تعداد بازدید : 435
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱/۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۱/۲۷
کاربران آنلاین : 0
samaneh_badgirl
۱۴۰۱/۱/۹ ۱۶:۱۰:۱۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۸ ۱۱:۳۱:۰۸

ویزای استارتاپ کانادا و شرایط آن

(ویرایش)

ویزای استارتاپ کانادا

 یکی از روش های مستقیم دریافت اقامت دایم است.افرادی زیادی علاقه‌مند هستند با دریافت اقامت کشور استرس  بتوانند سطح کیفی زندگی خود را بالا ببرند.از طریق ویزای استارتاپ در واقع علاوه بر اقامت میتوان با یک کسب و کار نوآورانه که مورد حمایت دولت کاناداست و منجر به خلق ثروت می‌شود مهاجرت کرد.کشور کانادا فیلترهایی برای متقاضیان این روش قرار داده است که در نهایت افرادی وارد کانادا شوند که نوآوری و اشتغال زایی با خودشان به همراه آورده باشند.از آن جایی که استارتاپ ها کسب و کاری نوپا با آینده نامغلوم هستند و همچنین در جهان بیش از 90 درصد استارتاپ‌ها منجر به شکست شدند پس باید همه مراحل تخصصی انجام گیرد.در ادامه به این نکته اشاره خواهیم کرد که شتابدهنده‌ها که وظیفه آن ها رشد و توسعه استارت‌آپ هاست نقش بسیار مهمی را در فرآیند دریافت  ویزای استارتاپ کانادا دارند.پس وظیفه متقاضیان ویزای استارت‌آپ کانادا در مرحله اول درک درست از برنامه ویزای استارتاپ است تا بتوانند با آگاهی خود از اتلاف وقت و هزینه خود جلوگیری کنند.

 

مراحل دریافت ویزای استارتاپ کانادا

نوشتن یک ایده و طرحی خلاق و نو

ارایه ایده نوشته شده به یکی از شرکت های معتبر (صندوق های سرمایه گذاری کارآفرینی، فرشتگان سرمایه گذاری و مرکز رشد استارتاپی)

تایید طرح توسط یکی از شرکت های معتبر ذکر شده (تقریبا بعد از این مراحل و تایید شدن ایده صاحب طرح، پروسه ویزای استارتاپ کانادا شکل می گیرد.)

درخواست اخذ اقامت دائم در کانادا (اگر این مراحل توسط مشاورین کارآزموده و معتبر صورت گیرد، اقامت در مدت ۱۲ تا ۱۶ ماه اخذ می شود.)

۱۴۰۱/۱/۲۲ ۰۹:۲۶:۱۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۴/۱۲ ۱۴:۵۹:۴۵
(ویرایش)

برای اقدام ازطریق برنامه استارتاپ کانادا و دریافت اقامت دائم این کشور از طریق ویزای استارتاپ کانادا ، باید مدارک زیر را تهیه کرده و آن ها را ارائه دهید.

رزومه کامل متقاضی

ارائه پروپوزال کسب و کار

مدارک هویتی مانند گذرنامه، پاسپورت، شناسنامه

سند ازدواج (در صورت متأهل بودن متقاضی)

مدارکی دال بر عدم سو پیشینه

مدارک مالی مانند مدارک بانکی و معرفی نامه بانکی

مدارک زبان انگلیسی یا فرانسه (IELTS، CLB یا NCLC)

مدارک مرتبط با آزمایش‌های پزشکی

نامه پشتیبانی و حمایت از مؤسسه معتبر و مورد تأیید دولت کانادا

فرم‌های پرشده مربوطه

تمامی مدارکی که در بالا اشاره شدند، باید به طور رسمی به زبان انگلیسی یا فرانسه ترجمه شده باشند. در برخی از مواقع ممکن است اداره مهاجرت کانادا برای دریافت اطلاعات بیشتر، مدارک دیگری از متقاضی درخواست کند که فرد باید آن ها را نیز ارائه دهد.

۱۴۰۱/۱/۲۷ ۱۳:۵۷:۰۶
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۹ ۱۷:۵۳:۱۱
(ویرایش)

ناوک پیچ عرضه کننده انواع پیچ نوک مته و انواع پیچ ام دی اف این امکان را برای شما فراهم کرده است تا پیچ ام دی اف مد نظر خود را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت موجود در بازار خریداری کنید. فروشگاه آنلاین ناوک پیچ به صورت 24 ساعته برای خرید پیچ ام دی اف در خدمت شماست.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران