تعداد بازدید : 230
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۵/۲۳
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۵/۲۳
کاربران آنلاین : 0
دکتر فرزانه
۱۴۰۱/۵/۲۳ ۱۲:۵۱:۱۱
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۷/۴ ۱۲:۵۲:۲۵

بلیچینگ دندان چقدر دوام دارد

(ویرایش)

 

تغییر رنگ دندان با گذشت زمانی یکی از معضلاتی است که افراد بسیاری به دنبال راه حلی برای برطرف کردن آن هستند اگر روش هایی مانند لمینت و کامپوزیت دندان راه حل هایی برای سفید کردن دندان هستند اما باید بدانید بسیاری از افراد به دنبال راه حل های ساده تری برای دستیابی به دندان هایی سفید هستند. البته که هزینه هم برای استفاده از خدمات زیبایی حائز اهمیت می باشد بنابراین بسیاری به دنبال ارزان ترین راه برای سفید کردن دندان ها هستند.

همان طور که می دانید بلیچینگ به دو صورت انجام می شود در روش اول می توانید در مطب دندانپزشک زیبایی این کار را انجام دهید که به آن office bleaching هم گفته می شود و در نهایت شما صاحب ۲ الی ۳ درجه دندان های روشن تر خواهید شد. در روش دوم بیمار می تواند با استفاده از قالبی که دندانپزشک زیبایی از دندان بیمار تهیه می کند در منزل طوری که به لثه آسیبی وارد نشود طبق دستور دندانپزشک استفاده نماید به این روش home bleaching گفته می شود.

حالا که با روش های مختلف بلیچینگ آشنا شدید لازم است درباره ماندگاری بلیچینگ دندان  بیشتر صحبت کنیم شاید یکی از پرتکرار ترین سوالات درباره بلیچینگ ماندگاری آن باشد. تصور بیشتر افراد این است که بلیچینگ یک روش دائمی برای سفید کردن دندان ها می باشد باید بگوییم این تصور اشتباه است و ماندگاری بلیچینگ در افراد مختلف متفاوت می باشد اما می توان گفت ماندگاری آن بین ۶ ماه تا ۲ سال متفاوت می باشد.

۱۴۰۱/۵/۲۳ ۱۶:۳۳:۱۲
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۹ ۱۷:۵۳:۱۱
(ویرایش)

سینی کابل جزیره:

سینی کابل یکی از قطعات پر مصرف در تمامی اماکنی که نیاز به سیستم برق کشی و الکترونیکی دارند میباشد. انواع سینی کابل با توجه به موارد مصرفی که دارند به مرور زمان پدید آمده است و همین موضوع باعث شده است تا فروشگاه اینترنتی ما یعنی فروشگاه سینی کابل جزیره، انواع سینی کابل مثل سینی کابل گالوانیزه یا سینی کابل مقاوم در برابر زنگ زدگی را در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار دهد. در صورتی که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید سینی کابل دارید احتمالا علاقه مند هستید تا اطلاعات بیشتری درباره استانداردهای موجود برای ساخت سینی کابل بدست بیاورید. در خصوص این استانداردها باید بدانید که اداره الکتریکی آمریکا اصلی ترین استانداردها را برای تولید انواع سینی کابل معین کرده است. شما می توانید مطمئن باشید محصولاتی که با این استانداردها تولید می شوند دارای کیفیت بالایی هستند. از جمله مهمترین این استانداردها می توان به مواردی مانند NEMA، NEMA VE1 و NEMA VE2 اشاره کرد.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

خرداد 1403
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران