تعداد بازدید : 222
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۲۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۶/۲۶
کاربران آنلاین : 0
اخوان
۱۴۰۱/۶/۲۶ ۲۳:۴۴:۴۹
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۱۱ ۱۴:۳۹:۲۳

مدت زمان یادگیری ایلوستریتور (موشن کده)

(ویرایش)

در حال حاضر هیچ چیزی مانند گذشته نیست. در گذشته برنامه هایی با عملکردهای محدود باعث می شدند که به عنوان یک مبتدی راحت تر کار با ابزارها را فرا بگیرید. اما این روزها با توجه به اینکه ابزار، راهنمایی و ترفندهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، اغلب احساس سردرگمی می کنید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید.

من بیش از ۱۰ سال است که از Adobe Illustrator استفاده می کنم و در مورد ترسیم شکل ها وسواس خاصی دارم. در اینجا هستم تا ۱۰ نکته و ابزار اساسی را که همه مبتدیان نرم افزار Adobe Illustrator باید یاد بگیرند را با شما به اشتراک بگذارم، و به شما در یادگیری نحوه استفاده از آنها کمک کنم. این نکات تمام ابزار و راهنمایی هایی بودند که من در ترسیم شکل از آن ها استفاده میکردم و بدون آنها عملا کاری از دستم بر نمی آمد و یا آن طور که دلم میخواست نمی توانستم ترسیم کنم. خب. بیایید به سراغ آموزشمان برویم.

چرا باید ایلوستریتور (Adobe Illustrator) یاد بگیریم؟ 

اول باید کمی درباره‌ی تاریخ ساخته‌شدن ایلوستریتور و اهمیت‌اش حرف زد. ادوبی ایلوستریتور  یکی از نرم‌افزارهای گرافیکی شرکت ادوبی است که ۳۸ سال پیش (۱۹۸۲) در کالیفرنیا تاسیس شد. ادوبی متخصص ساختن نرم‌افزارهایی است که با آن‌ها می‌شود محتواهای گوناگونی را (متن، انواع طرح‌ها و طراحی‌ها، عکس، ویدئو، انیمیشن و …) طراحی، ویرایش و منتشر کرد. 

اگر ادوبی و ایده‌های انقلابی بنیان‌گذاران ریاضی‌دان این شرکت، John Warnock and Charles Geschke، نبود؛ امروز ما فرمت PDF و نرم‌افزار فوتوشاپ را نداشتیم.‌ نرم‌افزار‌های گرافیکی و نوآوری‌های این شرکت برای همیشه دنیای طراحی گرافیک را متحول کرد. ایلوستریتور اولین نرم‌افزار انقلابی این شرکت بود که در سال ۱۹۸۷ و برای سیستم‌عامل مکینتاش به بازار عرضه کرد. البته دو سال بعد نسخه‌ی ویندوز آن نیز روانه‌ی بازار شد. 

آموزش ایلوستریتور نرم‌افزاری است برای طراحی‌‌کردن و ویرایش‌کردن تصاویری که بُرداری (Vector Based Graphics) هستند. در ایلوستریتور تصاویر و طرح‌ها در قالب مجموعه‌ای از چندضلعی‌ها تعریف می‌شوند. چندضلعی‌هایی که از نقاطی بر روی محور مختصات ساخته شده‌اند. در این قالب، ارتباط بین تک تکِ  اجزای تصویر (خطوط، انحناها، رنگ،‌ ضخامت و …) و موقعیت آن‌ها براساس فرمول‌‌های ریاضی مشخص می‌شود. 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران