تعداد بازدید : 194
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱/۱۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۱/۱۴
کاربران آنلاین : 0
دالی عروسک
۱۴۰۱/۱/۱۴ ۱۴:۵۲:۲۲
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۴/۲۷ ۱۸:۰۵:۱۴

راه اندازی نیوکالکشن فشن جدید

(ویرایش)

 

راه اندازی یک برند مد مبتنی بر محصول اغلب حول محور ایجاد مجموعه ها می چرخد. کیفیت این مجموعه ها و ثبات آن کیفیت و ارائه، اغلب چیزی است که برندهای موفق را از بقیه جدا می کند. همچنین درمورد این کسب و کارها، به درستی یا نادرست، نیز قضاوت می شوند.

"شما به اندازه آخرین مجموعه خود هستید" چیزی است که ما اغلب در صنعت می شنویم. صنعت مد به‌طور معروفی بی‌ثبات، مغرضانه و اغلب مبتنی بر ترندها است، بنابراین بسیار مهم است که بدانید چگونه یک مجموعه مد تجاری قوی طراحی کنید که منسجم باشد و برای خریداران منطقی باشد. در این مقاله، فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید تا یک مجموعه مد قوی ایجاد کنید، پیدا خواهید کرد.

 

یک مجموعه مد تجاری قوی strong fashion collection به چه معناست؟

یک مجموعه مد از لحاظ تجاری قوی صرف نظر از این که آیا شما مستقیماً به مصرف کنندگان می فروشید، در فروشگاه خرده فروشی خود، در وب سایت خود، پلتفرم آنلاین مانند  Etsyیا به عمده فروشانی که در فروشگاه های خود به فروش مجدد می پردازند، ضروری است.  

 

یک مجموعه مد قوی باید دارای موارد زیر باشد

  1.  سبک امضا

یک مجموعه خوب و موفق تجاری، مجموعه ای است که داستانی را از طریق محصول بیان می کند. جایی که همه قطعات به خوبی با هم کار می کنند و به راحتی کالا را به فروش می رسانند.

یکی از عناصر اصلی که یک مجموعه خوب باید داشته باشد، یک سبک امضا است که اگرچه ممکن است در طول زمان تکامل یابد، اما باید از ابتدا به طور مداوم وجود داشته باشد و قابل تشخیص باشد.

سبک امضای شما چیزی است که شما را از دیگر طراحان متمایز می کند و شما را فوراً قابل تشخیص می کند. این امر می تواند براساس یک یا چند مورد زیر باشد:

  • استفاده معین از رنگ، اشکال، الگوها
  • تکنیک ها
  • نقوش یا استفاده خاص از مواد

نحوه استفاده از این عناصر امضا در فرآیند گفتن یک داستان از طریق یک محصول، چیزی است که زیبایی طراحی شما را ایجاد می کند. پیدا کردن، تعریف و تنظیم سبک طراحی برای امضای شما ضروری است و به شما این امکان را می دهد که تأثیرات مشترک و اغلب پرنشاطی را به روش منحصر به فرد خود تفسیر کنید. این امر شما را در بازار بیش از حد اشباع و رقابتی امروز متمایز می کند و به شما کمک می کند ارزش برند خود را تقویت کنید.

  1.  انواع مجموعه

ما اغلب مجموعه‌های طراحان را به عنوان مجموعه‌ای از مجموعه‌ای از قطعات انتخاب شده در نظر می‌گیریم که می‌توانند با هم پوشیده شوند. با این حال، بسیاری از طراحان مجموعه‌هایی نیز دارند که حول یک محصول واحد می‌چرخند که در رنگ‌ها و/یا اندازه‌های متعدد به فروش می‌رسد، مانند مجموعه کادو تولد لانگمن. بنابراین، قبل از شروع، در نظر بگیرید که چه «نوع» طراحی و یا چه «نوع» کسب‌وکاری می‌خواهید داشته باشید.

یک موضوع مشترک وجود دارد که تمام قطعات درون مجموعه را به هم متصل می کند. تاثیر، الهام، موضوع و مواد اصلی طراحی است که مجموعه را کنار هم نگه می دارد.

  1. اندازه مجموعه

هنگام توسعه مجموعه خود، اغلب به بسیاری از خلاقان گفته می شود که هدفشان حداقل 12 قطعه یا نمایش باشد. البته اگر بودجه شما اجازه می دهد و اگر بتوانید 12 قطعه داشته باشید، عالی خواهد بود. زیرا یک مجموعه بزرگتر امکان نمایش و تطبیق پذیری بهتر در کل مجموعه را فراهم می کند.

با این حال، به این واقعیت توجه داشته باشید که بسته به دسته بندی محصولی که در آن قرار دارید، ممکن است به نمایش های بیشتری تبدیل شود. به عنوان مثال اگر شما یک طراح پوشاک هستید که روی 12 ظاهر کار می کند، به طور بالقوه می تواند به معنای حداقل دو برابر شدن تعداد اقلام فردی باشد.

یک راه بهتر برای نگاه کردن به آن این است که مجموعه را به عنوان یک کل در نظر بگیرید - به عنوان یک "خانواده" و اطمینان حاصل کنید که مجموعه دارای عمق و وسعتی است که به مشتریان امکان انتخاب می دهد.

در کتاب Become A Fashion Insider و تبدیل شدن به یک کتاب مد، بیشتر در مورد نحوه ایجاد مجموعه ای که ظاهر و احساس یک "خانواده" داشته باشد، بیاموزید.

هنگامی که ظاهر/اقلام اساسی خود را در مجموعه کار کردید، باید به گزینه های رنگ فکر کنید. آیا طرح های شما در یک رنگ تک فروخته می شود یا رنگ های اضافی را به خریداران ارائه می دهید؟ اگر این کار را می کنید، چه تعداد باید ارائه دهید؟

اندازه یکی دیگر از عناصر مهمی است که باید در نظر گرفته شود، اما از آنجایی که بر ارائه یک مجموعه تأثیر نمی گذارد، در این مرحله درباره آن بحث نمی کنیم.

آنچه اغلب در اینجا اتفاق می افتد و منجر به عواقب فاجعه بار می شود، این است: طراحان جوان تر و کم تجربه، در تلاش برای جلب توجه. آن‌ها به خرده‌فروش‌های آنلاین بزرگ نگاه می‌کنند و ظاهر و رنگ‌های ارائه‌شده توسط برندهای بزرگ‌تری را که می‌خواهند شبیه‌شان باشند، می‌شمارند، و کاملا فراموش می‌کنند که جزئیات کوچکی را که با هرکسی که با آن صحبت می‌کنند و نگاه می‌کنند در مرحله متفاوتی از چرخه تجاری‌شان است، در نظر بگیرند. اگر شما هم جزء این دسته اید، همین حالا بس کنید! خودتان را با دیگران مقایسه نکنید؛ در مسیر خود بمانید

 

  1.  چرا لزوما بیشتر بهتر نیست؟

مجموعه‌های توسعه‌یافته که می‌فروشند می‌توانند از چند تا 100+ طرح بسته به برند داشته باشند. به این گزینه‌های رنگی پیشنهادی، اندازه‌ها و مواد و حداقل‌های تولیدی که تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان مواد خام نیاز دارند را اضافه کنید و بودجه مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری چنین مجموعه‌ای می‌تواند چشم‌نواز شود.

در بهترین حالت شما به دنبال یک دستور تولید برای اتفاقی خاص هستید و فراموش نکنیم تا زمانی که این پیشنهاد عظیم بسیار خوب تنظیم، اجرا و ارائه نشده باشد، یک خریدار به انتخاب قاطع به عنوان نشانه ای از یک طراح ضعیف و تصمیم گیری ضعیف نگاه می کند. بنابراین، نسبت به خودتان سختگیر باشید و هر چیزی را که ضعیف به نظر می رسد، با بقیه مناسب نیست، چیزی در مورد شما به عنوان یک طراح نمی گوید، اصلاح کنید...

از سوی دیگر، طراحان محصول معمولاً مجموعه‌هایی را طراحی می‌کنند که شامل یک مورد واحد است که در رنگ‌ها و یا اندازه‌های متعدد به نمایش گذاشته می‌شود. برخی شروع به فروش کوچک یک کالای واحد مانند کفش مردانه در اندازه، رنگ و مواد می کنند و با موفقیت تدریجی این ایده را گسترش می دهند. دیگران ممکن است فکر کنند که ایده شگفت انگیزی دارند که ارزش سرمایه گذاری روی آن را دارد و دنبال آن می روند.

در نهایت، ممکن است شما یک طراح منحصر به فرد باشید و مجموعه ای متشکل از تکه های منحصر به فرد ایجاد کنید. در اینجا یک مثال خوب وجود دارد که اندازه مجموعه ممکن است بسیار بزرگتر از نمونه های بالا باشد، زیرا معمولاً این قطعات همان طور که دیده می شوند فروخته می شوند و وارد مرحله تولید نمی شوند.

اغلب آنها در انتخاب رنگ و اندازه محدود هستند. به عبارت دیگر، بی نظیر بودن یک برند طراح، کسب و کاری است که در آن بر فروش موجودی سهامی که قبلاً ایجاد شده است تکیه می کنید. در حالی که مسیر تثبیت شده به بازار، ایجاد یک مجموعه نمونه است که از آن سفارشات گرفته شده و در تاریخ بعدی انجام می شود. تمام انواع فوق از نظر تجاری قابل استفاده هستند و نمونه های زیادی از طراحان وجود دارد که چنین مجموعه هایی را ارائه می دهند.

 

  1.  تنوع قیمت

مجموعه های موفق باید انتخابی را به خریداران ارائه دهند. نه تنها از نظر رنگ و محصولات بلکه از نظر قیمت. در هر نقطه به احتمال زیاد شما سه نوع مشتری اصلی خواهید داشت:

الف) کاملا جدید و بی اطلاع از برند و محصولات شما

ب) آگاه است اما هنوز چیزی نخریده است

ج) مشتریانی که حداقل یک محصول را خریداری کرده اند.

این سه نوع مشتری برای جلب توجه، جلب اعتماد و تبدیل آنها به مشتری، به رویکرد متفاوتی نیاز دارند. فراموش نکنیم که در مشتریان پولی خود، زیر مجموعه هایی از مشتریان نیز خواهید داشت که باید از آنها مراقبت کنید تا آنها را مجبور به خرید مکرر کنید. قیمت گذاری یک اهرم قدرتمند است که بنیانگذاران تجاری موفق می دانند چگونه از آن استفاده کنند و به خوبی از آن استفاده کنند.

طراحی یک مجموعه لباس مجلسی زنانه از یک برند موفق تجاری، غوغایی از همه چیزهایی نیست که دوست دارید خودتان یا دوستانتان بپوشید، داشته باشید. اما متأسفانه اغلب این طور است. برای ایجاد مجموعه ای که واقعاً بفروشد (صرف نظر از نوع مجموعه های ذکر شده در بالا)، باید هر یک از این عناصر کلیدی را توسعه دهید:

ساختار باید جسورانه و چشم نواز باشند. آنها می توانند یک قطعه تکی باشند که هرگز به تولید نمی رسند یا شما یک اجرای بسیار کوچک داشته باشید. زیرا قطعه ای است که توجه مطبوعات، خریداران و مشتریان شما را به خود جلب می کند. قطعه ای که دارای فاکتور WOW یا حیرت است، مردم در مورد آن صحبت می کنند و توجه ها به برند شما جلب می شود و اغلب می تواند گران ترین قطعه شما در مجموعه باشد. مانند ادکلون های شنل و زارا برای کسانی که به دنبال خرید عطر هستند.

شما مجبور نیستید نمایش های زیادی داشته باشید. یک یا دو در هر مجموعه کافی است. اینها قطعاتی در مجموعه شما هستند که بیشترین فروش را از آنها دارید (یا اگر اولین مجموعه خود را طراحی می کنید، بر اساس تحقیقاتی که در مورد مخاطبان هدف خود انجام می دهید فکر می کنید بیشتر آنها را خواهید فروخت).

طرح هایی که سبک امضای شما را به نمایش می گذارد و مجموعه را در کنار هم نگه می دارد. این بخش اعظم چیزی است که یک خریدار برای دیدن و انتخاب آن وقت صرف می کند. این قطعات معمولا درست در وسط محدوده قیمت مجموعه شما قرار می گیرند.

بزرگترین سورپرایز تماشای لبخند کسی است که بیشترین لذت را دیدنش می بری.
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران