تعداد بازدید : 200
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۷/۱۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۷/۱۱
کاربران آنلاین : 0
دکتر فرزانه
۱۴۰۱/۷/۱۱ ۱۲:۰۲:۱۶
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۷/۴ ۱۲:۵۲:۲۵

فلوراید تراپی و پیشگیری از پوسیدگی دندان

(ویرایش)

 

تا به اینجا برای روش‌های جلوگیری از پوسیدگی دندان، مواردی را بیان کردیم که خودتان می‌توانید انجام دهید. یکی دیگر از این روش‌ها که باید در کلینیک دندانپزشکی و توسط دندانپزشک انجام شود، فلوراید تراپی است. فلوراید یک نوع ماده معدنی طبیعی است. این ماده کمک می‌کند تا مبنای دندان مستحکم شده و در برابر پوسیدگی تقویت شود. پوسیدگی دندان ایجاد حفره در دندان را در پی دارد. اما فلوراید تراپی دندان کمک می‌کند اول از پوسیدگی دندان جلوگیری شود. در ثانی این کار یک روش درمانی برای پوسیدگی و جلوگیری از ایجاد حفره در دندان است.

هرچه مینای دندان مستحکم‌تر باشد میزان آسیب پذیری آن نیز کمتر است. مینای دندان در واقع مانند مینای یک ظرف چینی است که با گذشت زمان می‌تواند آسیب ببیند. شاید برای از بین رفتن مینای ظرف چینی راه حلی وجود نداشته باشد اما برای جلوگیری از آسیب دیدن مینای دندان،فلوراید تراپی وجود دارد. امروزه فلوراید تراپی دندان یک روش موثر برای جلوگیری از پوسیدگی دندان به حساب می‌آید. فلوراید تراپی سبب می‌شود مینای دندان مستحکم و تقویت شود. علاوه بر این در واقع می‌توانیم بگوییم فلوراید تراپی نوعی روش درمانی برای پوسیدگی دندان و تقویت مینای دندان است.

 

 

قیمت بلیچینگ دندان در تهران

۱۴۰۱/۷/۱۱ ۱۹:۱۱:۳۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۹ ۱۷:۵۳:۱۱
(ویرایش)

تعمیر پرینتر اچ پی:

 

تعمیر پرینتر اچ پی یکی از تخصصی ترین انواع تعمیرات لوازم و دستگاه‌های الکتریکی به حساب می‌آید. پرینترها مانند پرینترهای hp انواع مختلفی دارند که تعمیر و تعویض قطعات آن ها به شکل خاصی انجام می‌شود. همواره دو نکته در ارتباط با تعمیر پرینتر اچ پی وجود دارد که اولین نکته استفاده از قطعات اورجینال در هنگام تعمیر و تعویض است و دومین نکته انجام این کار به صورت تخصصی می‌باشد. مرکز تعمیر پرینتر hp در خدمت شماست تا تمامی این خدمات را در کمترین زمان به شما ارائه دهد. علاوه بر موارد ذکر شده باید گفت که این مرکز گارانتی و ضمانتنامه در هنگام تعمیر را برای مشتریان خود در دسترس قرار می‌دهد تا با خیال راحت پرینتر خود را به دست تکنسین مجرب ما بسپارند.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران