تعداد بازدید : 184
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۴/۱۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۴/۱۱
کاربران آنلاین : 0
zibaaajan
۱۴۰۱/۴/۱۱ ۱۱:۰۴:۵۴
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۴/۱۳ ۱۴:۵۷:۰۲

بهترین نرم افزار دوربین مداربسته اندروید

(ویرایش)

نرم افزارهای بسیاری برای انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی موبایل با ویژگی‌های متنوع در بازار موجود است. در ادامه ۵ نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته معرفی شده است. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا بهترین نرم افزارها را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته 

۱)Net cam studio

نسخه رایگان این نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته از دو دوربین به طور همزمان پشتیبانی ‌می‌کند البته برای ضبط و نمایش تصاویر و ویدیوها به آنها واترمارک اضافه ‌می‌کند. با خرید نرم افزار تا دو سال لایسنس آن معتبر بوده و حداکثر از ۶۴ دوربین با تصاویر و ویدیو‌های بدون واترمارک پشتیبانی ‌می‌کند. این نرم افزار با انواع برندهای دوربین سازگار است و با بروزرسانی‌های متعدد اکثر مشکلات سیستم را برطرف ‌می‌نماید. دستورات Dropbox، Slack، Google Drive را می توان با استفاده از این ابزار دریافت یا ارسال کرد. در این نرم افزار برای محافظت از سیستم در برابر دسترسی غیر مجاز ‌می‌توان از گزینه brute force استفاده کرد.

۲)Security Eye  

یک نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته حرفه ای و رایگان است. با این نرم افزار ‌می‌توان از یک زمان‌بندی مشخص برای شروع ضبط ویدیو یا تصاویر استفاده کرد. تصاویر در این نرم افزار با فرمت jpeg و بصورت فشرده ذخیره می‌شوند. این نرم افزار هیچ محدودیتی برای نمایش یا ضبط ویدیو و تصاویر ندارد. برای عملکرد بهتر به ۱ گیگابایت رم و ۲ گیگ فضایHHD نیاز دارد. این نرم افزار خدمات ارسال هشدار پیامک و ایمیل را به کاربران ارائه ‌می‌دهد و ‌می‌تواند یک هشدار ایمیل با تصاویر  پیوست شده برای کاربر ارسال کند. همچنین به کاربر این امکان را می‌دهد تا ضبط ویدئو و ردیابی حرکت را برای زمان‌ها و تاریخ‌های مشخصی از روز برنامه ریزی کند.

۳)iVideon 

از ویژگی‌های این نرم افزار قابلیت تشخیص چهره است اما بسیار دقیق نیست. امکان مشاهده فیلم ضبط شده را بر روی دسکتاپ یا موبایل به کاربران ‌می‌دهد. از سیستم عامل‌های Mac ،   Linuxهم پشتیبانی ‌می‌کند. رابط کاربری آن بسیار خوب طراحی شده و یادگیری نحوه استفاده از نرم افزار زمان زیادی نمی‌برد. این نرم افزار همه دوربین‌های مانیتورینگ را کنترل ‌می‌کند و در صورت آفلاین شدن فورا به کاربر اطلاع ‌می‌دهد. در نرم افزارiVideon  ویدیوهای کاربر به صورت محلی و در فضای ابری ذخیره می‌شوند و برای سیستم‌هایی با دوربین‌های متعدد و اتصال داده ضعیف مناسب است.

۴)Xeoma  

برای کاربران رایگان اکثر ویژگی‌های آن قفل شده است. نسخه پولی این نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته دارای ویژگی‌های زیادی است مانند ارسال پیامک، بروزرسانی و کنترل اشکالات سیستم و … . یادگیری نحوه استفاده از سیستم بیش از حد طول میکشد ولی این امکان را به کاربر ‌می‌دهد که از هشت دوربین برای ضبط استفاده کند و با بیشتر دوربین‌های موجود در بازار سازگار است. نسخه رایگان این نرم افزار امکان ضبط ویدیو و صدا، آشکارسازی و تشخیص چهره، تشخیص اشیا و رنگ، ردیابی جمعیت و تشخیص خودکار پلاک را به کاربران ‌می‌دهد.

۵)Ip Blue Iris

نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته Ip Blue Iris می تواند تصاویری از صفحه نمایش را در فرمت‌های JPG، AVI، MP4 و DVR در اختیار کاربر قرار دهد. این نرم افزار ‌می‌تواند از طریق پیام‌های متنی، تماس‌های تلفنی و روش‌های دیگر هشدارهایی را ارسال کند. ویژگی‌های امنیتی آن به این صورت است که ‌می‌تواند به طور مداوم یا منظم از محیط فیلمبرداری کند. همچنین ضبط ویدیو‌ها و تصاویر می‌تواند به صورت از قبل برنامه‌ریزی شده و یا با حرکت و صدا فعال شود. با سیستم عامل‌های کامپیوتر و موبایل سازگار است و اگر آدرس IP تغییر کند به طور خودکار تنظیم می‌شود.

اتصال دوربین مدار بسته به گوشی اندروید

برای اتصال دوربین مدار بسته به گوشی اندروید ‌می‌توان از IP روتر، USB و یا کد QR استفاده کرد. برای این کار ابتدا اپلیکیشن مناسب را دانلود و نصب کنید. گزینه Add Camera  را انتخاب کنید. رمز عبور دوربین را در اپلیکیشن وارد کنید. اگر برای اتصال از Wi-Fi  استفاده می‌کنید IP  و شماره پورت صحیح دوربین را در نرم افزار وارد کنید. نام تجاری و مدل دوربین را انتخاب کرده و برای تست اتصال از گزینه Test connection  استفاده کنید. تنظیماتی مانند تشخیص حرکت، هشدارها و غیره را متناسب با شرایط خود تنظیم کنید. اگر از سخت افزار برای ذخیره داده استفاده می‌کنید ابتدا می‌بایست آن را به مانیتور و دوربین متصل کرده و بعد RVN/RVD را با گوشی اندروید همگام کنید.

برخی اپلیکیشن‌ها از QR Code هم برای اتصال دوربین پشتیبانی می‌کنند. اگر می‌خواهید با استفاده از QR CODE  به دستگاه متصل شوید. گزینه QR Code  را در اپلیکیشن انتخاب کرده و کد QR دوربین را اسکن کنید. دوربین شناسایی شده را انتخاب کرده و روی ADD ضربه بزنید.

بهترین نرم افزار دوربین مداربسته اندروید

اکثر افراد و کسب و کارها از نرم افزار برای اتصال دوربین به رایانه یا تلفن هوشمند خود استفاده می‌کنند. این کار اغلب ارزان‌تر از خرید سخت افزار ضبط اختصاصی است. انتخاب بهترین نرم افزار دوربین مدار بسته اندروید هرگز کار آسانی نیست. قابلیت‌هایی مانند سازگاری نرم افزار با دوربین، رابط کاربری مناسب، میزان بزرگنمایی تصاویر و پشتیبانی از ویندوز، مکینتاش، لینوکس و سایر سیستم عامل‌ها در انتخاب بهترین نرم افزار دوربین مدار بسته اندروید اهمیت دارند.

نرم افزارiVMS-4500 ، یکی از بهترین نرم افزارهای دوربین مدار بسته اندروید است که برای موبایل‌های با سیستم عامل اندروید ۴ و بالاتر طراحی شده است. دارای قابلیت مدیریت تصاویر و ویدیو (Picture & Video Management) ، نمایش زنده (Live View)، مدیریت اتصال به دستگاه‌های دیگر، پخش مجدد فایل‌های ضبط شده، سیستم هشدار و سایر تنظیمات می‌باشد. این اپلیکیشن از رزولوشن‌های ۴۸۰*۸۰۰، ۴۸۰*۸۵۴، ۴۵۰*۹۶۰، ۷۲۰*۱۲۸۰، ۸۰۰*۱۲۸۰، و ۱۰۸۰*۱۹۰۲۰ پشتیبانی ‌می‌کند.

این اپلیکیشن دارای خدمات Hik_Connect است و تا حداکثر ۲۵۶ دستگاه را ‌می‌توان به آن اضافه کرد. با نصب این برنامه بر روی گوشی ‌می‌توان از طریق ۳G، Wi-Fi ، ۴G به دوربین یا سایر دستگاه‌های متصل شد.

نصب دوربین مدار بسته روی موبایل

برای نصب دوربین مدار بسته روی موبایل، بعد از اجرای اپلیکیشن اندرویدی باید منطقه جغرافیایی به صورت صحیح مشخص شود. در غیر اینصورت پخش  صوتی و تصویری و اعلان‌های نرم افزار غیر فعال ‌می‌شود. برای این کار در قسمت Region نام کشور و یا سایر جزئیات منطقه جغرافیایی تعیین ‌می‌شود.IP روتر و دوربین را در نرم افزار وارد کرده و بدین ترتیب ارتباط بین موبایل و دوربین ایجاد ‌می‌شود. از این طریق ‌می‌توان تصاویر و ویدیوها را از دوربین به موبایل ارسال کرد.

با انتخاب قسمت configuration و فعالسازی گزینه password protection  ‌می‌توان رمز عبور ۱ تا ۱۰ رقمی برای استفاده از اپلیکیشن تعیین کرد. برای نشان دادن تصاویر و فیلم‌های ارسالی از دوربین باید از اپلیکیشن‌های مناسب پخش در موبایل استفاده شود. نکته قابل توجه در نصب دوربین مدار بسته بر روی موبایل این است که باید هردو دستگاه متصل به اینترنت باشند.

همچنین بخوانید:

انواع سیستم دزدگیر اماکن کدامند و نحوه نصب سیستم

تعمیر دوربین مداربسته

۱۴۰۱/۴/۱۱ ۱۶:۳۴:۵۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۹ ۱۷:۵۳:۱۱
(ویرایش)

نمایندگی تعمیرات سامسونگ:

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران یکی از بزرگترین و محبوب ترین مرکز تعمیرات سامسونگ در ابران میباشد. نمایندگی سامسونگ این افتخار را دارد تا تعمیرات هرگونه از لوازم الکتریکی و الکترونیکی اعم از تلفن همراه، تلویزیون، سینما خانگی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و ... در اسرع وقت و بالاترین کیفیتممکن انجام دهد. تعمیرات دستگاه های سامسونگ ار به دست افراد غیر متخصص واگذار شود ممکن است بسیار برای شما عزیزان هزینه بر بوده و همچنین از کیفیت خوبی برخوردار نباشد. در نتیجه اگر قصد تعمیر یا تعویض قطعات لوازم خانگی خود را که برند سامسونگ بوده، دارید، بهترین و مناسب ترین گزینه، استفاده ز خدمات مرکز تعمیرات سامسونگ میباشد. در این مرکز استفاده از قطعات اورجینال و اصل به شما مصرف کنندگان تضمین میشود.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران