تعداد بازدید : 150
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۵/۱۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۵/۱۹
کاربران آنلاین : 0
sakara
۱۴۰۱/۵/۱۹ ۲۲:۳۴:۵۹
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۴ ۲۳:۰۸:۳۱

ویژگی هدایای تبلیغاتی ارزان چیست؟

(ویرایش)

به  طور کلی هدایای تبلیغاتی، یکی از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین راه های تبلیغات است با این حال همین مدل از تبلیغ نیز نیاز به صرف هزینه دارد و باید بودجه ای مناسب برای آن در نظر گرفته شود. این موضوع خصوصاً برای کسب و کارهای نوپا یا شرکت های کوچکی که با میزان سرمایه ای اندک کار می کنند، مهم تر و حیاتی‌تر جلوه می‌کند؛ بنابراین بررسی انواع هدایای تبلیغاتی و یافتن انواعی از آن که نسبت به دیگر انواع ارزان تر باشد؛ ضروری به نظر می رسد.

البته ممکن است این شائبه به وجود بیاید که هدایای تبلیغاتی ارزان، بی کیفیت هستند و می توانند نتیجه‌ای معکوس داشته باشند ولی این طور نیست، مطمئناً هر گرانی دلیل بر کیفیت و هر ارزانی دلیل بر بی‌کیفیتی یک کالا نیست و نکته مهم در این جاست که اگر هنگام تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان به ویژگی‌هایی که باید داشته باشند، توجه کنید؛ مطمئناً در آینده مشکلی پیش نخواهد آمد. در ادامه به برخی ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی ارزان اشاره می‌کنیم:

  • خلاقانه باشند.

همان طور که گفتیم هر ارزانی نشان از بی‎کیفیت کالا نیست. اگر بودجه شما برای تهیه هدایای تبلیغاتی محدود است بنابراین باید در تهیه این هدایای خلاقیت داشته باشید. تلفیق چند هدیه کوچک ارزان قیمت ولی مرتبط با هم به صورت پک تبلیغاتی، بسته بندی‌های زیبا و هیجان انگیز و … نمونه‌هایی از خلاقیت در تهیه هدایای تبلیغاتی است.

  • ترند و متداول باشند.

گاهی استفاده از یک کالای بخصوص در بین افراد متداول می شود به گونه‌ای که تقریباً همه دوست دارند یکی از آن را برای خود یا برای اعضای خانواده داشته باشند. اگر هنگام تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان با دقت به ترند بازار توجه کنید به راحتی می توانید چنین هدایایی را بیابید

  • سفارشی شده باشند.

سفارشی بودن هدایا به این معنی است که شما به اندازه کافی به نیازهای مشتریان یا شرکای تجاری خود آگاهی دارید و می‌توانید هدایایی را که مناسب آن‌هاست تهیه و اهدا کنید. در مقیاس کوچک‌تر می‌توانید این دسته‌بندی را در میان مشتریان زن و مرد خود در نظر بگیرید؛ به عنوان مثال اگر برای خانم‌ها قرار است یک پک هدیه تبلیغاتی ارزان تهیه می کنید، یک کیف کوچک مانیکور می تواند هدیه ای کاربردی، ماندگار، سفارشی و مقرون به صرفه محسوب شود.

  • در تیراژ بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

همان طور که گفتیم هر شرکتی باید با توجه به بودجه خود هدایای تبلیغاتی را تهیه کند با این حال اگر بخواهید به عده زیادی از مشتریان یا همکاران تجاری خود هدایای تبلیغاتی اهدا کنید، ایده استفاده از هدایای تبلیغاتی گران قیمت مناسب نیست هر چند که بودجه آن وجود داشته باشد؛ در چنین شرایطی بهتر است به فکر هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و البته کاربردی و باکیفیت باشید تا هم بتوانید عده بیشتری را تحت پوشش قرار دهید و هم اینکه بودجه گزافی را به این منظور هزینه نکنید.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران