تعداد بازدید : 428
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۲/۴
کاربران آنلاین : 0
1sogand
۱۴۰۰/۱۲/۴ ۱۵:۴۸:۱۸
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۲۹ ۲۱:۱۶:۵۹

پرستار ساعتی در منزل کرج

(ویرایش)

پرستار ساعتی در منزل کرج

اعزام پرستار ساعتی در منزل جهت مراقبت و پرستاری از سالمندان، کودکان و بیماران عزیز شما با کادری حرفه ای و باتجربه با موسسه پرستاری مهرگان نو در تمامی نقاط کرج.

در جوامع امروزی ، درگیری و مشغله خانواده ها با مسائل و مشکلات روزمره سبب شده که پرستاری و مراقبت به نیاز ضروری تبدیل شود.

پرستاری و مراقبت در منزل علاوه بر اینکه آرامش خیال و آسایش را برای اعضای خانواده و فرد بیمار،کودک و سالمند ایجاد می کند، از هزینه های اضافی نیز جلوگیری می کند.

خدمات پرستار ساعتی در منزل را افرادی انتخاب می کنند که می خواهند در ساعاتی مشخص که خود تعیین می کنند از عزیزانشان پرستاری و مراقبت شود.

خدمات مراقبت پرستاری تخصصی مراقبتی را که شایسته آن هستید دریافت کنید!
پرستاران دلسوز و با تجربه کاملاً با نیازها و علایق مراقبتی منحصر به فرد شما مطابقت دارند
برنامه های مراقبت شخصی از چند ساعت همراهی در هر هفته.
پرستاران ما می توانند در مدیریت دارو، نظارت بر سلامت و موارد دیگر کمک کنند. ما می خواهیم شما در خانه امن تر، سالم تر و شادتر زندگی کنید.

ویژگی ها و خصوصیات پرستار ساعتی در منزل

 پرستار ساعتی علاوه بر اینکه باید همان خصوصیات پرستار را داشته باشد باید از کیفیت کاری بالایی نیز برخور دار باشید زیرا فقط یک یا چند ساعت وظیفه پرستاری و مراقبت را دارد، اط جمله ویژگی های پرستار ساعتی در منزل

  1. منظم و دقیق بودن

  2. متخصص و حرفه ای بودن در انجام کارها

  3. چون زمان کمتری را در اختیار دارد، لازم است خدمات با کیفیت تری را ارائه دهد.

  4. با تمام وجود و به صورت بهینه خدمات را جهت جلب رضایت خانواده ها ارائه دهد.

  5. کلیه خدمات پرستاری و مراقبتی به بیماران را به صورت حرفه ای و کارآمد ارائه دهد.

می باشد.

ویژگی ها و خصوصیات پرستار ساعتی در منزل

وظایف پرستار ساعتی بیمار، سالمند و کودک درمنزل

  1. بهترین کیفیت و کم ترین زمان در انجام کارها
  2. وقت شناسی، منظم و مرتب بودن پرستار
  3. انجام دادن کارهای شخصی از جمله حمام بردن، شستشو و مراقبت، پانسمان، کارهای مربوط به ادرار و مدفوع، درست کردن غذا و دادن غذا به بیماران زخم بستری
  4. کتاب خواندن، بازی کردن، سرگرمی و تفریح کردن، قدم زدن و پیاده روی
  5. دستشویی بردن بیمارانی که دارای نقص و مشکلات جسمی هستند
  6. برقراری رابطه عاطفی با بیمار، کودک و سالمند شما
  7. جابه جایی و ماساژ دادن بیمار
  8. مدیریت داروهای بیمار

وظایف پرستار ساعتی بیمار، سالمند و کودک درمنزل

قیمت پرستار ساعتی در منزل

حقوق پرستار ساعتی در منزل وابسته به تعداد ساعاتی که برای شما خدمت انجام داده است محاسبه می شود، برای اطلاع دقیق و به روز از هزینه پرستار ساعتی در منزل با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

 در صورتی که به دنبال پرستاری هستید که بتواند از عزیزان شما مراقبت کند، می توانید از موسسه پزشکی مهرگان نو که یک موسسه خدمات پرستاری در منزل می باشد کمک بگیرید.

این موسسه علاوه بر پرستاری از سالمند، پرستاری از کودک، خدمات دیگری همچون پرستاری از سالمند پوشکی ، پرستاری از سالمند وابسته به تخت و پرستار بیمار را نیز انجام می دهد. کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده ی پاسخگوی به شما عزیزان می باشند شما می توانید برای مشاوره گرفتن با همکاران ما از طریق صفحه تماس با ما ارتباط بگیرید.

قیمت پرستار ساعتی در منزل

استخدام پرستار کودک در منزل

مزایای یک پرستار پزشکی در خانه
طبیعی است که بیشتر در مورد سلامت و خطر آسیب دیدگی خود، سالمند، بیمار و یا کودکتان نگران باشید، به خصوص اگر در اکثر روز یا شب بدون نظارت باشند. ابن روزها که بیماری کرونا در کشور بیداد می کند استخدام پرستار کرونا در منزل یکی از دغدغه های افراد است که این موسسه این مورد زا نیز پوشش می دهد. خطرافتادن بیماری هایی مانند سکته مغزی، حمله قلبی و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. به همین خاطربا استخدام پرستار می توانید از سلامت و نگهداری عزیزتان اطمینان حاصل کنید. پرستاران پزشکی و بهداشتی در خانه به طور خاص برای ارائه کمک های متنوع به مراجعین مسن، بیماران و کودکان آموزش دیده اند. آنها با مراجعین سالخورده ای که از زوال عقل یا آلزایمر رنج می برند، یا ضعیف هستند و قادر به مراقبت از خود نیستند، و همچنین مراجعین مسن با شرایط مزمنی که نیاز به مدیریت صحیح دارند مانند فشار خون بالا کار می کنند. پرستاران متخصص موسسه پزشکی مهرگان نو آموزش دیده اندتا در موارد ضروری به سرعت عمل کنند

به طور خلاصه، مزیت اصلی استخدام پرستار پرایوت برای مراقبت از عزیزان مسن، بیمار خود، کیفیت بهتر زندگی و ایمنی بهتر برای آنها و آرامش کامل برای شما است

وبلاگ سوگند
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران