تعداد بازدید : 195
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۲/۱۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۲/۱۰
کاربران آنلاین : 0
samaneh_badgirl
۱۴۰۱/۲/۱۰ ۱۷:۲۶:۳۰
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۸ ۱۱:۳۱:۰۸

راهنمای خرید بهترین توپ فوتبال

(ویرایش)

در این مقاله می خواهیم برای شما همراهان عزیز نکات مهم خرید توپ فوتبال را شرح دهیم تا شما عزیزان بتوانید بسته به نوع نیاز خود به خرید توپ، بهترین انتخاب را داشته باشید. در ابتدا باید عرض کنیم که مهم ترین و ضروری ترین وسیله برای انجام بازی فوتبال، توپ می باشد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای انجام بازی فوتبال، کفش فوتبال یا لباس مخصوص فوتبال نداشته باشید و بدون آن ها بازی کرده باشید. ولی مطمئنا بدون توپ فوتبال نمی توانید بازی کنید. پس باید قبول کرد که توپ فوتبال نسبت به بقیه محصولات فوتبالی از اهمیت بیشتری برخوردار است. ما قصد داریم راهنمای خرید توپ فوتبال و فوتسال را برای شما شرح دهیم.

حال به ویژگی های مختلف توپ های فوتبالی و سپس به توضیح راهنمای خرید توپ فوتبال می پردازیم.

چگونگی انتخاب یک توپ مناسب برای فوتبال 
توپ های فوتبال انواع بسیار زیادی دارند و از لحاظ سایز، وزن و متریال به کار رفته در آن ها متفاوت هستند. شاید در وهله اول انتخاب یکی از آن ها برایتان سخت باشد اما می توانید با در نظر گرفتن نیازهای خود، کمی انتحاب را ساده تر کنید و بین توپ های داخل خانه و فضای باز تفاوت قائل شوید.

کمی دقت به ساختار توپ نیز دید شما را باز می کند و می توانید راحت تر توپ مناسب خود را پیدا کنید و در واقع انتخاب خوب نیاز به آزمون و خطا دارد که می توانید به توصیه ها و تجربیات دیگران نیز در این باب توجه کنید.

توپ فوتبال مناسب

راهنمایی های مفید برای انتخاب توپ فوتبال 
انتخاب توپ فوتبال متناسب با توجه نیازهای اساسی:
1. توپی را انتخاب کنید که متناسب با هدف شما باشد:

مثلا توپی که دقیقا متناسب با بازی مورد علاقه شما است و از خودتان بپرسید که آیا این توپ را برای بازی های سرگرم کننده، تمرینات منظم یا مسابقات نیاز دارید و با در نطر گرفتن همین موارد می توانید:

توپ مسابقه ای ، توپ های تمرینی، توپ های آمادگی قبل از مسابقه و توپ های مهارتی یا مینی را انتخاب کنید. 

2. ببینید که قرار است کجا بازی کنید:

اول این که ببینید می خواهید در داخل یا بیرون از منزل از توپ استفاده کنید و سپس سطح محل مورد نظر را بسنجید و اگر این زمین چمن طبیعی ندارد، توپی را بخرید که متناسب با آن سطح باشد.

می توانید از یکی از توپ های:

توپ های خانگی، توپ های خیابانی یا ساحلی و توپ های مخصوص چمن مصنوعی استفاده کنید. 

3. سایز مناسب را انتخاب کنید:

اگر می خواهید توپی برای لیگ بخرید، باید سایز مناسب آن را با گروه سنی گروه در نظر بگیرید.

از مربی خود یا سرپرست لیگ کمک بگیرید تا سایز مورد نیاز شما را بگوید و سایز برای هر لیگ متفاوت است اما معمولا باید راهنمایی های زیر را دنبال کنید:

#5:سن 12 سال به بالا

#4:سن 8 تا 12 سال

#3:سن 7 و پایین تر

#2 و #1:این توپ برای مسابقات استفاده نمی شود اما می توان برای بازی های سرگرم کننده آن را به کار گرفت. 

4. تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید از توپ استفاده کنید:

توپ های فوتبال از قیمت های بسیار ارزان تا بسیار بالا وجود دارند و اگر قصد خرید توپ را دارید، هدف خود را فراموش نکنید و همچنین ببینید که می خواهید چند بار از آن استفاده کنید و اگر می خواهید فقط برای بازی در سفر آن را بخرید، ارزان قیمت آن هم کفایت می کند.

برای بچه ها نیز توپ ارزان بخرید، مگر اینکه در لیگ حضور داشته باشند که باید سایز مناسب را خریداری کنید و قطعا توپ های گران تر کیفیت بسیار بالاتری دارند و ارزش آن ها بسیار بیشتر است.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران