تعداد بازدید : 350
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۲/۱۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۲/۱۰
کاربران آنلاین : 0
پور
۱۴۰۱/۲/۱۰ ۰۹:۲۳:۰۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۳/۲۴ ۱۱:۲۷:۴۰

برای انتخاب بهترین جراح متخصص دیسک کمر چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

(ویرایش)

معمولاً یکی از عواملی که مردم برای انتخاب بهترین جراح یا پزشک در نظر می‌گیرند تجربه پزشک است. این‌که پزشک تجربه کافی در انجام عمل جراحی یا ویزیت بیماران مختلف داشته باشد قطعاً می‌تواند در برتری او مؤثر باشد؛ اما نباید برای انتخاب بهترین جراح یا پزشک تنها به تجربه او اکتفا کرد.
علم پزشکی دائماً در حال رشد و پیشرفت است. یک جراح خوب برای اینکه از علم روز جا نماند باید دائماً در حال مطالعه باشد، دید بازی برای پذیرفتن روش‌های جدید داشته باشد و به طور کلی خود را به‌روز کند. باید گفت در این مورد خیلی از پزشکان جوان‌تر عملکرد بهتری داشته‌اند. پس چه کار کنیم؟ جراح جوان انتخاب کنیم یا باتجربه؟

بهترین کار این است که به نتیجه کار یک جراح نگاه کنید که حاصل در کنار هم قرار گرفتن تجربه و علم است. برای ارزیابی نتیجه کار یک پزشک باید او را بر اساس میزان موفقیت‌هایش در جراحی‌ها یا درمان بیماری‌ها مورد ارزیابی قرار دهید. فارغ از اینکه جراح موردنظر جوان و کم‌تجربه باشد یا مسن و باتجربه، میزان رضایت بیماران قبلی می‌تواند گواه خوبی بر بهترین بودن یک جراح یا متخصص دیسک کمر باشد. اتفاقاً مردم نیز به طور ناخودآگاه یا آگاهانه از این مسئله غافل نیستند و وقتی از یک پزشک درمان موفقیت‌آمیزی دریافت می‌کنند او را به دوستان و آشنایان خود معرفی می‌کنند.

منبع: بهترین دکتر دیسک کمر در تهران

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران