تعداد بازدید : 209
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۶/۱۳
کاربران آنلاین : 0
decorland
۱۴۰۱/۶/۵ ۱۶:۵۱:۳۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۶:۱۴:۴۶

بازار کار رشته برنامه نویسی در کشور کانادا

(ویرایش)

معرفی رشته برنامه نویسی کامپیوتر در کانادا

برنامه نویسی یکی از شغل‌های پرطرفدار است و در جهت خلق الگوریتم‌های کامپیوتری دستوراتی را برای کامپیوتر تعیین و آن را موظف به اجرا می‌نماید. در واقع این کار به واسطه زبان مشترک و قابل فهمی که بین ماشین و انسان طراحی شده که توسط افراد متخصص در این امر به دستگاه موردنظر برای اجرا داده می‌شود.

گرایش های رشته برنامه نویسی در کانادا

در رشته برنامه نویسی در کانادا می‌توانید بر اساس سلیقه و توانایی خود در گرایش‌های مختلفی که مورد ارائه است تحصیل کنید.

این گرایش‌ها عبارتند از:

توسعه وب: دربرگیرنده فعالیت‌هایی است که از طریق وب، روی شبکه اینترنت قرار می‌گیرد.

برنامه نویسی وب: این گرایش درمورد طراحی سایت روی وب مورد مطالعه قرار می‌گیرد و افراد از طریق آن می‌توانند به طراحی یک سایت با تمام جزئیات آن بپردازند.

برنامه نویسی موبایل: با تحصیل در رشته برنامه نویسی افراد قادر خواهند بود تا به طراحی نرم‌افزار بر روی سیستم‌ عامل‌های موجود برای گوشی‌های تلفن همراه بپردازند.

برنامه نویسی دسکتاپ: این گرایش نیز به گرایش برنامه نویسی موبایل شباهت دارد با این تفاوت که برنامه‌ها برای سیستم عامل‌های لپ‌تاپ و کامپیوترها (PC) طراحی می‌شود.

یادگیری ماشین (Machine-learning): این گرایش در ارتباط با رشته هوش مصنوعی است به پیش‌بینی موارد لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف طراحی شده می‌پردازد.

مزایای کار برنامه نویسی در کانادا

افراد با مهارت برنامه‌نویسی با مهاجرت به کانادا امکان اشتغال و ارتقای دانش خود را در یکی از مدرن‌ترین کشورها خواهند داشت و می‌توانند در محیطی مناسب به رشد و پیشرفت خود اقدام نمایند.

کشور کانادا به برنامه‌نویس و توسعه مشاغل مرتبط به آن نیازمند است. برنامه نویسی در کانادا فرصت‌های شغلی بسیاری را برای افراد متخصص در این رشته به همراه دارد.

برنامه نویسی در کانادا بیمه کاری مناسب، حقوق و مزایای قابل توجه و راضی کننده‌ای را هم دربر دارد.

شما برای مهاجرت از این طریق امکان بردن اعضای خانواده خود به کانادا را نیز خواهید داشت.

با اشتغال به برنامه نویسی در کانادا و برخورداری از سابقه کار در این حوزه، امکان دریافت شهروندی کانادا برای افراد مهیا است.

برخورداری از مزایای رایگان بهداشت و درمان نیز از دیگر امتیازاتی است که برای افراد مشغول به این امر و خانواده آن‌ها مهیا خواهد بود.

بازار کار برنامه نویسی در کانادا

با توجه به کمبود نیروی متخصص در این رشته در کشور کانادا می‌توان گفت که فرصت‌های شغلی بسیاری برای برنامه‌ نویسی در کانادا وجود دارد.

در این کشور شرکت‌ها و موسسات فناوری بسیاری وجود دارد که به افرادی متخصص در برنامه نویسی نیازمند هستند.

بازار کار برنامه نویسی در کانادا از پردرآمدترین بازارهای کاری است و این امر را می‌توان با توجه به وجود شرکت‌های بین‌المللی و داخلی بسیاری در این حوزه تایید کرد.

براساس پیش‌بینی‌های انجام شده نیز می‌توان گفت نیاز به افراد متخصص در این مهارت تا سال 2028 ادامه خواهد داشت.

درآمد رشته برنامه نویسی در کانادا

درمورد میزان درآمدی که می‌توان گفت از طریق شغل و رشته برنامه نویسی در کانادا می‌توان به دست آورد، باید گفت این رقم با توجه به تخصص و سابقه کاری افراد متفاوت است.

این میزان از درآمد را برای افراد با سابقه کاری کمتر از 2 سال با کمترین میزان دریافتی در این شغل می‌توان به مبلغ 61.300 دلار در سال و برای افرادی با سوابق کاری بالاتر در حدود 10 تا 15 سال در حدود 148.000 دلار در نظر داشت.

بیشترین میزان پرداختی نیز برای افرادی با سابقه کاری بالاتر از 20 سال و در حدود سالانه 174.000 دلار می‌باشد.

ادامه مطلب را از لینک زیر بخوانید

https://ofoghvisa.com/blog/programming-job-market-in-canada/

دکور خانه شما بخشی از شخصیت شماست.
۱۴۰۱/۶/۱۳ ۱۹:۳۶:۳۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۲۹ ۱۷:۲۶:۵۲
(ویرایش)

دلایل متقاضیان ایرانی برای مهاجرت تحصیلی به کانادا چیست؟

متقاضیان ایرانی بنا به دلایل فراوانی کشور کانادا را در بالاترین فهرست مقاصد مهاجرتی خود قرار داده اند. بالا بودن سطح رفاه و امنیت اجتماعی، بالا بودن استانداردها و کیفیت زندگی و بالا بودن سطح درآمدها از مهم ترین دلایلی است که متقاضیان به خاطر آن به کانادا مهاجرت تحصیلی می کنند.

  • یکی از مهم ترین دلایل مهاجرت دانشجویی به کانادا تحصیل کم هزینه و رایگان در دانشگاه های این کشور می باشد.
  • امکان کار و اشتغال پس از فارغ التحصیلی و امکان اخذ تابعیت و شهروندی کانادا با چند سال کار در این کشور از دیگر دلایل مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل می باشد.
  • شاید مهم ترین دلیل مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا دارا بودن بالاترین رتبه استانداردهای جهانی برای زندگی و امنیت و رفاه اجتماعی باشد که از کشورهای آمریکا و اروپا نیز در سطح بالاتری قرار دارد.

 

شرایط مهاجرت تحصیلی به کانادا
شرایط مهاجرت به کانادا با موسسه مهاجرتی آوام

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران