تعداد بازدید : 621
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
کاربران آنلاین : 0
boyer
۱۴۰۰/۱۰/۲۸ ۲۱:۰۲:۱۸
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ۲۰:۰۴:۴۳

در خرید مبل تختخواب شو به چه نکاتی توجه کنیم؟

(ویرایش)

سرمایه گذاری روی یک مبل تختخواب شو فقط به دوستان و خانواده شما کمک نمی کند که از دیدن شما هیجان زده تر شوند. این همچنین به این معنی است که شما هرگز مجبور نیستید در مورد مکان قرار دادن مهمانان دفعه بعد که در محل شما می مانند.

مبل تختخواب شو

اما در حالی که تصمیم برای خرید مبل تختخواب شو ممکن است بیهوده باشد، درک همه گزینه های گیج کننده وجود دارد - و پیدا کردن یک گزینه راحت که متناسب با فضا و بودجه شما باشد - می تواند کمی سخت تر باشد.

آیا باید با یک کشش سنتی بزرگ شوید یا با یک فوتون کوچک آن را ساده نگه دارید؟ تشک فنری داخلی فنری یا مموری فوم مخملی؟ و آیا پرچم قرمزی وجود دارد که نشان دهد مبل تختی که می خواهید بخرید یک فاجعه در انتظار وقوع است؟

در اینجا پاسخ همه این سوالات - و بسیاری دیگر وجود دارد.

قبل از شروع خرید، این را از خود بپرسید
با بسیاری از گزینه های مختلف، ضروری است به این فکر کنید که واقعاً ازکاناپه تخت شو خود چه می خواهید. برای صرفه جویی در زمان و کاهش ناامیدی، جستجوی خود را از همان ابتدا با در نظر گرفتن این سوالات اولیه محدود کنید.

در بیشتر مواقع از مبل تختخواب شو شما چگونه استفاده می شود؟ این یک واقعیت غم انگیز است که اکثر مبل های تخت خواب شو نسبت به مبل های معمولی یا تخت خواب های معمولی راحت تر هستند. بنابراین اگر قصد دارید از مبل خود بیشتر برای نشستن استفاده کنید و فقط مهمانان گاهی اوقات روی آن بخوابند، منطقی است که قسمت مبل واقعاً راحت باشد. اگر بیشتر برای خواب استفاده می شود، روی راحتی تشک تمرکز کنید.
چند بار استفاده خواهد شد؟ البته، هیچ کس نمی خواهد تمام شب را در حال چرخش و چرخش باشد. اما اگر مبل تختخواب شو شما برای مهمانان گاه به گاه که فقط برای یک یا دو شب اقامت دارند استفاده می شود، می توانید با یک مدل کم رنگ تر از آن فرار کنید. اگر شما یا یک مهمان زیاد روی مبل تختخواب شو می خوابید، منطقی است که برای راحتی بیشتر خرج کنید.
وضعیت زندگی شما چگونه است؟ اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید یا تمایل زیادی به جابجایی دارید، یک مبل تخت خواب شو کوچکتر و سبک تر از یک مدل بزرگ کوئین سایز منطقی تر است. آیا خانه ای با فضای زیاد دارید و قصد دارید مدتی در آنجا بمانید؟ اینجاست که گزینه بزرگتر و اساسی تر کار می کند.

فوتون ها
اینها کاناپه هایی هستند که احتمالاً به یاد دارید که در خوابگاه دوست دانشگاهی خود با آنها برخورد کرده اید. آنها سبک وزن هستند، حمل و نقل آسانی دارند و به راحتی جمع می شوند. اما آن‌ها راحت‌ترین تشک‌ها نیستند، زیرا تشک‌ها معمولا از پنبه و فوم کم چگالی ساخته می‌شوند که به مرور زمان سفت و فشرده می‌شوند. جای تعجب نیست که فوتون ها نسبت به بیرون کش ها ارزان تر هستند.

مبل های نختخواب شو با قابلیت بیرون آوردن
اینها مدل های مبل سنتی هستند که دارای تشک های سایز کامل یا کوئین هستند. آنها عمدتا برای نشستن طراحی شده اند، بنابراین کوسن ها معمولا راحت هستند. و با تشک مناسب (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد)، شما نیز می توانید راحت بخوابید. اما مراقب تشک های بیرون کشی با تشک های بسیار نازک باشید که به اندازه کافی بالشتک برای محافظت در برابر میله های فلزی تخت ایجاد نمی کنند.

تخت خواب
آنها بیشتر تختخواب هستند تا مبل، بنابراین اگر قصد دارید از مبل تختخواب شو خود در درجه اول برای خواب استفاده کنید، ممکن است یک تخت خواب برای شما مناسب باشد. آنها معمولاً به اندازه یک تخت دو نفره استاندارد یا کامل هستند و قیمت آنها مشابه است.

کدام تشک بهتر کار می کند؟
تشک مهم ترین قسمت مبل تختخواب شو شماست، بدون هیچ کدام. از آنجایی که تشک های مبل تخت خواب شو نازک تر هستند و تاشو طراحی شده اند، بدانید که هیچ یک از آنها به اندازه تشک های تخت خواب واقعی دنج نیستند. با این حال، ناگفته نماند که می‌خواهید یکی را انتخاب کنید که راحت‌ترین احساس را داشته باشد.

در اینجا چیزی است که باید در مورد دو نوع اصلی بدانید.

تشک های فنر داخلی: تشک های فنری داخلی قدرت خود را به دست می آورند و از سیم پیچ ها می دهند. با این حال، همه آنها به شما استراحت شبانه خوبی نمی دهند. تشکی با تعداد کویل بیشتر (بیش از 600) معمولا راحت تر از تشکی با کویل کمتر است. فنرهایی که تنش زدایی می‌کنند – در دمایی که برای از بین بردن نقاط استرس کار می‌کنند – راحت‌تر هستند، اما گران‌تر هم هستند.
تشک های مموری فوم: تشک های مموری فوم از فوم ویسکوالاستیک بادوام ساخته می شوند نه فنر. تشک های مموری فوم باکیفیت در مقایسه با فنرهای داخلی، پشتیبانی ثابت تری را ارائه می دهند، شکل بدن شما را بهتر می کنند و به راحتی به جای خود باز می گردند. از آنجایی که مموری فوم بسیار انعطاف‌پذیر است، برای تخت‌خواب‌های قابل تنظیم و - حدس زدید - مبل‌های تختخواب‌شو گزینه‌ای عالی است. تشک مبل تختخوابشو با فوم حافظه با یک لایه پایه تقویت شده برای راحتی و پشتیبانی بیشتر طراحی شده است - و به طور طبیعی ضد حساسیت و ضد گرد و غبار است.

 

نکاتی برای تشخیص یک مبل تختخواب شو با کیفیت
فقط به این دلیل که مبل تختخواب شو گران است، لزوماً تضمین نمی کند که راحت یا بادوام باشد. به همین ترتیب، همیشه مجبور نیستید هزاران دلار برای مدلی بپردازید که کار را انجام دهد.

بعد از اینکه فهمیدید کدام مدل و تشک برای شما مناسب است، این نکات دیگر را برای پیدا کردن یک مبل تختخواب شو درجه یک در نظر بگیرید.

قاب از چه چیزی ساخته شده است؟ پاسخی که به دنبال آن هستید یا چوب سخت خشک شده در کوره یا ترکیبی از چوب سخت و تخته سه لا با درجه مبلمان است. از مبل‌های تختخواب‌شو با قاب‌های ساخته شده از کاج یا سایر چوب‌های نرم خودداری کنید.
آیا به راحتی باز و بسته می شود؟ اگر نمی توانید مبل تختخوابشو در فروشگاه باز و بسته کنید، نصب آن در خانه همیشه دردسرساز خواهد بود. تشک شما باید با یک حرکت صاف تا شود و دارای یک میله قفل کننده برای حفظ موقعیت آن باشد.
آیا لبه ها صاف هستند؟ لبه های ناهموار یا تیز ممکن است گیر کنند و باعث پاره شدن پارچه روی مبل تختخواب شو - یا ملحفه ها یا پتوهای تشک شما شوند.
آیا می توانید آن را آزمایش کنید و نظرات محصول را بخوانید؟ درست مانند خرید یک تخت یا تشک معمولی، باید بتوانید روی مبل تخت خواب خود دراز بکشید تا مطمئن شوید که احساس خوبی دارد. اگر به صورت آنلاین خرید می‌کنید، حتما نظرات مربوط به تشک را بخوانید تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان قبلی راضی هستند. اگر در فروشگاه می‌خرید، حداقل 10 دقیقه وقت بگذارید و روی تخت بنشینید. اگر فروشنده سعی می کند شما را عجله کند، این می تواند نشانه این باشد که تخت خواب چندان راحت نیست.
آیا تشک اندازه استاندارد است؟ اگر تشک شما یک دوقلو، پر، دو نفره یا ملکه استاندارد نیست، مطمئناً خودتان را دیوانه خواهید کرد تا یک ملحفه مناسب پیدا کنید.

 

منبع: https://amerisleep.com/blog/sofa-bed-buying-guide/

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران