تعداد بازدید : 246
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۵/۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۵/۹
کاربران آنلاین : 0
دکتر فرزانه
۱۴۰۱/۵/۹ ۱۳:۰۹:۵۱
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۷/۴ ۱۲:۵۲:۲۵

چرا باید ارتودنسی انجام دهیم؟

(ویرایش)

 

ارتودنسی یکی از رشته های علم های دندانپزشکی است و به شما کمک می کند که اگر دندان های نامرتبی دارید با بهره گیری از روشهای نوین و به روز این مشکل را برطرف سازید و به زیبایی لبخندتان بیفزایید.

شاید برای شما سوال باشد که اگر دندان هایتان ارتودنسی نشود ممکن است به مرور زمان اصلاح گردد و در جای صحیح خود قرار بگیرد؟

جواب ما به سوال شما خیر است. چرا که دندان ها پس از رویش در محیط دهان در همان حالت باقی می ماند و تنها با روش های درمان ارتودنسی می توانید آن را برطرف سازید . می توانید با متخصص ارتودنسی مشورت نمایید تا زمان مناسب برای انجام درمان مورد نیاز  را برای شما تعیین نماید.

در مورد کودکان و نوجوانان تشخیص و معاینه بسیار حائز اهمیت است زیرا درزمان رشد و تکامل می توان از درمانهای ارتودنسی در جهت بهبود شرایط تکاملی استفاده نمود. بهترین زمان ویزیت ارتودنسی 6 سالگی و پس از آن سالیانه توسط متخصص ارتودنسی است . در این شرایط می توان از بسیاری از مشکلات پیشگیری نمود و درمان مناسب را برای این افراد در حین بلوغ انجام داد.

رویش دندانهای دائمی از 6 تا 12 سالگی می باشد که در صورت معاینات دوره ای سالیانه می توان از بسیاری از مشکلان از جمله نامرتبی های دندانی جلوگیری نمود.  مرتب بودن دندانها حین سالهای نوجوانی باعث افزایش اعتماد به نفس و بهبود

هزینه های درمان ارتودنسی به نوع درمان، سن بیمار، درمانهای جانبی و طول دوره درمان بستگی دارد که فقط پس از معاینه تخصصی امکان تعیین دارد.  قبل از درمان ارتودنسی می بایستی تمام دندانهای پوسیده درمان شوند و محیط دهان کاملا عاری از باکتریهای پاتوژن باشد.

همین موارد باعث می شود شما علاوه بر هزینه ارتودنسی، هزینه های دیگری را نیز پرداخت نمایید و این مبلغ درمان را برای شما بالاتر می برد.

روش های جدید تر درمان ارتودنسی دندان  هزینه بالاتری دارند  برای مثال درمان ارتودنسی شفاف با الاینر گرانتر از براکت فلزی معمولی است. از این رو انتخاب روش و نوع وسیله مورد استفاده هم یکی از فاکتورهای تعیین کننده  هزینه درمان است که در مشاوره با ارتودنتیست مشخص می شود

۱۴۰۱/۵/۹ ۱۴:۴۴:۰۱
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۹ ۱۷:۵۳:۱۱
(ویرایش)

سینی کابل یکی از قطعات پر مصرف در تمامی اماکنی که نیاز به سیستم برق کشی و الکترونیکی دارند میباشد. انواع سینی کابل با توجه به موارد مصرفی که دارند به مرور زمان پدید آمده است و همین موضوع باعث شده است تا فروشگاه اینترنتی ما یعنی فروشگاه سینی کابل جزیره، انواع سینی کابل مثل سینی کابل گالوانیزه یا سینی کابل مقاوم در برابر زنگ زدگی را در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار دهد. در صورتی که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید سینی کابل دارید احتمالا علاقه مند هستید تا اطلاعات بیشتری درباره استانداردهای موجود برای ساخت سینی کابل بدست بیاورید. در خصوص این استانداردها باید بدانید که اداره الکتریکی آمریکا اصلی ترین استانداردها را برای تولید انواع سینی کابل معین کرده است. شما می توانید مطمئن باشید محصولاتی که با این استانداردها تولید می شوند دارای کیفیت بالایی هستند. از جمله مهمترین این استانداردها می توان به مواردی مانند NEMA، NEMA VE1 و NEMA VE2 اشاره کرد.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران