تعداد بازدید : 304
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
کاربران آنلاین : 0
دکتر فرزانه
۱۴۰۰/۱۲/۱۹ ۰۹:۴۶:۳۰
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۷/۴ ۱۲:۵۲:۲۵

طراحی لبخند

(ویرایش)

وجود یک یا چند دندان از دست رفته در دهان شما می تواند تاثیر منفی بر ظاهر لبخند شما داشته باشد، علیرغم اینکه می تواند منجر به افزایش احتمال گاز گرفتن زبان و نیز افزایش ریسک پوسیدگی دندان شود. با جایگزین کردن این دندان ها می توان از بروز این مشکلات جلوگیری کرد. در این حالت دندان های از دست رفته را می توان با استفاده از روش های کاشتن دندان، پل گذاشتن یا دندان مصنوعی جایگزین کرد.

 

هماهنگی و توازن ( طراحی لبخند )

 

دندان های غیر زوج، دندان های نامنظم و دندان های شکسته می توانند با استفاده از خدمات زیبایی دندان منظم شده و ظاهر بهتری پیدا کنند و به این ترتیب نمای کلی لبخند فرد بطور چشمگیر بهبود خواهد یافت. شکل دندان ( طراحی لبخند )

 

دندان افراد می تواند مستطیل، مستطیل کشیده، مثلثی و یا بیضی شکل باشد. اصولا شکل دندان ها باید با فرم صورت فرد سازگار باشد.

اندازه ها ( طراحی لبخند )

 

طول سانترال های بالا را نمی توان به تنهایی از طریق زیبایی برقرار کرد. دندان های قدامی بالا در حالت طبیعی به اندازه حدود یک میلی‌متر جلو تر و پایین تر از دندان‌های قدامی فک پایین قرار دارند و روی آن را اندکی می پوشانند. دو دندان سانترال بالا نقش مهمی در هدایت این نحوه قرارگیری ایفا می کنند و تغییر آن به تنهایی باعث اختلال در این وضعیت خواهد شد. هم‌چنین این دندان‌ها نقش زیادی در نحوه تلفظ حروف هم دارند.

در حالت عادی و اگر طول این دندان ها صحیح باشد، اگر شخص حرف (ف) را تلفظ کند، لبه های نوک دندان های بالا در مقابل لبه داخلی خط بین قسمت تر و خشک لب پایین قرار می گیرد.

 

متخصص جراح زیبایی لثه در تهران

 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

خرداد 1403
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران