تعداد بازدید : 397
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۳/۱۲
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۳/۱۲
کاربران آنلاین : 0
فروشگاه دندانپزشکی دنتیوا
۱۴۰۱/۳/۱۲ ۰۰:۳۱:۱۵
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۹ ۲۲:۲۹:۵۸

انواع قلم های کامپوزیت پرفروش در فروشگاه های تجهیزات دندانپزشکی

(ویرایش)

انواع قلم‌های کامپوزیت

در ادامه این مطلب به توضیح در مورد برخی از بهترین و باکیفیت‌ترین قلم‌ کامپوزیت‌های موجود در بازار می‌پردازیم.

قلم کامپوزیت کازمودنت (Cosmodent Brush)

این قلم‌های کامپوزیت در سه شکل و سایز کاربردی به فروش رسیده و جزو محصولات بسیار پرطرفدار از کمپانی آلمانی کازمودنت به شمار می‌روند. این قلم‌ها به منظور اعمال تینت و اپک، باندینگ و مواد چسبنده، سایلن و نیز حذف سیمان اضافی پیش از فرآیند پلیمریزاسیون به کار می‌روند.

قلم‌ کامپوزیت ال ام (LM-Arte Ergosense)

قلم کامپوزیت ال ام ساخت کمپانی LM Dental فنلاند بوده و با کیفیت بی‌نظیر خود برای انواع ترمیم‌های دندان خصوصاً ترمیم‌های زیبایی و لیرینگ (layering) کامپوزیت انتخابی ایده‌آل به شمار می‌رود. ست قلم‌های کامپوزیت LM-Arte در همکاری با تیم Style Italiano طراحی و به بازار عرضه شده است. Style Italiano گروهی متشکل از دندانپزشکان متعهد در حیطه ترمیم‌های زیبایی دندان بوده و بر آن است تا با ارائه باکیفیت‌ترین خدمات دندانپزشکی به مراجعین، استانداردهای خود را در بالاترین حد ممکن حفظ نموده و دو ویژگی سهولت در مصرف و قابلیت پیش‌بینی پذیری را به اقدامات دندانپزشکی متداول بیافزاید.

قلم کامپوزیت بیسکو (Bisco NB Instruments)

قلم کامپوزیت NB Instruments کمپانی بیسکو ساخت کشور آمریکا بوده و به منظور برآورده ساختن نیازهای روز صنعت دندانپزشکی طراحی شده است. این قلم با هندلینگ آسان و با روکش تیتانیوم نیترات، مانع چسبندگی به مواد ترمیمی مانند کامپوزیت شده و وزن سبک آن به این قلم مو حساسیت تماسی بالایی را می‌بخشد. تمام این‌ها در کنار سایز بزرگ و طراحی ارگونومیک دسته این محصول موجب حداکثر میزان سهولت در استفاده از قلم موهای بیسکو می‌گردد.

قلم‌های کامپوزیت جزو ابزارهای بسیار پرکاربرد در کلینیک‌های دندانپزشکی به شمار می‌روند. کمپانی‌های مطرح زیادی این قلم‌ها را تولید و در اختیار دندانپزشکان در سرتاسر جهان قرار می‌دهند. اهمیت استفاده از قلم موهای باکیفیت در کار با مواد ترمیمی و انواع کامپوزیت‌ها بر کسی پوشیده نیست. قلم‌های نامرغوب به مواد ترمیمی چسبیده و سطوحی غیرایده‌آل را در دندان ایجاد می‌کنند. به همین جهت دندانپزشکان می‌کوشند در انتخاب این قلم موها نهایت دقت را به خرج دهند.

خرید اینترنتی تجهیزات و مواد دندانپزشکی dentiwa
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران