تعداد بازدید : 311
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۱/۷
کاربران آنلاین : 0
geekgirl
۱۴۰۰/۱۱/۷ ۱۱:۴۹:۵۰
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۲:۲۱:۴۹

فریزر صندوقی ریما سرما

(ویرایش)

فریزر صندوقی

صنایع برودتی ریما سرما تولید کننده ی انواع یخچال صنعتی و فریزر صندوقی می باشد. فریزر صندوقی در دو نوع خانگی و صنعتی به بازار عرضه می شود، که از مدل های صنعتی آن استفاده ی بیشتری می کنند، و از تجهیزات مهم و کاربردی فریزرهای صنعتی هستند، که از آن ها جهت نگهداری مواد غذایی استفاده می شوند. هم چنین در لیتراژهای مختلف برای مصارف خانگی و سوپری طراحی و ساخته می شوند.

از فریزر صندوقی خانگی برای نگهداری گوشت، سبزیجات، مواد غذایی و… در منازل مورد استفاده قرار می گیرند، و دمای آن ها حتماً باید زیر صفر باشد.

جنس بدنه ی فریزرها اغلب از نوع ورق رنگی گالوانیزه می باشد، و با تزریق فوم پلی یورتان عایق بندی شده اند، و هم چنین تمام لوله هایی که در آن ها به کار رفته شده از جنس مس می باشد. فریزرهای صندوقی در گنجایش های مختلف (260 تا 650 لیتری) تولید می شوند، که کوچک ترین سایز این نوع از فریزرها، فریزر 150 لیتری می باشد، و این که در مقایسه به فریزر ایستاده فضای کم تری را اشغال می کنند، و این فریزرها به عنوان بهترین گزینه برای نگهداری مرغ، ماهی ها و... می باشند، و چون دارای درب های شیشه ای هستند، پس مشتریان می توانند محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنند.

نوع دیگری هم از فریزرها، فریزرهای خانگی هستند، که برای ذخیره و نگه داری مواد غذایی خود در منازل استفاده کنید. یک نوع دیگری هم از این فریزرها هستند، که تحت فریزر صندوقی استیل هستند، که معمولاً برای نگه داری مرغ و ماهی و بستنی مورد استفاده قرار می گیرند.

فریزر درب شیشه ای

یکی از خوش مزه ترین خوراکی هایی که در فصل های گرم سال مورد استقبال قرار می گیرند، و در هر مغازه و فروشگاهی وجود دارد، بستنی می باشد، که حتماً برای نگه داری آن ها و برای این که مانع از آب شدن آن ها بشویم، باید در درجه ی مناسب از دما قرار بگیرند. از تجهیزات مهمی که برای نگه داری بستنی ها در سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد، فریزر صندوقی درب شیشه ای

این نوع از فریزرها در مدل ها و طرح های گوناگون می باشد، که دارای گنجایش های مختلف می باشد، که با توجه به ابعاد مورد نظر مشتری ساخته می شوند. درب این فریزر شیشه ای محدب کشویی می باشد، که درب های آن به باز و بسته می شوند، قابلیت نصب استیکرهای مختلفی مانند دومینو، میهن، دایتی و... را دارند. در قسمت پایین این دستگاه چرخ های بسیار محکمی قرار داده شده، که به راحتی می توان آن را جا به جا کرد. در بغل این دستگاه فریزر بستنی ترموستات دیجیتال طراحی شده، که مشتری به راحتی بتواند دمای فریزر را کم و زیاد کند.

در ادامه ی مطلب به توضیح مدل های فریزر صندوقی می پردازیم.

فریزر صندوقی خانگی

از فریزرهای خانگی بیشتر برای مصرف خانگی استفاده می شود، هم چنین در دفاتر کار، سوپرمارکت ها و فروشگاه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. فریزرهای خانگی که در دو مدل تک درب و دو درب طراحی و تولید می شوند، و دارای قفل کودک می باشند. این فریزر 260 تک درب دارای 5 سبد می باشد، و فریزر 260 دو دربدارای دو سبد بزرگ می باشند، و دارای دو محفظه جدا از هم می باشند، که هر محفظه دارای یک درب جداگانه می باشند. 

جنس بدنه ی آن از نوع ورق رنگی گالوانیزه می باشد، و هم چنین با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف که در هر منطقه وجود دارد، عایق بندی به کار برده شده، در این فریزرها از نوع تزریق فوم می باشد. تقریباً در برخی از منازل دارای فریزر هستند، که می توانند در آن مواد غذایی ها و غذاهای پخته شده را مدت بیشتری نگه داری و فاسد شدن آن ها جلوگیری کنیم. 

بهترین مارک یخچال فریزر صندوقی خانگی

  • فریزر خانگی تک درب 260 لیتر

مشخصات فنی فریزر خانگی 260 لیتر
ابعاد                      110*61*83 سانتی متر
جنس بدنه گالوانیزه
گنجایش 260 لیتر
دما 22- درجه
قدرت موتور 1.4 اسب 
رنگ بدنه زرشکی،آبی، سفید 
ترموستات مکانیکی
  • فریزر خانگی دو درب 260 لیتر

مشخصات فنی فریزر خانگی دو درب 260 لیتر
ابعاد                    110*61*83 سانتی متر
جنس بدنه گالوانیزه
گنجایش 260 لیتر
دما 22- درجه
قدرت موتور 1.4 اسب 
رنگ بدنه زرشکی، آبی، سفید 
ترموستات مکانیکی

فریزر بستنی

فریزر بستنی

فریزر صندوقی هایپری

برای راه اندازی فروشگاه های سوپرمارکتی و حتی هایپرمارکت ها به تجهیزات سرمایشی برای نگه داری محصولات خود نیاز دارند، که یکی از این تجهیزات فریزر صندوقی هایپری (سوپری) می باشد، که جنس ورقه ی به کار رفته در بدنه ی آن ها از نوع گالوانیزه می باشد. هم چنین این یخچال بستنی می تواند از هدر رفتن انرژی و برودت سرمای دورن یخچال جلوگیری کند، که این کار را به وسیله ی عایق به کار رفته در آن انجام می شود، عایق بندی به کار رفته در طراحی این محصول فوم پلی یورتان می باشد.

شیشه های این فریزر بستنی از نوع شیشه های نشکن می باشد، که در برابر شکستگی و پوسیدگی مقاومت بسیار زیادی دارد. یکی از ویژگی های مهم فریزر صندوقی فروشگاهی این است، که دارای سیستمی می باشد، که می تواند دما را کنترل کند، و هم چنین دارای سیستم نفراست است، پس آن را به فریزر صندوقی ای که هیچ برفکی در آن مشاهده نمی شود، تبدیل می کند.

منبع: https://rimasarma.ir/product/15/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

https://ariyadarb.com/category/metal-anti-theft-door
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

خرداد 1403
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران