تعداد بازدید : 172
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۴/۲۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۴/۲۹
کاربران آنلاین : 0
دکتر فرزانه
۱۴۰۱/۴/۲۹ ۱۲:۲۹:۱۰
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۷/۴ ۱۲:۵۲:۲۵

آیا نصب لمینت کریستالی زمانبر است؟

(ویرایش)

 

همان طور که گفتیم؛ لمینت های کریستالی یکی از پرکاربرد ترین و پرطرفدارترین روشی است که برای اصلاح طرح لبخند استفاده می شود. استفاده از این لمینت ها بسیار آسان بوده و زیادزمان بر نیست و کلا در دو جلسه عملیات نصب لمینت بر روی دندان هایتان انجام خواهد شد. در جلسه ی اول که نیاز است پزشک متخصص ابتدا عکس زا کل فک و دندان های شما داشته باشد و تقریبا با توجه به وضعیت دندان هایتان، بعد از نهایتا هفتاد و دو ساعت، لمینت دندان هایتان آماده شده و بر روی دندان قرار می گیرند.

تفاوت کامپوزیت با لمینت های کریستالی

به طور کلی هم کامپوزیت و هم لمینت کریستالی برای اینکه اجرا شوند، ابتدا باید اصلاحاتی در ایراداتی که در داخل دندان و دهان وجود دارند، انجام شود. ایراداتی مانند پوسیدگی دندان ها، شکستگی دندان ها، فاصله ی بین دندانی، ترک های دندانی و رنگ تیره ی دندان ها.

اما کامپوزیت به نسبت لمینت کریستالی ضخیم تر بوده و ظاهری زمخت تر دارد. دلیلش هم این است که کامپوزیت  توسط دندانپزشک تراشیده شده و این خود دندانپزشک است که با توجه به فرم دندان به آن فرم و شکل می دهد. اما لمینت های سرامیکی به صورت هماهنگ با دندان و با هم آماده شده و روی دندان نصب می شوند.

زمانی که برای نصب کامپوزیت صرف می شود به مراتب خیلی بیشتر از زمانی است که برای نصب لمینت های کریستالی گذاشته می شود. چرا که لمینت کریستالی اصلا به تراش و فرم دهی ثانویه هیچ گونه احتیاجی ندارد و با فرم درست، تولید و نصب میگردد.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

خرداد 1403
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران