تعداد بازدید : 341
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۳/۲۲
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۳/۲۲
کاربران آنلاین : 0
zibaaajan
۱۴۰۱/۳/۲۲ ۱۵:۲۶:۰۰
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۴/۱۳ ۱۴:۵۷:۰۲

چگونه اپل ایدی را وارد کنیم؟

(ویرایش)

فعال کردن اپل آی دی یکی از تخصص هایی هست که هر تعمیرکار موبایل باید بلد باشد. برای فعال سازی اپل آیدی چندین روش موجود دارد که همه آنها در دوره تخصصی آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل آموزش داده خواهند شد. اما در اینجا قصد داریم یکی از موثرترین این روش ها را به شما آموزش دهیم. برای فعال سازی اپل ای دی خود فقط کافیست مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

فعال کردن اپل آیدی بر روی آیفون و آیپد

قبل از فعال سازی اپل آی دی باید نسخه ios موبایل خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.

زمانی که iOS شما ۱۰.۳ یا بالاتر باشد، می توانید اپل ایدی خود را یکجا وارد آیکلود، آیتوتز و اپل استور، آی مسیج، فیست تایم و دیگر سرویس های اپل نمایید و تمامی آن ها را با یکبار وارد کردن فعال سازید. ( برای دیدن نسخه iOS خود به Setting > General > About > Version بروید‌)

آموزش فعال سازی اپل آیدی برای ios بالاتر از ۱۰.۳

  1. وارد تنظیمات ( Settings ) گوشی موبایل خود شوید.
  2. بر روی Sign in to your iphone کلیک نمایید.
  3. اپل ایدی خود و رمز عبور آن را وارد کرده و روی Sign in (گوشه بالا سمت راست) کلیک نمایید.
  4. اگر صفحه Apple ID Security ظاهر شد، Continue را نزنید! زیرا از شما شماره موبایلی خارج از ایران را برای فعال سازی احراز هویت دو مرحله ای می خواهد و ایران به دلیل تحریم، جز کشورهای اپل نیست و شما نمی توانید آن را فعال کنید. در پایین صفحه بر روی گزینه Other Options کلیک نمایید و سپس گزینه Don’t Upgrade را انتخاب نمایید و در مراحل بعد Terms & Conditions را Agree بزنید.

فعال سازی اپل آی دی بر روی آیفون و آیپد

فعال سازی اپل ای دی بر روی ایفون و آیپد

آموزش فعال سازی اپل ایدی برای ios پایین تر از ۱۰.۳

اگر نسخه iOS شما ۱۰.۲ یا قدیمی تر است، شما باید سرویس های اپل را به صورت جداگانه فعال نمایید.

  • آموزش فعال سازی اپل آیدی برای iTunes & App Store در ios پایینتر از ۱۰.۳: به Settings > iTunes & App Store بروید. Sign in را بزنید و اپل ایدی و رمز خود را وارد کنید.
  • آموزش فعال سازی اپل آی دی برای iCloud در ios پایینتر از ۱۰.۳: به Settings > iCloud بروید. اپل ایدی و رمز عبور آن را وارد کنید.
  • آموزش فعال سازی اپل آی دی برای iMessage در ios پایینتر از ۱۰.۳: به Settings > Messages بروید و iMessage را روشن کنید.
  • آموزش فعال سازی اپل آیدی برای FaceTime در ios پایینتر از ۱۰.۳: به Settings > FaceTime > Use your Apple ID for FaceTime بروید. اپل ایدی و رمز عبور آن را وارد کنید.

آموزش استفاده از اپل ایدی های متفاوت برای آیکلود و آیتونز

طبق گفته های شرکت اپل بهتر است برای هر دستگاه آیفون فقط از یک اپل آیدی استفاده کرد. زیرا استفاده از چند اپل آیدی می تواند  مشکلاتی را برای دسترسی به برنامه های خریداری شده یا استفاده از برخی سرویس ها ایجاد کند.

درصورتیکه می‌خواهید که اپل آی دی های مختلف را برای هر کدام از سرویس‌های آیکلود و آیتونز و اپ استور استفاده کنید، طبق مراحل زیر اقدام کنید.

  • اگر نسخه iOS شما، ۱۰.۳ یا بالاتر است: به قسمت Settings بروید و بر روی Sign in to your iPhone کلیک کنید. اپل ای دی که می خواهید برای iCloud استفاده شود را وارد نمایید. سپس به Settings برگردید و کمی به پایین بروید و بر روی iTunes & App Store کلیک کنید. بر روی اپل ایدی ( که آبی رنگ شده ) کلیک کرده و Sign Out را بزنید و سپس اپل ایدی دیگری که می خواهید برای iTunes & App Store، استفاده کنید را وارد نمایید.
  • اگر نسخه iOS شما ۱۰.۲ یا قدیمی تر است: به Settings > iCloud بروید و اپل ایدی که می خواهید برای آیکلود استفاده شود را وارد کنید. سپس به Settings > iTunes & App Stores بروید و اپل ایدی که می خواهید برای اپ استور و آیتونز استفاده شود را وارد نمایید.

چگونه اپل آیدی رایگان بسازیم؟

برای ایجاد اپل ایدی با گوشی ، نیاز است شما به یک ایمیل معتبر و یک شماره موبایل دسترسی داشته باشید. به طور کلی از سه روش می‌ توانید apple id رایگان بسازید،

از طریق

۱- سایت

۲- آیتونز

۳- گوشی 

اگر اپل ایدی فراموش شود چیکار کنیم؟

اگر نگران فراموش کردن اپل ایدی می باشید؛ برای حل این موضوع دو روش مختلف وجود دارد. در روش اول از یک کامپیوتر برای دسترسی دوباره به اپل آیدی استفاده می‌شود و در روش دوم مستقیما از آیفون یا آیپد خود برای آن استفاده می کنیم.اگر این روش‌ها کارساز نبود و مشکل فراموش کردن ایمیل اپل ایدی شما برطرف نشد؛ باید یک اکانت جدید برای خودتان بسازید.

آیا در مراحل ساخت اپل آیدی نیازی به پرداخت هزینه است؟

خیر. فرآیند ساخت اپل آیدی به صورت کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه ای ندارد.

آیا باید برای ساخت apple id اطلاعات حساب بانکی بین المللی داشته باشیم؟

خیر. شما به هیچ عنوان نیازی به وارد کردن اطلاعات حساب خود نداشته و در بخش مربوط به اطلاعات حساب باید گزینه None را انتخاب نمایید. در نهایت پس از دنبال کردن مراحل اپل ایدی شما بلافاصله ایجاد خواهد شد.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم شما را با روش فعال کردن اپل آیدی در آیفون و آیپد آشنا کرده و از رفتن به تعمیرات موبایل بی نیاز کنیم. اگر علاقه مند به تعمیرات موبایل هستید و می خواهید بصورت فنی به تعمیرات موبلایل بپردازید؛ به شما توصیه می کنیم در دوره ها ی تخصصی فنی پویان بپردازید. 

همچنین بخوانید:

علت روشن نشدن گوشی موبایل

۵ روش ریست فکتوری گوشی سامسونگ

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران