تعداد بازدید : 249
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۲۲
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۶/۲۲
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۱/۶/۲۲ ۲۱:۴۴:۴۵
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۴۰:۱۱

آیا پمپ لئو برای آپارتمان مناسب است ؟

(ویرایش)

ویژگی های پمپ لئو
از مشخصات کلی پمپ لئو می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

فولاد یا چدن
ملخ ساخته شده از فولاد و چدن که در برابر خوردگی بسیار مقاوم است.
صدای بسیار کم در حین کار
مصرف برق بسیار کم و دارای برچسب A و B
این پمپ دارای برق تک فاز و سه فاز می باشد.
پمپ شناور لئو مناسب برای تامین آب
پمپ های آبرسان شناور LIU برای تامین آب پروژه های بزرگ و کوچک استفاده می شود. این پمپ ها دارای پروانه های قوی هستند که از نظر مکانیکی قوی هستند. بدنه این مدل پمپ دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی می باشد. حتی می توان از پمپ liv برای انتقال آب از چاه چاه (با قطر کم) استفاده کرد. معمولا این پمپ ها به صورت لایه ای ساخته می شوند تا بتوانند فشار بیشتری را تحمل کنند.

یکی از بهترین محصولات این شرکت چینی تولید پمپ های آب با قابلیت انتقال آب و فاضلاب صنعتی و غیر صنعتی می باشد. ویژگی خاصی که پمپ های شناور لئو را از سایر محصولات مشابه موجود در بازار متمایز می کند شناور بودن آن است. این پمپ آب تمیز را از چاه هایی در ارتفاعات بالاتر می فرستد.
قطر دهانه خروجی این مدل پمپ حدود 1، ¼ و 1/3 اینچ است. بنابراین محدودیتی برای خریداران در زمینه خرید محصولات مختلف وجود ندارد و می توانید با توجه به نیاز خود نمونه مناسبی را انتخاب کنید. قدرت موتور الکتریکی در این دستگاه از 15 تا 7.5 کیلو وات متغیر است. قابلیت انتقال آب تا ارتفاع 457 متری را دارند. حداکثر حجم آب در این دستگاه به 21 متر مکعب در ساعت می رسد.

پمپ باغبانی برند لئو
پمپ های شناور باغبانی برای انتقال آب تمیز و آبی که تا حدی کثیف است استفاده می شود. این پمپ ها می توانند مایعاتی را انتقال دهند که از نظر خواص فیزیکی و شیمیایی مشابه آب هستند. همچنین برای تخلیه یا حذف آب از چاه های زیرزمینی استفاده می شود.
جنس بدنه پمپ ها پلاستیک باغبانی می باشد. این پمپ ها می توانند حداکثر دمای مایع 35 درجه را تحمل کنند و تا عمق 7 متری غوطه ور شوند. این پمپ ها مجهز به کلید روشن/خاموش خودکار هستند.

منبع : https://pumps-hypermarket.com/category/leo-pumps/

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران