تعداد بازدید : 335
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۲/۲۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۲/۲۰
کاربران آنلاین : 0
kameroo
۱۴۰۱/۲/۲۰ ۲۰:۳۸:۳۴
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۶/۲۲ ۲۰:۲۶:۳۰

قطعات دیزل ژنراتور ولوو

(ویرایش)

موتور دیزل
یک نیمه بسیار قدرتمند و ضروری در این گجت، موتور است و نیروی مکانیکی مورد نیاز برای مانور ژنراتور توسط این نیمه تامین می شود. دی موتور دیزل از گازوئیل به عنوان بنزین استفاده می کند. بزرگ از طریق استفاده از موتورهای عظیم، انرژی الکتریکی اضافی ممکن است تولید شود.

ژنراتور
ژنراتور یا متفاوت یکی دیگر از قطعات ضروری این گجت است که توان مورد نیاز موتور دیزل را تامین می کند و برای تولید انرژی الکتریکی و انرژی الکتریکی قابل شارژ است.

باک بنزین
مخزن بنزین نیمی از محل ریختن بنزین موتور دیزل است. مقدار مخزن بنزین در چندین واحد بسته به مقیاس و نوع ابزار و مقدار انرژی الکتریکی تولیدی آن متفاوت است.

تنظیم کننده
رگولاتور بخشی است که ولتاژ خروجی ژنراتور را تنظیم می کند و چه در این گجت استفاده نشود، ولتاژ خروجی علاوه بر این با تغییر سرعت موتور تنظیم می شود.

کولر دیزلی
یکی از نکات ضروری در یک گجت موتور الکتریکی این است که عناصر ولتاژ باید همیشه خنک باشند و از گرم شدن بیش از حد آنها به دلیل کارکرد طولانی مدت جلوگیری کنند. استفاده از مایع خنک کننده از خرابی و خرابی قطعه جلوگیری می کند.

فیلتر دیزل ژنراتور
فیلتر دیزل ژنراتور نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا و رساندن منابع شفاف به موتور دارد. انواع فیلترها همراه با فیلتر بنزین، فیلتر آب و فیلتر هوا و فیلتر مصرف گازوئیل وجود دارد. برای افزایش کارایی ابزار، هر چند وقت یکبار (با تکیه بر نوع فیلتر و ساعات ذکر شده در میز خدمات نگهداری)، فیلترها باید تغییر کنند.

شارژر باطری
برای هزینه باتری از شارژر باتری استفاده می شود. ولتاژ خروجی ژنراتور مقدار انرژی و توان مورد نیاز باتری این گجت را تعیین می کند.

سیستم روغن کاری
در موتورهای الکتریکی به منظور افزایش کارایی و کارایی، عناصر آن باید روغن کاری شوند. روانکاری فشار بسیار کمتری بر موتور دیزل وارد می کند و باعث می شود عناصر آن به سادگی منتقل شوند. سیستم روغن کاری باید هر 150 ساعت چک شود.

پنل مدیریت
تمام کارخانه های دیزل دارای یک تابلوی مدیریت کتابچه راهنمای کاربر هستند. این پانل ها به صورت دستی طراحی شده اند و توسط اپراتور برای راه اندازی دیزل ژنراتور Volvo که دارای یک برد مدیریت PLC است کار می کنند. این برد مدیریتی قادر به نمایش آمپر، ولتاژ و سرعت موتور، ساعات کار موتور می باشد. و دارای آلارم های خاصی برای دمای آب، فشار روغن و غیره است.

تابلوی ATS
به درخواست مشتری، این پنل به دنبال گجت قرار داده می شود و در صورت قطع انرژی جامعه به دلیل ولتاژ، فرکانس و فازهایی که توسط CT روی کابل جامعه SENSE اجرا می شود، گجت را شروع می کند و پس از انجام شدنی. زمان تنظیم برای موفقیت در پارامترهای مشخص شده گجت (7 تا 10 ثانیه) تغییر انرژی برق به طور کامل قطع می شود و تغییر بار ژنراتور مرتبط است و انرژی الکتریکی تولید شده ژنراتور وارد سیستم انرژی اولیه می شود و در شرایط معکوس انرژی ژنراتور قطع می شود. مسیر و اتصال انرژی اصلی به جاده تکمیل شده است.

میز موازی
چه ما اکنون تعدادی کارخانه دیزلی ولوو داریم و چه بخواهیم دیزل ژنراتور ما با انرژی الکتریکی کلان شهرها هماهنگ شود، وظیفه کنترل و هماهنگی بین این تعدادی از کارخانه های دیزل یا کارخانه های دیزلی با انرژی الکتریکی کلانشهرها است. پانل سنکرون منطق استفاده از این پانل تقسیم است. بار بین آسیاب های دیزل است که باعث می شود مجموعه بسیار متنوع باشد. علاوه بر این، انگیزه حیاتی برای استفاده از آن، بازگشت بی وقفه انرژی است. هدفی که باید به آن فکر کرد این است که استاندارد هر پنل بر استاندارد اجزای به کار رفته در آن متکی باشد. استفاده از قطعات غیر استاندارد و غیر استاندارد ممکن است باعث آسیب شود. غیر قابل جبران باشد

https://karasahand.com/article/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران