان انگلیسی به کودکان

(ویرایش)

همانطور که احتمالا شنیده اید، آموزش زبان برای کودکان از اهمیت بسیار بیشتری نسبت به بزرگسالان برخوردار است. در واقعا این موضوع به شدت می تواند اینده کودکان را تحت تاثیر قرار دهد.

از طرفی هرچند کودکان به علت بازیگوشی ممکن است روند آموزشی مشکل تری داشته باشند، ولی گنجایش ذهنی بسیار بیشتری نسبت به بزرگسالان برای دریافت مطالب جدید را دارا می باشند.

در این مقاله نکات طلایی در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی برای خردسالان و کودکان می آموزید که می تواند راهنمای بسیار خوبی برای والدین در مسیر آموزش به فرزندان باشد.

با مهم ترین نکته شروع می کنیم!

یکی از مهم ترین موضوعاتی که اغلب باعث می شود والدین احساس کنند توان آموزش زبان انگلیسی به فرزندان خود را ندارند این است که فکر می کنند چون به زبان انگلیسی و نحوه تدریس ان مسلط نیستند، پس نمیتوانند راهنمایان خوبی برای فرزندان خود در یادگیری زبان انگلیسی باشند!
در صورتی که ایده کاملا اشتباه می باشد. کافیست با تشویق کردن و دادن انرژی به فرزندانتان برای یادگیری زبان آنها را مجاب کنید که انگلیسی را تمرین کنند. انگیزه دادن میتواند با خرید یک کادو بعد از انجام یکسری تمرینات خاص توسط کودک شما انجام شود.

کودکان انقدر باهوش و ذکاوت هستند که بتوانند به تنهایی و بدون حضور معلم، اقدامات موفقت آمیری را برای خود در مسیر یادگیری انجام دهند و روز به روز پیشرفت کند.

آموزش گرامر به کودک را سخت نکنید

اهمیت این موضوع در مبحث آموزش زبان انگلیسی به کودکان دبستانی و خردسالان به اوج میزان خود نیز می رسد. چرا که این اولین بار است که می خواهند زبان انگلیسی را یاد بگیرند و این آموزش ها در واقع پایه و اساس آموزش آن ها را تشکیل خواهد داد. مخلص کلام این است که یادگیری گرامر را برای کودک خود سخت نکنید.
 با وجود اهمیت گرامر، نباید تاکید زیاد و سختگیرانه روی آن داشته باشیم. در واقع با وجود اشتباهات گرامری هم می توان مکالمه روان داشت. پس به فرزندان خود سخت نگیرید و از آنها انتظار نداشته باشید که همه چیز را درست استفاده کنند. نکات گرامری را به آهستگی به آنها بیاموزید و هرجا که اشتباه می کنند نگران نباشید چون به مرور زمان برطرف می شود.

بچه ها خودشان باهوش هستند و خیلی سریع تر از شما به مباحث مختلف مربوط به گرامر زبان انگلیسی مسلط خواهند شد.

با هدیه دادن در آموزش زبان معجزه کنید!

این می تواند به عنوان یکی از بهترین ترفندها برای ایجاد انگیزه بسیار بالا در کودکان ارائه شود که والدین می توانند از آن بسیار استفاده کنند و نتایج شگفت انگیزی را مشاهده کنند.
به عنوان مثال، اگر فرزند شما به موضوعی به خوبی و در زمان خاصی تسلط پیدا میکند، می توانید برای او پاداشی در نظر بگیرید یا حتی او را به سینما یا مهمانی ببرید.

این بسیار مهم است و در ذهن فرزند شما باقی می ماند. و می داند که در آینده ، اگر بتواند موفقیت قبلی خود را تکرار کند، پاداش های بهتری نیز دریافت خواهد کرد.

این را می توان یکی از بهترین اقدامات و البته میان بر ها در مسیر آموزش زبان انگلیسی از صفر برای کودکان در نظر گرفت و واقعا می تواند تاثیرات شگفت انگیزی را نیز ایجاد نماید. تا می توانید سعی کنید به طرق مختلف انگیزه بچه ها را بالا ببرید چراکه بچه ها به مقتضای سنشان از اهمیت یادگیری زبان انگلیسی مطلع نبوده و به شدت نیازمند اینگونه مشوق ها می باشند.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران