تعداد بازدید : 532
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۲/۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۶/۲۰
کاربران آنلاین : 0
شیمر گیفت
۱۴۰۱/۲/۹ ۰۰:۰۳:۲۱
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۲/۹ ۰۰:۰۳:۲۳

خرید گل آپارتمانی برای تزیین منزل

(ویرایش)

امروزه با توجه به تغییر نوع مسکن در شهرها و کمبود فضا در منازل و همچنین نوسازی مسکن های مدرن و نوساز و از سوی دیگر حذف پاسیو منازل،احیای فضای خانه نیاز به گل آپارتمانی حس می شود. وجود گلدان در خانه باعث سرزندگی بیشتر آن شده و زیبایی فضای خانه را نیز دو چندان می کند. اما برای خرید گل آپارتمانی باید به چند نکته توجه کرد.

اولین قدم بررسی شرایط روشنایی خانه است. اگر نور مستقیم زیادی در خانه دارید، کاکتوس ها، آشوری (ساقه عروس)، آلوئه ورا، گل آمبرون، نخل ساگو (رولت سیکاس)، نخل دم اسبی، نخل ارک، گل حسن یوسف، کروتون و می ممکن است انتخاب شما باشند. مناسب باشد.

اما اگر خانه شما نور کافی ندارد یا نور غیر مستقیم دارید بهتر است از گل های مناسب این محیط مانند گل اطلسی، سانسوریا، زاموفیلیا، گل گندم، کاتالونیا، گل دیفن، گل قاشقی، برخی از انواع سرخس، زغال اخته استفاده کنید. برگ، من از بنیامین استفاده می کنم و..

علاوه بر نور، باید با توجه به فضای منزل و دکوراسیون منزل خود گلی را انتخاب کنید که جلوه بهتری به فضای منزل شما بدهد. برای این کار می توانید از گلدان های پایه یا تکیه گاه هایی استفاده کنید که می توانند همه گلدان ها را در یک مکان جمع کنند. دمای خانه و شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن قرار دارید نیز از ویژگی هایی است که باید به آنها توجه کنید. اما به طور کلی در فضاهای خانه ایرانی همه سرهای مقاوم مناسب برای نور کم رشد خوبی خواهند داشت.

ما در شیمر گیفت به دنبال تهیه اقلام ذکر شده در گلدان هایی با طرح های مختلف هستیم تا بتوانید از بین گزینه های متعددی که شیمر به شما نشان می دهد انتخاب و سفارش دهید.

 

خرید آنلاین گل

۱۴۰۱/۴/۳۰ ۱۱:۲۳:۵۶
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۶/۲۰ ۰۹:۴۵:۰۰
۱۴۰۱/۶/۲۰ ۰۹:۴۷:۵۲
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۸ ۱۰:۳۱:۴۳
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران