تعداد بازدید : 176
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۷/۱۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۷/۱۶
کاربران آنلاین : 0
لیلا گلی
۱۴۰۱/۷/۱۶ ۱۲:۴۰:۳۳
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۱۲:۳۱:۰۰

رفع مشکل افتادگی سینه ها پس از دوران بارداری

(ویرایش)

جراحی پروتز پستان نوعی عمل برای کاشت پروتز دائمي سينه در خانم ها بشمار میرود. با پیشرفت علم پزشکی افرادی که این نوع جراحی زیبایی پستان را انجام می دهند، دیگر دچار عوارض پروتز سینه، مانند قبل نمی شوند.

هزینه عمل بزرگ کردن سینه به عوامل و فاکتورهای زیادی وابسته است. برای نمونه نوع پروتز بکار رفته در عمل بزرگ کردن سینه، یکی از موارد موثر در هزینه تمام شده عمل زیبایی پستان بشمار می رود.پروتز سالینی ( آب نمکی )، پروتز اشكي سينه، پروتز سیلیکونی از انواع مختلف این نوع جراحی محسوب می شوند.

جراحی پروتز سینه راهکاری مناسب برای بزرگتر کردن سینه در زنان است. برجستگی سینه ها در زیبایی اندام آنها تاثیر بسیار زیادی می گذارد. از این رو افرادی که از فرم و سایز سینه های خود ناراضی هستند، با این روش به حجم دلخواه شان در ناحیه سینه می رسند. طی این جراحی اندازه سینه ها قرینه می شود و فرم و سایز دلخواه روی سینه ها پیاده سازی می شود.

جراحی زیبایی سینه چیست؟

عوامل بسیار زیادی وجود دارد که زیبایی و قرینگی سینه ها را مختل می کند. همانطور که میدانید زیبایی سینه ها در زیبایی اندام خانم ها تاثیر بسیار زیادی دارد. به همین منظور برای بازیابی حجم از دست رفته، جراحان عمل پروتز پستان را پیشنهاد می دهند.

در این عمل یک بافت خارجی و مصنوعی برای اصلاح فرم و اندازه سینه ها به عنوان پروتز در ناحیه سینه قرار داده می شود. این پروتز به بدن آسیبی وارد نمی کند و باعث زیباتر شدن سینه ها می شود. از این رو اعتماد به نفس بانوان تا حد زیادی افزایش می یابد و از نتایج طبیعی این جراحی لذت می برند.

چه کسانی می توانند از پروتز سینه استفاده کنند؟

به طور کلی تمام خانم هایی که می خواهند سینه های خوش فرم و زیبایی داشته باشند، می توانند این جراحی را انجام دهند. خانم هایی که طی تصادفات، شیردهی، بیماری های مختلف نظیر سرطان پستان، بالا رفتن سن، ژنتیک و… حجم سینه های خود را از دست می دهند، می توانند از روش جراحی کمک بگیرند.

در این روش فرم سینه ها اصلاح می شود و طبق نظر بیمار، اندازه آن تغییر خواهد کرد. این جراحی تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری خانم ها دارد. بنابراین تمام خانم ها حتی کسانی که سرطان پستان را پشت سر گذاشتند، می توانند از جراحی پروتز پستان برای اصلاح فرم و اندازه سینه هایشان کمک بگیرند.

با بالارفتن سن خانم ها و یا در دوران شیردهی آنها، احتمال افتادگی سینه در این افراد وجود دارد. در جراحی زیبایی پستان یا پروتز سینه، جراح و متخصص زیبایی با کاشت پروتز دائمي سينه، استایل و فرم زیباتری به سینه ها می بخشد.  هزینه عمل پروتز پستان به نوع جنس بکار رفته در آن بستگی دارد که شامل انواع: سیلیکونی،پروتز سالینی یا آب نمکی می باشد.

انواع جراحی پروتز پستان از نظر حجم

پروتز سینه از بُعدهای مختلف به چند دسته تقسیم می شود. اول از همه باید آن را از نظر حجم دسته بندی کنیم. به طور کلی از نظر حجم پروتز به سه دسته تقسیم می شود؛ کم حجم، زیاد و خیلی زیاد. با توجه به خواسته بیمار، تشخیص پزشک و شرایط و وضعیت جسمی او یکی از این پروتزها برای جراحی انتخاب می شود.

بعضی از بیماران تاکید دارند ظاهر و فرم سینه هایشان کاملا طبیعی باشد. در حالی که بسیاری دیگر می خواهند سینه هایشان را به سایز بزرگتری برسانند.

سینه گرد

این فرم سینه بیشتر مخصوص کسانی است که می خواهند ظاهر پستان هایشان گردتر و یکدست تر باشد. پس از جراحی پروتز سینه، حجم تمام قسمت های سینه، به یک اندازه تغییر می کند و سینه مانند یک توپ کاملا گرد می شود.

البته در این نوع پروتز سینه ها بافت نرم تر و البته خوش فرم تری پیدا می کنند. در این نوع پروتز در صورتی که مشکلی پیش بیاید، با یک جراحی بسیار ساده می توان مشکل را برطرف کرد. 

سینه اشکی

پروتز پستان به حالت اشکی، همانطور که از نامش پیداست فرم و ظاهری شبیه به اشک دارد. این نوع پروتز بیشتر مناسب خانم هایی است که سینه های بسیار کوچک یا کم حجمی دارند. البته باید بدانید با استفاده از این نوع پروتز، می توان تقارن بین سینه ها ایجاد کرد و فرم آنها را نیز اصلاح کرد. 

انواع پروتز سینه از نظر جنس

پروتزهایی که برای سینه در نظر گرفته می شوند، از نظر جنس نیز انواع مختلفی دارند. البته باید بدانید کیفیت مواد این پروتزها با یکدیگر تفاوت چندانی ندارد. اما با توجه به هزینه ای که بیمار برای جراحی پروتز پستان در نظر می گیرد و همچنین تشخیص پزشک از انواع آن استفاده می شود.

پروتز سینه سیلیکونی

این پروتزها که از جنس سیلیکون هستند بافت و حالت ژله ای دارند. به همین علت باید گفت بافت آنها به بافت طبیعی سینه بیشتر شباهت دارد. احتمال چین خوردگی، پاره شدگی و به طور کلی آسیب های این چنینی در پروتزهای سیلیکونی بسیار کم است.

پروتز سالینی ( آب نمکی )

این نوع پروتز سینه، حالت آب نمکی گرد است. زمانی که پزشک آن را در سینه قرار می دهد، با آب نمک و یا سالین پر می کند تا سینه به سایز و فرم دلخواه برسد. از آنجایی که این نوع پروتزها قبل از قرار گرفتن در سینه خالی هستند، برش های کوچکتری روی سینه ایجاد می شود. همچنین از نظر جنس و کیفیت این نوع پروتزها مقاوم تر هستند. 

منبع : drnaseryahoo.com

عاشق گلهای باری
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران