تعداد بازدید : 191
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۴/۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۴/۶
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۱/۴/۶ ۱۴:۵۷:۴۶
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۴:۵۴:۲۸

آیا پیکرتراشی واقعا پهلو را آب می کند ؟

(ویرایش)

پیکر تراشی شکم و پهلو امروزه به یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی تبدیل شده است. چاقی و چربی های انباشته شده در ناحیه شکم و پهلو یکی از آزاردهنده ترین مشکلات و یکی از موثرترین عوامل کاهش زیبایی بدن است.

این قسمت به دلیل استعداد بالایی که در ذخیره سازی چربی دارد، لایه هایی از چربی موضعی را جمع می کند و مشکلات زیادی را ایجاد می کند. اولین قدم لازم برای داشتن شکم و باسن ایده آل، ورزش منظم و رژیم غذایی متعادل است.

با این حال، برخی از افراد ممکن است به دلیل مشکلات یا محدودیت های فیزیکی مختلف نتوانند این کار را انجام دهند. در چنین حالتی بهترین گزینه، پیکرتراشی پهلو و شکم است. بهترین راه برای از بین بردن چربی های موضعی و مقاوم در ناحیه شکم و پهلو و رسیدن به ظاهری عضلانی و دلخواه، تراشیدن این ناحیه است.


برای از بین بردن چربی های انباشته شده در ناحیه شکم و ایجاد تناسب اندام در این ناحیه از روش های مختلفی استفاده می شود. هر یک از این روش ها برای گروه خاصی مناسب است و جراح باید روش مناسب را برای فرد انتخاب کند. معمولاً از لیپوساکشن، لیپوساکشن و جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی برای پیکرتراشی شکم استفاده می شود.

تغییر شکل شکم با لیپوساکشن

بسیاری از افراد با شنیدن کلمه پیکرتراشی اغلب به فکر لیپوساکشن می افتند. لیپوساکشن یکی از اولین روش هایی است که برای از بین بردن چربی های موضعی در قسمت های مختلف بدن استفاده می شود.

این عمل در بسیاری از موارد استفاده می شود، اما می تواند معایبی داشته باشد. به همین دلیل در انتخاب آن باید دقت کرد. در این روش چربی های ذخیره شده به کمک کانول ساکشن از بدن خارج می شوند.


اگر پوست شکم خاصیت ارتجاعی کافی داشته باشد، استفاده از روش لیپوماتیک برای حجاری شکم ایده آل ترین گزینه است.چربی استخراج شده در روش لیپوماتیک به لطف استفاده از کانول ارتعاشی به صورت مایع تخلیه می شود و سطح پوست پس از عمل کاملا صاف می شود. کاندیداتوری استفاده از لیپوماتیک برای پیکرتراشی شکم و پهلو توسط جراح تعیین می شود.

ابدومینوپلاستی معمولا آخرین گزینه افراد برای پیکرتراشی شکم است و دلیل آن نیز روند بسیار تهاجمی این عمل است. در مواردی که افراد خاصیت ارتجاعی پوستی کافی ندارند، پس از پیکرتراشی، پوست شکم آویزان شده و ظاهری بسیار نامناسب ایجاد می کند. راه حل این مشکل بریدن پوست و بافت اضافی شکم با عمل جراحی شکم است. در ابدومینوپلاستی که برای تغییر شکل شکم استفاده می شود، پوست اضافی و شل از شکم بریده می شود و ناف به موقعیت بالاتری منتقل می شود و جای زخم بزرگ تری بر جای می گذارد.

فواید تغییر شکل شکم و پهلو


همانطور که گفته شد پیکرتراشی شکم امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است که به دلیل اهمیت آناتومیکی شکم در زیبایی و تناسب اندام و نکات مثبت فراوان پیکرتراشی در این زمینه می باشد. در ادامه به فواید و مزایای پیکرتراشی شکم و پهلو می پردازیم.

روش لیپوماتیک برای مدل سازی شکم و در مواردی که پوست خاصیت ارتجاعی کافی دارد استفاده می شود. این روش باعث می شود که پوست بعد از عمل کاملا صاف به نظر برسد و عضلات ظاهر خوبی پیدا کنند.


عوارض کلی پیکرتراشی با توجه به فرآیند استاندارد به حداقل می رسد.


روش جراحی لاغری پهلوها و شکم سریعترین راه برای ایجاد ظاهری مناسب و تناسب اندام در ناحیه شکم و میانی بدن است.
در صورتی که پوست ضعیف باشد و فرد بخواهد شکم را انجام دهد می تواند از شکم استفاده کند و بن بست وجود ندارد.
اگر چربی از این ناحیه برداشته شود، یک سفت شدن کلی در شکم و تنه ایجاد می شود.دوره نقاهت برای پیکرتراشی شکم و پهلو کوتاه است و روند بهبودی بعد از عمل سریع است.


پیکرتراشی شکم و پهلو چیست و چه عوارض و فوایدی دارد؟


پیکرتراشی شکم و پهلو چیست؟


پیکرتراشی شکم و پهلو امروزه به یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی تبدیل شده است. چاقی و چربی های انباشته شده در ناحیه شکم و پهلو یکی از آزاردهنده ترین مشکلات و یکی از موثرترین عوامل کاهش زیبایی بدن است.

این قسمت به دلیل استعداد بالایی که در ذخیره سازی چربی دارد، لایه هایی از چربی موضعی را جمع می کند و مشکلات زیادی را ایجاد می کند. اولین قدم لازم برای داشتن شکم و باسن ایده آل، ورزش منظم و رژیم غذایی متعادل است. با این حال، برخی از افراد ممکن است به دلیل مشکلات یا محدودیت های فیزیکی مختلف نتوانند این کار را انجام دهند.

در چنین حالتی بهترین گزینه، پیکرتراشی پهلو و شکم است. بهترین راه برای از بین بردن چربی های موضعی و مقاوم در ناحیه شکم و پهلو و رسیدن به ظاهری عضلانی و دلخواه، تراشیدن این ناحیه است.

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران