تعداد بازدید : 122
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۷/۱۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۷/۱۸
کاربران آنلاین : 0
zizi2000
۱۴۰۱/۷/۱۸ ۱۶:۲۳:۱۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۱۲:۰۴:۰۷

چرا باید از لامپ کم مصرف استفاده کنیم؟

(ویرایش)

چرا لامپ های کم مصرف؟

لامپ های کم مصرف محصولات جدیدی برای اهالی صنعت روشنایی و روشنایی هستند که برای تولید انرژی بیشتر و مصرف انرژی کمتر طراحی شده اند. طراحی و عملکرد این لامپ ها به گونه ای است که در پایین لامپ یک ترانس وجود دارد که به کلید روشن/خاموش متصل است.
این ترانسفورماتور ولتاژ ورودی را افزایش داده و نور بیشتری تولید می کند. جریان به یک سری صفحات الکتریکی به نام الکترود متصل است و این اتصال باعث می شود که الکترون ها با اتم های جیوه در لوله های نازک سفید برخورد کنند و سطوح بالایی از انرژی تولید کنند. برای خرید لامپ کم مصرف می توانید هم اکنون به سایت حامی نور مراجعه کنید.
در این حالت اتم های جیوه ناپایدار می شوند و الکترون ها برای حفظ تعادل به حالت اولیه خود باز می گردند. در نتیجه این فرآیند، فوتون های نور فرابنفش نامرئی ایجاد می شود. این پرتوهای فرابنفش بر روی لوله رنگ روشن می افتند و نور ساطع شده به رنگ لوله ظاهر می شود.

قبل از خرید یک لامپ کم مصرف، ویژگی های اصلی را بررسی کنید

بررسی این ویژگی ها در لامپ ها می تواند به شما در خرید لامپ های LED کم مصرف کمک کند تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید. لطفا با ما همراه باشید.

تاثیری روی گرما ندارد

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که قبل از خرید CFL باید در نظر گرفت این است که گرمای کمتری تولید می کند و هزینه های تهویه مطبوع را در مقایسه با لامپ های رشته ای و هالوژن کاهش می دهد.

نور یکنواخت

با توجه به اینکه مدارهای الکترونیکی در این لامپ ها با فرکانس بالا کار می کنند، نور تولید شده توسط آنها از کیفیت بالاتری نسبت به لامپ های معمولی برخوردار بوده و معمولاً به صورت یکنواخت و بدون لرزش ساطع می شود.

با فلش شروع کنید

شاید بارها در لامپ های معمولی دیده باشید که برای چند ثانیه چشمک می زنند و سپس شروع به کار می کنند. اما در لامپ های کم مصرف چنین چیزی نمی بینید و می بینید که بدون سوسو زدن و یا تاخیر روشن می شوند.

تفاوت در انتخاب رنگ

در هنگام خرید این محصول تنوع رنگ زیادی وجود دارد و مشتریان می توانند بر اساس دکوراسیون منزل خود آن را خریداری کنند. مهم ترین رنگ هایی که در این نوع لامپ ها خواهید دید آفتابی، آفتابی و رنگارنگ است.

زندگی طولانی

طول عمر لامپ های کم مصرف 8 برابر بیشتر از لامپ های رشته ای است. این امر به طور طبیعی احتمال تغییر آن را کاهش می دهد و علاوه بر آن هزینه های مربوط به خرید لامپ های کم مصرف، نگهداری و تعمیرات لامپ نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

عملکرد نوری بالا

راندمان نوری بالا مصرف انرژی لامپ را کاهش می دهد و در نتیجه هزینه های مربوطه کمتر می شود. به طور معمول، خروجی نور یک لامپ کم مصرف حدود 60 لومن بر وات است.

راهنمای خرید لامپ کم مصرف

راهنمای خرید انواع چراغ های LED کم مصرف

برای تهیه بهترین نور ال ای دی نیازی به زحمت نیست زیرا دو مدل از محصولات برند افراتاب و بروکس مدل های لامپ ال ای دی 10 وات بروکس، فیلامنت و لوستر بهترین های موجود در بازار هستند.
در زیر راهنمای خرید چراغ های سقفی دست دوم آورده شده است
اگر می خواهید بهترین چراغ های سقفی موجود در بازار را معرفی کنید، چراغ سقفی 7 واتی SMA Ch-7W را از دست ندهید. این چراغ سقفی یکی از پرفروش ترین چراغ هاست و بسیار پرطرفدار است. اگر بخواهیم خواص آن را نشان دهیم باید شکل SMD را به صورت پیش فرض تعریف کنیم.
یکی دیگر از چراغ های سقفی پرطرفدار بازار، چراغ سقفی ال ای دی 8 وات SMD پارس شهاب است که در رتبه دوم پرفروش ترین ها قرار دارد.

لامپ هالوژن COB با لنز سوزنی EDC 6W که دارای دو رنگ نور خورشید و مهتاب و زاویه تابش نور 53 درجه می باشد. این لامپ هالوژن دارای پایه GU5.3 و دارای خروجی نور 99 لومن بر وات است. شاخص رندر رنگ بیشتر از 85 و شدت آن 0.5 است.

تفاوت لامپ های کم مصرف با سایر لامپ ها چیست؟

این لامپ ها با توجه به فناوری به کار رفته در ساخت آن فلورسنت هستند، نسبت به سایر لامپ ها دارای نور زیاد با مصرف برق کمتر و طول عمر بیشتر می باشند.

آیا می توان لامپ های کم مصرف را تعمیر کرد؟

بله، اگر آسیب مربوط به لوله لامپ نباشد و فقط قسمت بالای لامپ آسیب دیده باشد، قابل تعمیر است.

سرگشته محضیم و در این وادی خلقت عاقل تر از آنیم که ذیوانه نباشیم
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران