تعداد بازدید : 389
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۳/۳۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۳/۳۰
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۱/۳/۳۰ ۱۴:۵۹:۳۷
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۴:۵۴:۲۸

آیا تجربه بوتاکس دور چشم را دارید ؟

(ویرایش)

بوتاکس در سالهای اخیر توسط مردان و زنان در دوران جوانی و میانسال بسیار مورد استقبال قرار گرفته و تأثیر زیادی در زیبایی های صورت دارد. خلاص شدن از شر چین و چروک بر روی پاهای جمجمه ای که به دلایل مختلفی مانند پیری و مراقبت از پوست نامنظم رخ می دهد ، مهم نیست که چقدر خوب باشد ، این اشتباه اثر متضاد خواهد داشت.

برای اینکه از عوارض جانبی و نکات مراقبت قبل و بعد از تزریق بوتاکس دور چشم آگاه باشیم ، کلینیک چشم (دکتر Purmazar) را در نکته مهم بعدی در این زمینه ارائه خواهیم داد.

بوتاکس در اطراف چشم چیست؟


پیری و مراقبت نادرست از پوست و استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت در نهایت منجر به چین و چروک از پاها با اعماق مختلف در اطراف چشم می شود. برخی از این چین و چروک ها با خنده یا تقلید دیده می شوند و برخی از آنها در شرایط عادی عمیق تر و کاملاً قابل مشاهده هستند.

بوتاکس به دلیل تأثیر منفی این چین و چروک ها در گروه های سنی مختلف بر زیبایی و طراوت صورت در اطراف چشم انجام می شود. بوتاکس از بوتولینوم سموم ضعیف ساخته شده و نوعی نوروتوکسین است. پس از تزریق ، این مواد به اعصاب عضلات اطراف چشم داده می شوند و منجر به فلج So -called آنها می شوند. به همین دلیل ، عضلات اطراف چشم قادر به حرکت نیستند و اگر می خندید و وضعیت صورت خود را تغییر می دهید ، چین و چروک ظاهر نمی شوند.

متأسفانه ، بیشتر مردم از رفتار مناسب تزریق بوتاکس بی خبر هستند و همین امر منجر به سوء استفاده از برخی از کلینیک های زیبایی شده است. همانطور که می بینیم تزریق اشتباه و مشکلات زیادی در این زمینه بوجود می آیند. ما پیشنهاد می کنیم نکات مهم را در زمینه تزریق بوتاکس بخوانید و این کار را با آگاهی کامل انجام دهید.رأی دهید تا بهترین نتیجه را از تزریق بوتاکس در اطراف چشم بدست آورید ، لازم است قبل از انجام این کار اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید. مهمترین مراقبت قبل از تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک های روی پای پاها گزینه های زیر است:

پوست لیزر ، تراشیدن ، اپیلاسیون ، استفاده از پودر مو و کرم برای از بین بردن موهای اضافی صورت حداقل یک هفته قبل از بوتاکس ممنوع است.
برای جلوگیری از لخته شدن خون پس از تزریق بوتاکس ، مشروبات الکلی 24 ساعت قبل از تزریق ممنوع است.
رقیق کننده های خون مانند آسپرین و ایبوپروفن نباید قبل از تزریق بوتاکس مصرف شود. در صورت لزوم مصرف این داروها ، بهتر است با پزشک خود مشورت کرده و مجوزهای لازم را دریافت کنید.
مراقبت از چشم پس از رنگ
با توجه به مشکلاتی که ممکن است پس از تزریق بوتاکس به اطراف چشم بوجود بیاید ، لازم است از این اقدامات مراقبت کنید ، که شامل موارد زیر است: تزریق بوتاکس عبارتند از:

ماساژ دادن صورت و منطقه بوتاکس منجر به حرکت آنها می شود و خطرات مختلفی را به همراه دارد. بنابراین ، سعی کنید حداقل 4 ساعت به محل تزریق فشار ندهید.
خم شدن سر می تواند باعث شود که بوتاکس تازه تزریق شده حرکت کند ، بنابراین صورت خود را 24 ساعت پس از تزریق خم نکنید و کمان را به خواب باز نگه دارید.
برای جلوگیری از لخته شدن خون و کبودی در اطراف چشم ، پس از تزریق داروهایی مانند آسپرین ، ایبوپروفن ، استامینوفن یا ویتامین E مصرف نکنید.
استحمام بعد از تزریق می تواند باعث عفونت شود ، بنابراین شما نباید حداقل یک تا دو روز دوش بگیرید.
از پوشش آب سرد در محل تزریق استفاده کنید. خنک کردن محل تزریق نه تنها از التهاب و کبودی جلوگیری می کند بلکه از حرکت بوتاکس و تغییر شکل چهره نیز جلوگیری می کند.برای جلوگیری از لخته شدن خون ، نوشیدن الکل 24 ساعت پس از تزریق ممنوع است.
سالها بوتاکس در اطراف چشم
یکی از سؤالات متداول از کلینیک های زیبایی ، محدودیت سنی برای تزریق بوتاکس در اطراف چشم است. واقعیت این است که میزان چین و چروک و عمق آنها زمان تزریق بوتاکس را تعیین می کند ، نه تاریخ تولد ثبت شده در شناسنامه!

به عنوان مثال ، به دلایل مختلف ، برخی از افراد ممکن است هیچ گونه چین و چروک اطراف چشم 40 سالگی نداشته باشند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است از پاها تا 20 سال احساس چین و چروک کنند. بنابراین ، می توانید بوتاکس را به همه گروه های سنی جوان و فراتر از آن تزریق کنید. البته لازم به ذکر است که تزریق بوتاکس برای سالمندان ، که چین و چروک های عمیقی در اطراف چشم دارند ، بی اثر خواهد بود. در این حالت ، ژل باید به جای بوتاکس تزریق شود.

بوتاکس در اطراف چشم زنان باردار
ورود نوروتوکسین ها به بدن می تواند چندین عارضه جانبی داشته باشد. به خصوص اگر تزریق نادرست انجام شود. علاوه بر این ، پس از تزریق بوتاکس ، فرد ممکن است احساس سردرد کند و در صورت لزوم می توان استامینوفن را تجویز کرد. از آنجا که مصرف مسکن برای زنان باردار ممنوع است ، بوتاکس نباید در این دوره انجام شود.

افرادی که مجبور نیستند بوتاکس را دور چشم بسازند
علاوه بر زنان باردار ، تزریق بوتاکس به دلیل عوارض جانبی وی برای برخی از افراد ممنوع است. این افراد گزینه های زیر را شامل می شوند:

افرادی که با لخته شدن خون مشکل دارند و آسپرین و رقیق کننده مصرف می کنند.افرادی که مشکلات پوستی مانند تبخال یا عفونت چشم دارند.
افراد مبتلا به بیماری های عصبی و ضعف عضلانی
اثرات بوتاکس دور چشم
علیرغم فواید بسیاری که از بین بردن چین و چروک پای کلاغی با بوتاکس دارد، ممکن است برخی از عوارض جانبی رخ دهد. سردرد، کبودی و خونریزی ناشی از تزریق نادرست، خشکی دهان و چشم، حرکت بوتاکس دور چشم به دلیل تزریق نادرست یا عدم مراقبت مناسب پس از آن، افتادگی پلک از جمله این موارد است. البته باید توجه داشت که بسیاری از این عوارض به دلیل رعایت استانداردها در زمان تزریق است و با انتخاب کلینیک و پزشک متخصص می توان از بروز آنها جلوگیری کرد.

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران