تعداد بازدید : 177
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۲/۱۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۲/۱۰
کاربران آنلاین : 0
آتوسا اشرفی
۱۴۰۱/۲/۱۰ ۱۶:۴۳:۱۱
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۹ ۱۷:۵۳:۱۱

بررسی گوشی آیفون 13 پرومکس

(ویرایش)

آیفون ۱۳ پرومکس با صفحه ‌نمایش ۱۲۰ هرتزی و شارژدهی عالی و دوربین کارآمدتر از گذشته، یکی از کامل‌ترین گوشی‌های بازار است. یکی از مهم ترین مسائل هنگام خرید گوشی آیفون 13 پرومکس، توجه به قیمت، اصل یا فیک بودن و همچنین دارا بودن لوازم جانبی به صورت تمام و کمال میباشد. فروشگاه اینترنتی گوشیز امروز در خدمت شماست تا جامع ترین و کامل ترین اطلاعات را در رابطه با خرید گوشی آیفون 13 پرومکس در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

اگر تغییرات ظاهری را کنار بگذاریم، اپل در سال‌های اخیر، بیشتر از هرچیز دیگری، بر بهبود صفحه‌نمایش، تراشه و دوربین آیفون تمرکز داشت. امسال باتری نیز به جمع موارد پراهمیت اضافه شده و نقش دوربین پررنگ‌تر از همیشه است؛ به‌قدری پررنگ که اپل ادعا می‌کند با آیفون ۱۳ پرو، «هالیوود را به جیب خود بیاورید». سال گذشته آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرومکس، گوشی‌های کم‌نقصی بودند و پرچم‌داران گران‌قیمت اندروید به چالش کشیدند، حال باید دید که آیفون‌های جدید چه عملکردی به‌نمایش می‌گذارند. همین عوامل باعث شده است تا خرید گوشی آیفون 13 پرومکس سر و صدای زیادی در میان دیگر رقبای خود به پا کند.

آیفون ۱۳ پرو روی کاغذ تغییرات جالب‌توجهی درمقایسه‌با نسل گذشته تجربه می‌کند؛ ۱٫۵ تا ۲٫۵ ساعت افزایش شارژدهی، ۵۰ درصد قدرت پردازشی بیشتر درمقایسه‌با رقبا، ۲٫۲ برابر عملکرد بهتر دوربین در تاریکی، عکاسی ماکرو و صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی از جمله‌ی این ویژگی‌ها و تغییرات به‌حساب می‌آید. در ادامه با بررسی آیفون ۱۳ پرومکس همراه گوشیز باشید تا درستی ادعاهای اپل را بررسی کنیم.

طراحی و کیفیت ساخت گوشی آیفون ۱۳ پرومکس

آیفون‌های جدید تفاوت اندکی با خانواده‌ی آیفون ۱۲ دارند؛ سال گذشته اپل با کنار گذاشتن فریم محدب نسل‌های پیشین، آیفون‌ها را با طراحی مسطح و گونیایی وارد بازار کرد تا زبان طراحی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایش را هماهنگ سازد. خانواده‌ی آیفون ۱۳ نیز از همان زبان طراحی مسطح پیروی می‌کنند، با این تفاوت که اکنون با افزایش ظرفیت باتری و ارتقای دوربین‌ها، آیفون‌های جدید اندکی قطورتر و سنگین‌تر شده‌اند.

آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرومکس اکنون به‌ترتیب ۱۵ و ۱۲ گرم سنگین‌تر و ۰٫۳ میلی‌متر قطورتر از نسل گذشته‌شان هستند. سنگینیِ وزنِ ۲۰۴ و ۲۴۰ گرمی دو گوشی و ضخامت ۷٫۷ میلی‌متری آن‌ها را کاملاً حس خواهید کرد. آیفون ۱۳ پرومکس اکنون با وجود بهره‌گیری از ۰٫۱ اینچ، نمایشگر کوچک‌تر، حدود ۱۳ گرم از گلکسی اس ۲۱ اولترا سنگین‌تر است.

هر دو مدل آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرومکس از بدنه‌ی شیشه‌ای مات و فریم فولادی براق با سطوح تخت بهره می‌برند. هنگام خرید گوشی آیفون 13 پرومکس و پرو خواهید دید که هر دوی آن ها رنگ‌های خاکستری (Graphite)، طلایی (Gold)، نقره‌ای (Silver) و آبی کم‌رنگ (Sierra Blue‌) به‌فروش می‌رسند. مانند گذشته، پوشش مات بدنه به‌گونه‌ای است که آثار لکه و چربی را به خود نمی‌گیرد؛ اما آثار انگشت به‌سادگی روی فریم دستگاه برجای می‌مانند؛ بنابراین یا باید از قاب محافظ استفاده کنید یا همیشه یک دستمال میکروفایبر به‌همراه داشته باشید!

گوشی آیفون 13 پرومکس

آیفون ۱۳ پرو کیفیت و دقت ساخت بسیار بالایی دارد، کلیه‌ی قطعات به‌خوبی روی هم سوار شده‌اند؛ به‌طوری که با لمس مرز میان پنل شیشه‌ای و فریم دستگاه، به‌سختی می‌توان متوجه شکاف میان آن‌ها شد. در نمای جلو نیز از نوار پلاستیکی بین فریم و پوشش نمایشگر خبری نیست و این دو المان به‌صورت مستقیم روی هم سوار شده‌اند. از نمایشگر آیفون‌های جدید نیز پوششی مرکب از شیشه و سرامیک، موسوم به Ceramic Shield محافظت می‌کند؛ پوششی که از تمام شیشه‌های به‌کاررفته در گوشی‌های هوشمند، مقاوم‌تر است.

صفحه‌نمایش آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرومکس مانند نسل گذشته به‌ترتیب ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی هستند و از نسبت تصویر کشیده‌ی ۱۹٫۵:۹ بهره می‌برند. مهم‌ترین تفاوت در نمای جلوی آیفون‌های جدید با نسل‌های گذشته، به ابعاد بریدگی نمایشگر بازمی‌گردد؛ برای نخستین‌بار از زمان معرفی آیفون ۱۰، مهندسان اپل با انتقال‌دادن دریچه‌ی اسپیکر مکالمه به شکافی میان محافظ نمایشگر و فریم دستگاه، ابعاد بریدگی را ۲۰ درصد کاهش داده‌اند؛ هرچند که از فضای آزادشده از نمایشگر برای نمایش اطلاعات بیشتر، نظیر شارژ باتری استفاده‌ای نمی‌شود!

در آخر شایان ذکر است که اگر قصد خرید گوشی آیفون 13 پرومکس را دارید و یا میخواهید در رابطه با خرید گوشی آیفون 13 پرومکس اطلاعات کامل و جامعی به دست آورید، بهترین گزینه برای شما فروشگاه اینترنتی گوشیز میباشد. قیمت مناسب، تضمین اصالت کالا و همچنیین بهره مندی از خدمات پس از فروش نمونه ای از امکاناتی است که گوشیز در اختیار شما همراهان گرامی قرار میدهد.

seoman.blogside.ir

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران