تعداد بازدید : 460
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۳/۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۴/۱۴
کاربران آنلاین : 0
fatemeh7997
۱۴۰۱/۳/۸ ۱۵:۵۴:۴۸
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۶:۴۴:۵۶

فروش ویژه انواع سردخانه جسد (تک کابین تا هشت کابین)

(ویرایش)

سردخانه جسد چیست؟

سردخانه جسد هشت کشو

سردخانه جسد یا  سردخانه میت ، سردخانه قبرستان ، سردخانه جسد بیمارستانی و سردخانه پزشکی قانون که نوعی سردخانه صنعتی محسوب می شود برای نگهداری جسد یا میت برای مدت معینی مثلا به مدت چند روز تا چند هفته مورد استفاده قرار می گیرد.از این سردخانه ها معمولا در  بیمارستان ها ، مراکز پزشکی قانونی ، قبرستان ها و مراکز بهداشتی روستایی استفاده می شود که درساخت آن  از بهترین قطعات و مواد اولیه استفاده شده است.

سردخانه های جسد  دارای موتور سرماساز، بدنه عایق بندی شده ، اتاقک های قابل شستشو، برانکارد و دکمه های کنترلی می باشد که جهت حفظ میت ایفای نقش می کنند.صنایع برودتی یخچالسازان یکی از سازندگان برتر سردخانه جسد در ایران است که بسیاری از سردخانه های مورد نیاز بیمارستان ها را تولید و نصب نموده است.

این سردخانه ها در تعداد کابین های متفاوت مثلا تک کابین ، دو کابین ،سه کابین ، چهار کابین،هشت کابین و ...توسط صنایع برودتی یخچالسازان طراحی و تولید می شوند و با بالا رفتن تعداد کابین ها در کنار داشتن برچسب مصرف انرژی A باعث شده تا کاربرد و فروش آن ها  در مقایسه با دیگر نمونه های موجود بالاتر برود.

اجزای سردخانه جسد

  • بدنه ی سردخانه جسد

جنس بدنه ی سردخانه ها را از استیل یا ورق های گالوانیزه می باشد، که با توجه به سفارش مشتری قابل تولید می باشند. ورق استیل در مقایسه با ورق های گالوانیزه گران تر است، ولی دارای عمر طولانی تر بوده و دارای دوام بیشتری می باشد. در ورق های گالوانیزه نیز پوششی از نوع رنگ پودری کوره ای وجود دارد، که در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم بوده، و دارای عمر بیشتری هستند.اصولا بدنه داخلی و بیرونی یخچال سردخانه جسد را باید کاملاً ضد زنگ بسازند، تا بتوانند از افزایش طول عمر دستگاه، امکان شستشوی آن بعد از تخلیه ی جسد نیز وجود داشته باشد، به همین خاطر اکثراً سردخانه های جسد دارای کف شور هستند. 

  • عایق بندی

برای این که از خروج سرمای تولید شده از یک لایه محافظ استفاده می شود، جلوگیری کنند، که در بین ورق های خارجی و داخلی بدنه قرار خواهد گرفت. منظور از لایه محفاظ همان عایق سرما می باشد که از جنس فوم تزریقی و یا قالب های پلیمری خواهد بود. 

  • موتور سرما ساز

در سردخانه های جسد نیز هم مانند همه ی وسایل سرمایشی باید از موتور سرما ساز، اواپراتور، کندانسور و سایر متعلقات سرماسازی استفاده کنیم. موتور به کار رفته در تولید این سردخانه ها نیز می تواند از نوع  کالترون، دانفوس و یا تکامسه خواهد بود، که با توجه به سفارش مشتری از هر کدام از این موتورها می توان استفاده کرد.

  • پنل کنترل دما

برای این که بتوانیم از دمای سردخانه مطلع شویم، پنلی بر روی سردخانه نصب می شود، کنترل کنیم، تا تمام این اطلاعات مربوطه را در اختیار کاربران آن ها قرار می گیرند، تا آن ها بتوانند دمای مد نظر خود را تعیین کنند. این پنل می تواند لمسی یا دکمه ای باشد. 

  • برانکارد قابل جداسازی

در داخل کابین های سردخانه یک برانکارد برای قرار دادن جسد بر روی آن وجود دارد، جنس برانکارد می تواند از نوع استیل یا ورق گالوانیزه ضد زنگ به انتخاب خریدار ساخته خواهد شد، برخی از برانکاردها نیز دارای قابلیت جداسازی را نیز دارند، و به راحتی می توان جسد را تا خودرو حمل کرد بدون اینکه نیاز به انتقال آن به یک برانکارد دیگر باشد.

عملکرد سردخانه جسد 


دقیقا مانند سردخانه های دیگر، سردخانه جسد فن دار  نیز توسط گازهای خنک کننده تولید شده توسط موتور که وظیفه سرمایش را به عهده دارند خنک میشوند.در سردخانه جسد 2عدد فن تعبیه شده که سرمای تولید شده توسط موتور را به درون کابین منتقل میکنند. جهت حفظ دمای استاندارد سردخانه جسد، از عایق بندی تزریق فوم با ضخامت بالا استفاده میشود که سبب حفظ انرژی و مصرف پایین برق میشود.

انواع سردخانه جسد

برای نگهداری کوتاه مدت و یا طولانی مدت جسد در بیمارستان ها، کلینیک ها، گورستان ها، پزشکی قانونی و..... از سردخانه انسان استفاده می شود.این سردخانه ها معمولا در انواع مختلفی تولید میشوند اعم از:

  • سردخانه تک کشو

  • سردخانه دو کشو

  • سردخانه سه کشو

https://yakhchalsazan.com/product/95/%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%B4%D8%AA-%DA%A9%D8%B4%D9%88-%D8%AC%D8%B3%D8%AF

۱۴۰۱/۳/۹ ۱۷:۵۵:۳۱
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۹ ۱۷:۵۳:۱۱
(ویرایش)

کلید اتوماتیک اشنایدر:

یکی از ملزومات استفاده از لوازم برقی در خانه، کارخانه، شرکت و ... استفاده از کلید اتوماتیک به خصوص کلید اتوماتیک اشنایدر میباشد. این کلید حفاظتی از امنیت بالایی برخوردار بوده و جان شما از بسیاری خطرات هنگام کار با برق مثل برق گرفتگی و سوختگی و یا حتی مرگ و میر نجات میدهد. برای خرید کلید اتوماتیک اشنایدر میتوانید به سایت لوازم برق که یکی از با تجربه ترین و با کیفیت ترین سایت های اینترنتی در این حوزه میباشد مراجعه نمایید. اصالت کالا و همچنین قیمت مناسب کلید اتوماتیک اشنایدر در سایت لوازم برق زبان زد عام و خاص میباشد.

۱۴۰۲/۴/۱۴ ۱۰:۱۵:۲۲
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۶:۴۴:۵۶
(ویرایش)

مرکز فروش انواع سردخانه جسد در تهران و کرج

https://yakhchalsazanalborz.ir/category/%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AC%D8%B3%D8%AF

۱۴۰۲/۴/۱۴ ۱۰:۵۳:۵۵
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۱۰ ۲۲:۰۵:۲۶
(ویرایش)

جهت آشنایی با نحوه کارکرد و انواع سردخانه جسد به لینک زیر مراجعه کنید.

https://yakhchalsazanvenus.ir/category/%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AC%D8%B3%D8%AF

https://ariyadarb.com/category/metal-anti-theft-door
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران