تعداد بازدید : 480
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۲/۴
کاربران آنلاین : 0
دالی عروسک
۱۴۰۰/۱۲/۴ ۱۴:۵۴:۴۸
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۴/۲۷ ۱۸:۰۵:۱۴

6 کاری که می توانید با آن عید را به خانه بیاورید

(ویرایش)

 

خانه شما سرمایه با ارزش شما است. حتی شاید بزرگترین سرمایه ای باشد که دارید. لذت بردن از ظاهر آن و احساسی که از خانه خود دارید نیز باید عالی باشد. به همین خاطر باید ببینید هزینه ای که صرف خانه خود می کنید آیا براساس آنچه به دست می آورید ارزش دارد. 

1. آشپزخانه

آشپزخانه مرکز هر خانه ای است. فعالیت بیش از هر اتاق دیگری در این اتاق اتفاق می افتد. از این رو، مطمئن شوید که آشپزخانه جایی تمیز، کاربردی، ایمن و الهام بخش می باشد. گاهی تغییرات کوچک برای بازسازی کابینت ها یا نصب کفپوش جدید می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. انجام یک تغییر بزرگ در زمان خرید هزینه های زیادی می تواند داشته باشد.

در صورت نیاز برای جریان بهتر فضای کاری، پلان طبقه را تغییر دهید. بهبود روشنایی کار فضای ذخیره سازی را طوری ایجاد کنید تا به خوبی در دسترس قرار گیرد و یک بازسازی خیلی خوب را در آشپزخانه از بالا به پایین به همراه داشته باشد.

2. حمام

در کنار بازسازی آشپزخانه، حمام دومین مکان مناسب برای ارتقا و تعمیر خواهد بود. می‌توانید با به‌روزرسانی‌های کوچک‌تر و استفاده از دکوراسیون و طراحی داخلی جذاب و به روز مانند تعویض روشویی، آینه و توالت فرنگی استفاده کنید. از هدیه های دکوری که گرفته اید حتما استفاده کنید.

البته می‌توانید کل فضا را هم دوباره طراحی کنید تا مساحت بیشتری به حمام اضافه کنید، یک وان یا دوش بزرگ‌تر نصب کنید، و یا یک کمد دیواری اضافه کنید. اگر سینک‌ها و وان حمام شما از نظر شکل و قیافه مناسب هستند، می‌توانید با زیباسازی ظاهر آن‌ها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. هنگام کار بر روی بازسازی حمام، با ویژگی های خانه هوشمند مانند روشنایی و سردوش برای بازطراحی ماه ها و یا سال های آتی برنامه ریزی کنید.

3. پنجره

اگر خانه شما قدیمی است، قطعا تغییر پنجره‌ها و استفاده از پنجره های به روزتر نه تنها باعث صرفه‌جویی در هزینه ها گرمایشی و سرمایشی و مصرف انرژی می‌شود، بلکه می‌تواند شما را از تعمیرات ساختاری به دلیل نشتی انرژی نجات دهد. پنجره‌های جدید نیز ظاهری تازه و روشن تر را به خانه می بخشد. فراموش نکنید که می توانید ابعاد پنجره ها را بزرگتر کنید تا فضای روشن تری به خانه بدهید.

4. درب پارکینگ

تغییرات کوچکی که منجر به جذابیت ها می شود همیشه اولین چیزی است که هرکسی را می تواند جذب کند. درب پارکینگ یکی از اجزای اساسی این جذابیت خواهد بود. به عنوان یک بخش پر استفاده در خانه شما، درب پارکینگ خیلی روان باید کار کند، اما بر اساس جایگزینی که قرار است برای آن انتخاب کنید، این موضوع را فراموش نکنید.

5. حیاط خانه و محوطه

فضای بیرونی نیز می تواند به خانه شما جذابیت خاصی بدهد و تحسین همه را برانگیزد. افراد دوست دارند تا امکانات سرگرم کننده ای را در حیاط خلوت ببینند. بنابراین سنگ فرش، تاب، آلاچیق و حوض کوچک می تواند به فضا ارزش دهد. 

6. تجهیزات و افزودنی

تکمیل یک زیرزمین به منظور استفاده از آن به عنوان یک اتاق خانوادگی، باشگاه ورزشی، دفتر یا اتاق خواب اضافی باشد. خیلی از این تجهیزات را می توانید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر مانند مدیسه خریداری کنید.

بزرگترین سورپرایز تماشای لبخند کسی است که بیشترین لذت را دیدنش می بری.
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران