تعداد بازدید : 358
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱/۲۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۱/۲۴
کاربران آنلاین : 0
geekgirl
۱۴۰۱/۱/۲۴ ۱۲:۵۱:۰۴
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۱۰ ۲۲:۰۵:۲۶

لیست قیمت یخچال ویترینی الکترواستیل

(ویرایش)

یخچال ایستاده

یخچال ایستاده لوکس

شیشه های یخچال ایستاده، دوجداره هستند، و همین موضوع باعث می شود، که کم ترین انرژی را از دست بدهند، و از عبور و مرور سرما نیز جلوگیری می‌کند. موتور به کار رفته در این یخچال ایستاده پشت بسته، از نوع دانفوس می باشد، که یک موتور بسیار پرقدرت برای ایجاد سرمای مناسب درون یخچال می شود. مواد غذایی بسیار زیادی را در طبقات این یخچال ها می توانند قرار بدهند. تعداد طبقات یخچال ایستاده شیشه ای متغیر است، و با توجه به سفارش مشتریان در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می‌شوند، و در مکان هایی که فضای محدود مثل فروشگاه ها، مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، هایپرمارکت های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

یخچال ایستاده

تفاوت یخچال ایستاده صنعتی و یخچال فریزر صنعتی چیست؟

یخچال ایستاده تکی

یخچال ایستاده مغازه، یخچال هایی هستند که به صورت ایستاده طراحی و تولید می‌شوند، و فقط دارای یک موتور هستند، در صورتی که یخچال فریزرهای صنعتی همان طور که از نام آن ها مشخص است، دو کاره هستند، که یکی یخچال و دیگری فریزر است. به خاطر همین مسئله دو موتوره هستند. یک موتور سرمای لازم را برای یخچال فراهم می کند، و موتور دیگر برای ایجاد سرمای مناسب برای فریزر است. یخچال فروشگاهی هم می توانند دو موتوره باشد، ولی دو موتوره بودن از ویژگی های اصلی فریزر صنعتی می باشد. یخچال صنعتی قیمت متفاوتی نسبت به یخچال فریزر صنعتی دارد، اما این دو در استفاده از موتور کیفیت بدنه و مواد به کار رفته در تولید خود تفاوت زیادی با یک دیگر ندارند. 

یخچال ایستاده فروشگاه

مشخصات فنی کلی یخچال ایستاده 
ابعاد بستگی به تعداد درب 
جنس بدنه بیرونی گالوانیزه
جنس بدنه داخلی گالوانیزه
جنس درب شیشه دوجداره
عایق  تزریق فوم
تاج دارد
روشنایی LED دارد
قدرت موتور بستگی به ابعاد

انواع یخچال ایستاده 

یخچال ایستاده شیشه ای

یخچال های ایستاده در انواع مختلف تک درب تا شش درب طراحی و تولید می شوند. هر کدام از یخچال های ایستاده با توجه به کاربردی که در هر صنفی دارند، مشخصات آن ها متفاوت می باشد. به عنوان مثال یخچال قصابی کیفیت و ظاهر متفاوتی نسبت به سایر یخچال های ایستاده دارد، و این مسئله به خاطر این است، که در بعضی از این یخچال های صنعتی آویز لاشه نصب شده، که جنس بدنه ی آن استیل 304 می باشد، و همین موضوع باعث می شود که کاملاً ضد زنگ باشد، و طبقات آن قابلیت شست و شو داشته باشد. یخچال ویترینی ایستاده به چند نوع موتور بالا، موتور پایین و انباردار تقسیم می شوند.

ابعاد یخچال ایستاده 

یخچال ایستاده شرکتی

یخچال های ایستاده در ابعاد مختلف (60، 70، 120، 200 متری) و مدل های مختلف (تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب، شش درب) طراحی و تولید شده، و هر محصول ابعاد مخصوص به خود را دارند.

منبع: 

https://rimasarma.ir/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

https://ariyadarb.com/category/metal-anti-theft-door
۱۴۰۱/۱/۲۴ ۱۸:۰۶:۰۰
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۹ ۱۷:۵۳:۱۱
(ویرایش)

قطعا و حتما اسم پیچ ام دی اف به کررات به گوشتان خورده است. همانطور که از اسم این پیچ معلوم است، پیچ های ام دی اف در نصب و اتصال تخته چوب هایی که از جنس MDF میباشند کاربرد دارد. درست است اسم انگلیسی این قطعه پیچ MDF میباشد. فروشگاه اینترنتی ناوک پیچ این امکان را برای شما فراهم کرده است که هم بتوانید به راحت ترین شکل انواع پیچ مثل پیچ ام دی اف سیاه را خریداری کنید و هم از مقالات علمی موجود در سایت بهره کافی را ببرید.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران